Pienen pieni

*


pienen pieni
ei mistään kotoisin
ei kauniita kasvoja
eikä ihanaa ääntä
vartalo
ihan vääränmallinen

kurkisti kuitenkin maailmaan
joka pelotti
tahtoi enemmän
vaati suorastaan
tahtoi tulla rakastetuksi

ei täyttänyt mitään
kriteerejä
ei osoittanut
edes pienen pientä lahjakkuutta

halusi olla vain
tasavertainen
hyväksytty
oma itsensä

ei kelvannut ei
miksi olisikaan
sillä vaatimuksissa
sanotaan
ettet ole mitään
jos sinusta ei saada
revittyä maksimihyötyä

pienen pieni
ei enää kurkkinut
maailmaa
veti päänsä piiloon
odotti

ehkä rakkaus ajastaan saapuisi

24

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cocos_vanilla

      Tänä päivänä...
      Niin paljon turhuutta
      että palelee...


      "sillä vaatimuksissa
      sanotaan
      ettet ole mitään
      jos sinusta ei saada
      revittyä maksimihyötyä"


      Rakkaus katsoo
      onneksi sydämeen
      -ja löytää
      pienimmänkin

      Ihana,
      syvämietteinen
      herättely!

      Kiitos taas! :)

      • Joskus pitää kyntää syvällä,
        päästäkseen taas ylös.

        Sinä toit valoa tähän harmaaseen päivään.
        Kiitokseni kiirii kauas, sinun luoksesi:)


    • kaaru

      menin runosi edessä
      sanattomaksi

      oiskohan tehtävä
      ruoka tälle päivälle
      ensin ennenkuin jatkan:)

      pienen pienelle lohdusta
      rakkaus saapuu
      sinut on hyväksytty:)))

      • Kiitos Kaaru sanoistasi, mikä lie
        pisti kirjoittamaan tämän runon,
        möröt kömpii,,, vaan työnnän ne takaisin koloihinsa.

        Älä ystävä järkyty, kaikki on ok!


    • runo64-1

      ..väliä jos on pienen pieni
      kun on suuri sydän niin se
      tekee suureksi,
      suuremmaksi kuin suuren suuret.
      kovin kovin koskettavaa.
      oikein haavoittuneen,
      maailman murjoman runo
      mutta taidolla kirjoitettu
      ja hyvin sait tuntoja runoosi
      jotka toisinaan valtaavat meidät kaikki.
      hyvä mestari marin!!!

      • Aina ei paista aurinko,
        ei vaikka kuinka tahtoisi.

        Kaikki tunteet sallittuja,
        tässä elämässä,
        ei ole yhtä ilman toista.

        Lausun kiitokseni sinulle Lapinpoika!


    • Tässä runossasi on paljon jokaiselle
      asiaa,niin pienemmille kuin
      isoimmillekin
      Rakkauden molemmilta puolilta
      tähän yhteiskuntaan.

      Toive pienen pieni mutta
      syvyydeltään hyvin suuri.

      Kypsän aikuisen ihmisen runo
      maailman menon syövereissä,
      löytää se pieni-kultainen
      oljenkorsi-josta pitää kiinni.

      Olet Timantilla loistettu
      Hyvä Marin.

      • Timantti, jota minulle tarjoat
        sokaisee minut,,, ja hiljentääkin.

        Taidan hipsiä hiljaa tieheni,
        vaikka päikkäreille:))
        kun menin ihan hiljaiseksi:)
        Kiitos, Dolan!


      • marinfrist kirjoitti:

        Timantti, jota minulle tarjoat
        sokaisee minut,,, ja hiljentääkin.

        Taidan hipsiä hiljaa tieheni,
        vaikka päikkäreille:))
        kun menin ihan hiljaiseksi:)
        Kiitos, Dolan!

        Timantti ystävä...-niitä tulee
        lisää-ole tarkkana.

        Minä juuri heräsin päikkäreiltä
        ja aurinko heloittaa taustakuvaa.

        Sama kaiku on meidän
        askelten.


      • dolan kirjoitti:

        Timantti ystävä...-niitä tulee
        lisää-ole tarkkana.

        Minä juuri heräsin päikkäreiltä
        ja aurinko heloittaa taustakuvaa.

        Sama kaiku on meidän
        askelten.

        ...Silmät sikkurassa,, tukka röllipeikko-stailissa
        yritän olla niin tarkkana, kuin se vain
        on mahdollista:))))


      • marinfrist kirjoitti:

        ...Silmät sikkurassa,, tukka röllipeikko-stailissa
        yritän olla niin tarkkana, kuin se vain
        on mahdollista:))))

        -olet varmaankin söötti-


      • dolan kirjoitti:

        -olet varmaankin söötti-

        Sinulle ostetaan kyllä uudet silmälasit:))))


      • marinfrist kirjoitti:

        Sinulle ostetaan kyllä uudet silmälasit:))))

        Minulla on kahdet ja uudet
        oikein "freemanilla teetetyt"
        - muistatko Suomalaisen vanhan
        elokuvan,jossa pikku pojalle
        tehtiin kunnon pussihousut
        edm.amm.henk.

        Mars kuvasi palstalle tai
        kuvaile itseäsi minulle
        - minä sitten päätän.

        Dolan sai nyt sitten
        Marinille porttikiellon.

        Toivon kaikkea hyvää Elämääsi
        ja Kiitos tästä ajastasi
        ...Goodbye my Love Darling
        To Night...huutaa potpurit.


