krapulassa(ko)?????!

miia*86

heips kaikille!
Joo mulla tai meillä on ongelma... Ja se koskee mun kissaani, joka on ainkin 7 vuotta vanha... Aluksi kissallani vai silmät märkivät usein, mutta nyt se on ruvennut kaatuilemaan.... Tänäänkin kun tulin koulusta kotiin, tuli kissani sisällä minua käytävällä vastaan ja vähän ennen kuin pääsi luokseni se yhtäkkiä kaatu maahan... Sillä niinku meni jalat alta, tai jotain... sitte se yritti nousta ylös, mutta ei kai jaksanut.... siinä se makasi lattialla vähän aikaa minä vierellä ja nousi sitten ylös... ja oli suht koht tavallinen, paitsi että silmät rupesivat märkimään.... mutta se ei kestänyt kovin kauan....Tää kaatumis systeema on tapahtunu nyt jo 2 kertaa...Sitten joskus "kissani" katsoo kieroon hetken.... ei välttämättä liity tuohon vastaavaan asiaan, mutta ajattelin kertoa jos se jotenki auttas asiaa!!!!! :) hmm... ei mitään erikoisia muutoksia olla tehty, paitsi että vaihdettiin kissanruokaa halvempaan miauhun....(purkkiruokaa) mutta kissani kai "kyllästyi"siihen tai jotain... ku ei sitä niin mielellään enää syö.... juu jos joku osaa jotenki auttaa asiaa, niin sanokaa mitä teillä on mielessä! kirjoitatte sellasen viestin, missä lukee et: kannattas viedä eläinlääkärille, koska kyl mä sen itekki tiedän! EIKÄ se sinäänsä auta asiaa mitenkään, eli mä haluan saada tietoa! En oikeen osaa olla huolissani, kun en tiedä mikä sitä vaivaa,vai vaivaako mikään.... että jos tiedät jotain niin plz vastaaa! kiitos kaikille vastaajille, jos niitä nyt edes tulee......THX!

2

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cat

Ei kannata ohittaa kissasi oireita noin vaan, vaan käydä eläinlääkärissä tutkituttamassa. Mieleen tulee pari asiaa: sydänvika voi aiheuttaa pyörtyilyä tai sitten epilepsia, jossa kyllä yleensä on mukana kouristuksiakin, mutta lievemmissä kohtauksissa voi olla vain kaatuilua. Krapulasta ei nyt ainakaan liene kyse ;)

Toivottavasti joku osaa vastata paremmin. Minä en muuta osaa sanoa kuin, että jos olisi minun kissani, soittaisin jo eläinlääkärille. Missään tapauksessa tuollainen käytös ei ole normaalia, vaan merkki jostakin sairaudesta.

• the original Cat

korvatulehdus voi aiheuttaa tasapainohäiriöitä, mutta en tiedä kissoista. Kyllä sun kannattaa käydä sen kanssa eläinlääkärillä, siellä varmaan osataan paremmin neuvoa. Eihän me voida täällä palstalla tutkia kisuasi :) ! Kyllähän sitä selvästi joku vaivaa, niin että on syytä olla ainakin vähän huolissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      110
      7100
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4631
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4567
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      50
      3753
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3718
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      204
      3666
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3253
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      50
      2683
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      36
      2399
    10. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2118
    Aihe