Epäilin tänään itseäni.
Olit korjannut peilin pois
ja tuonut sen takaisin
omalle paikalleen.
Kaipaan niin kovin kuvia
hätäisesti sutaistuja viivoja,
katseen utua,
summittaista kaaosta.
En kaipaa retrodioja nuoruudesta.
Valehtelen usein.
Sykin.
Sydämeni verestä punainen piirtää seinään mieluusti.
Vuoksesi
10
301
Vastaukset
- lindalinda1
Ompas vahva ja näköisesi runo tämä.
- Flau
No, katsos!
Mä oon aika hyvässä seurassa :)
"Kiitostaa"
- padme_amidala
..käänsin tänään mikrouunin toisinpäin ja nyt katson sen kelloa automaattisesti, vaikkei sitä näy.
Hieno runo, kiitos kun olet erilainen. Mulle on aina kivaa aivovoimistelua nämä runosi, kun yritän pähkäillä tarkoitustasi.
Tuli tästä mieleen runoni, jonka laitoin poistamani runon tilalle. Joku palauteihminen näet kysyi runostani, että mikä en sen sanoma...ikäänkuin rakkausrunolla tarvitsisi olla muuta sanomaa kuin rakkaus. Tämä tuohduksissani äkkiä sutima runotekele muistuttaa hieman nykyaikaista lyriikkaa, tämän lähemmäs en mitenkään pääse:
sanoma ...
Kirjoittanut: padme_amidala 2.12.2007 klo 21.21
Poista oma viesti
sanoma on sanomaton sanoma
se on kevyen kevyt puhallus
tietoisuuden korvaan
se on pieni herkkä tunne
siirtyen katseesta katseeseen
sydämestä sydämeen
aavistus sydänten sinfoniasta
arka vaisto siitä että toinen
tuntee samoin itseydessään- Flau
Minusta palauteihmiset ovat jokseenkin hassuja. Palauteihmiset löytyvät yleensä kaupan palautepostilaatikon luota tungeksimasta. Heillä on kädessään huolella palautettu palautelomake, johon he ovat kauniilla käsialalla kirjoittaneet oman mielipiteensä palautteen muotoon...
... mitähän hittoa mä taas höpisen?
:o - padme_amidala
Flau kirjoitti:
Minusta palauteihmiset ovat jokseenkin hassuja. Palauteihmiset löytyvät yleensä kaupan palautepostilaatikon luota tungeksimasta. Heillä on kädessään huolella palautettu palautelomake, johon he ovat kauniilla käsialalla kirjoittaneet oman mielipiteensä palautteen muotoon...
... mitähän hittoa mä taas höpisen?
:okäytin omaa sanastoani ihan vahingossa normaalien sanojen tilalla. Kas kun en laittanut "palautehenkilö" *nauraa*. Entäs palautemies, onko hän palautettu mies (=käyttäjälleen sopimaton) vai mies, joka antaa palautteen. Jään miettimään lisää..
Huomenta Flau ja toivon mukaan
Aurinkoista päivää.
Hyvä on,että joutuu miettimään
kukin mielessään sanojesi
ja kerronnan jopa salaperäisyyden
ratkomista,voi tulla
monenlaista tulkintaa.
Hyvää aivovoimistelua,sillä
ei kaiken tarvitse olla
ns.selvää pässinlihaa
- hyvä että olet
täällä Flau.
Pidän kovin tästä runostasi,
tee vain lisää näitä
- Hyvää Sunnuntaita Sinulle.- Flau
että sä tuot mulle aina hyvän mielen pääkoppaan mukavilla kohteliaisuuksilla.
Äitisi on kasvattanut sinut hyvin (toivottavasti tämä ei ole liian tungettelevaa) :)
Aurinkoa sinnekin Flau kirjoitti:
että sä tuot mulle aina hyvän mielen pääkoppaan mukavilla kohteliaisuuksilla.
Äitisi on kasvattanut sinut hyvin (toivottavasti tämä ei ole liian tungettelevaa) :)
Aurinkoa sinnekinMinä tässä olen otettu sanoistasi;
josta KIITOS Sinulle.
Useinkin luen runojasi ja tuo
tapasi ilmaista itseäsi on
niin suoraviivaista
josta pidän.
Olet oikeassa tuossa,sillä niin
minut on kasvatettu ja yrittänyt
parhaani mukaan siirtää aikoinani
omiin lapsiini.
Maailma ei ole minun
maailma on yhteinen,kuin
Elämäkin tavallaan.
Et lainkaan ole tungettelevainen.
Kanna hyvyyttä mukanasi,mutta
älä anna käyttää itseäsi
hyväksi.
LÄMMIN koskettava tunne Sinun
Elämääsi-edes täksi päiväksi
minulta.
Wau!
- Flau
Hau!
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362