      • dolan kirjoitti:

        Minulla on kahdet ja uudet
        oikein "freemanilla teetetyt"
        - muistatko Suomalaisen vanhan
        elokuvan,jossa pikku pojalle
        tehtiin kunnon pussihousut
        edm.amm.henk.

        Mars kuvasi palstalle tai
        kuvaile itseäsi minulle
        - minä sitten päätän.

        Dolan sai nyt sitten
        Marinille porttikiellon.

        Toivon kaikkea hyvää Elämääsi
        ja Kiitos tästä ajastasi
        ...Goodbye my Love Darling
        To Night...huutaa potpurit.

        Tässä mie olen:)





        Oho... miul taiskii olla näkymätöntä
        mustetta,, anteeks.

        Miulla on portsarikoulutus käymättä,
        en voi siule porttikieltoa antaa
        ja olisiko tuohon aihettakaan;)
        Äläkä siinä mitään hyvästejä heittele,
        ei ole mitään syytä..

        Marmattaa Matami Marin


      • marinfrist kirjoitti:

        Tässä mie olen:)





        Oho... miul taiskii olla näkymätöntä
        mustetta,, anteeks.

        Miulla on portsarikoulutus käymättä,
        en voi siule porttikieltoa antaa
        ja olisiko tuohon aihettakaan;)
        Äläkä siinä mitään hyvästejä heittele,
        ei ole mitään syytä..

        Marmattaa Matami Marin

        Hei...missä lienet,vaiko
        albiino valkoisella taustalla;
        virkkoi hän.
        Voisinko antaa Anteeksi,että
        näin narutetaan,viedään
        kuin pässiä narusta.

        En minä Marinia näin
        hyvästele...
        ...tehdään
        sitten Diplomaattisesti
        jos tuntuu siihen tarvetta
        tulevan yhteisellä
        ravintola tapaamisella.

        Iltaa kuin yötäkin
        toivotan Sinulle.


      • dolan kirjoitti:

        Hei...missä lienet,vaiko
        albiino valkoisella taustalla;
        virkkoi hän.
        Voisinko antaa Anteeksi,että
        näin narutetaan,viedään
        kuin pässiä narusta.

        En minä Marinia näin
        hyvästele...
        ...tehdään
        sitten Diplomaattisesti
        jos tuntuu siihen tarvetta
        tulevan yhteisellä
        ravintola tapaamisella.

        Iltaa kuin yötäkin
        toivotan Sinulle.

        Kyllä mie enemmänkin olen kuin intiaani,
        tämmönen punanahka, auringonpalvoja:)
        Enkä mie kyllä siuta vejä mihinkää,
        en ainakaa tunnusta;)

        Ja meinaat viedä minut ravinteliin,
        pääsitpä yllättämään:D

        Hyvää yötä Näsijärven rannalle.


      • marinfrist kirjoitti:

        Kyllä mie enemmänkin olen kuin intiaani,
        tämmönen punanahka, auringonpalvoja:)
        Enkä mie kyllä siuta vejä mihinkää,
        en ainakaa tunnusta;)

        Ja meinaat viedä minut ravinteliin,
        pääsitpä yllättämään:D

        Hyvää yötä Näsijärven rannalle.

        Onko Sinulla sulka hiuksissasi,
        sillä oikeilla punanahkoilla
        on.
        Etkö vejä ees tiipiisi.
        Kyllä keinoja yllätyksiin
        löytyy,olen niin arvaamaton,
        kun sytykkeen aineet saan
        kokoon.
        Hyviä tiipii unia Saimaan
        MataHaralle.


      • dolan kirjoitti:

        Onko Sinulla sulka hiuksissasi,
        sillä oikeilla punanahkoilla
        on.
        Etkö vejä ees tiipiisi.
        Kyllä keinoja yllätyksiin
        löytyy,olen niin arvaamaton,
        kun sytykkeen aineet saan
        kokoon.
        Hyviä tiipii unia Saimaan
        MataHaralle.

        Tiipiin katto vuotaa ja sulka hävisi taivaan
        tuuliin,, minä muutin sisäruokintaan.
        Nythän tässä on ruvettava varovaiseksi,
        tiedä mihin ansaan minä kohta tallaan...

        Palaan sisätiloihin
        Ugh!


      • marinfrist kirjoitti:

        Tiipiin katto vuotaa ja sulka hävisi taivaan
        tuuliin,, minä muutin sisäruokintaan.
        Nythän tässä on ruvettava varovaiseksi,
        tiedä mihin ansaan minä kohta tallaan...

        Palaan sisätiloihin
        Ugh!

        Tulen vesi noroina tiipiisi
        katolle vuodattamaan
        elämän tarinoita.


      • dolan kirjoitti:

        Tulen vesi noroina tiipiisi
        katolle vuodattamaan
        elämän tarinoita.

        Olen tarinoiden suurkuluttaja:)
        Notskiin puita ja tarinat alkuun==>


    • Flau

      pää pois kolosta ja olkapää paljaaksi barrikadeille.
      Lippu kouraan ja egalite :)

      prkl

      • jrkle
        sinäpä sen sanoit,
        mutta jos vasta vaikka huomenna,
        jooko?


    • lindalinda1

      niin kuin omassakin runossani, samoilla poluilla
      kuljetaan näämmä.

      Tässä runossa on jotain niin sisältä raapaisevaa,
      etten osaa sanoiksi pukea mitä tämä minussa syn-
      nyttää. Taiturimainen, kuten aina Sinulta.

      Vahva.

      • Sie pikkuinen emäntä!
        Sukellus kylmään, tekee välillä hyvää
        sitten osaa arvostaa taas lämmintä!

        Kiitän ja niiaan, mahdottoman nätisti:))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe