Vuoksesi

Flau

Epäilin tänään itseäni.

Olit korjannut peilin pois

ja tuonut sen takaisin

omalle paikalleen.


Kaipaan niin kovin kuvia

hätäisesti sutaistuja viivoja,

katseen utua,

summittaista kaaosta.


En kaipaa retrodioja nuoruudesta.

Valehtelen usein.

Sykin.

Sydämeni verestä punainen piirtää seinään mieluusti.

10

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      Ompas vahva ja näköisesi runo tämä.

      • Flau

        No, katsos!

        Mä oon aika hyvässä seurassa :)


        "Kiitostaa"


    • padme_amidala

      ..käänsin tänään mikrouunin toisinpäin ja nyt katson sen kelloa automaattisesti, vaikkei sitä näy.

      Hieno runo, kiitos kun olet erilainen. Mulle on aina kivaa aivovoimistelua nämä runosi, kun yritän pähkäillä tarkoitustasi.

      Tuli tästä mieleen runoni, jonka laitoin poistamani runon tilalle. Joku palauteihminen näet kysyi runostani, että mikä en sen sanoma...ikäänkuin rakkausrunolla tarvitsisi olla muuta sanomaa kuin rakkaus. Tämä tuohduksissani äkkiä sutima runotekele muistuttaa hieman nykyaikaista lyriikkaa, tämän lähemmäs en mitenkään pääse:

      sanoma ...
      Kirjoittanut: padme_amidala 2.12.2007 klo 21.21
      Poista oma viesti

      sanoma on sanomaton sanoma
      se on kevyen kevyt puhallus
      tietoisuuden korvaan

      se on pieni herkkä tunne
      siirtyen katseesta katseeseen
      sydämestä sydämeen

      aavistus sydänten sinfoniasta
      arka vaisto siitä että toinen
      tuntee samoin itseydessään

      • Flau

        Minusta palauteihmiset ovat jokseenkin hassuja. Palauteihmiset löytyvät yleensä kaupan palautepostilaatikon luota tungeksimasta. Heillä on kädessään huolella palautettu palautelomake, johon he ovat kauniilla käsialalla kirjoittaneet oman mielipiteensä palautteen muotoon...


        ... mitähän hittoa mä taas höpisen?

        :o


      • padme_amidala
        Flau kirjoitti:

        Minusta palauteihmiset ovat jokseenkin hassuja. Palauteihmiset löytyvät yleensä kaupan palautepostilaatikon luota tungeksimasta. Heillä on kädessään huolella palautettu palautelomake, johon he ovat kauniilla käsialalla kirjoittaneet oman mielipiteensä palautteen muotoon...


        ... mitähän hittoa mä taas höpisen?

        :o

        käytin omaa sanastoani ihan vahingossa normaalien sanojen tilalla. Kas kun en laittanut "palautehenkilö" *nauraa*. Entäs palautemies, onko hän palautettu mies (=käyttäjälleen sopimaton) vai mies, joka antaa palautteen. Jään miettimään lisää..


    • Huomenta Flau ja toivon mukaan
      Aurinkoista päivää.

      Hyvä on,että joutuu miettimään
      kukin mielessään sanojesi
      ja kerronnan jopa salaperäisyyden
      ratkomista,voi tulla
      monenlaista tulkintaa.

      Hyvää aivovoimistelua,sillä
      ei kaiken tarvitse olla
      ns.selvää pässinlihaa

      - hyvä että olet
      täällä Flau.

      Pidän kovin tästä runostasi,
      tee vain lisää näitä
      - Hyvää Sunnuntaita Sinulle.

      • Flau

        että sä tuot mulle aina hyvän mielen pääkoppaan mukavilla kohteliaisuuksilla.
        Äitisi on kasvattanut sinut hyvin (toivottavasti tämä ei ole liian tungettelevaa) :)

        Aurinkoa sinnekin


      • Flau kirjoitti:

        että sä tuot mulle aina hyvän mielen pääkoppaan mukavilla kohteliaisuuksilla.
        Äitisi on kasvattanut sinut hyvin (toivottavasti tämä ei ole liian tungettelevaa) :)

        Aurinkoa sinnekin

        Minä tässä olen otettu sanoistasi;
        josta KIITOS Sinulle.

        Useinkin luen runojasi ja tuo
        tapasi ilmaista itseäsi on
        niin suoraviivaista
        josta pidän.
        Olet oikeassa tuossa,sillä niin
        minut on kasvatettu ja yrittänyt
        parhaani mukaan siirtää aikoinani
        omiin lapsiini.
        Maailma ei ole minun
        maailma on yhteinen,kuin
        Elämäkin tavallaan.
        Et lainkaan ole tungettelevainen.

        Kanna hyvyyttä mukanasi,mutta
        älä anna käyttää itseäsi
        hyväksi.

        LÄMMIN koskettava tunne Sinun
        Elämääsi-edes täksi päiväksi
        minulta.


    • Wau!

      • Flau

        Hau!

        :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe