MITENKÖHÄN?????????????

Hysteriaa

Ihmiset ovat joskus tulleet toimeen kun kaikki asuivat maalla,autoja ei ollut,lapset ja eläimet kirmasivat rintarinnan ja kaikki kulkuväylät oli vuorattu hevosten,koirien,kissojen,lehmien,sikojen,ym.paskalla ja hygienia sekä lääkkeet olivat lähes olemattomat? Kun taas nyt:jos kissa tulee nuuhkaisemaan vaunuissa nukkuvaa lasta,jos kukkamullassa on kissankakka ja kävelytien reunassa koirankakka,jos joku otus vähän kirmaa jossain vapaana,pyssyt esille,myrkkysyötit ja loukut asemiin!!! nykyäänkin tiedetään,että maalaisihmiset ovat mukavaluonteisia ja suvaitsevaisia,vaikka heillä on paljon pidemmät välimatkat toisiinsa.Kaupungissa taas nipotetaan joka asiasta,kun juuri PITÄISI osata sietää kaikkea lapsista vanhuksiin ja kissoista koiriin,kaikenlaista elämää lähellä toisiaan. Onko siis kyseessä syy vai seuraus,sitä en tiedä,mutta on se kumma että mitä parempi terveydenhuolto on,sitä fanaattisempia ihmisistä tulee "eläinten sottaamisista"ja taudeista,kun periaatteessa ennenvanhaan (ja maalla nykyäänkin) olisi ollut paljon enemmän pelättävää! jos joku tauti tuli,se oli vaan kärsittävä,lääkkeitä ei ollut. Nyt on lääkkeitä,mutta tautien riski on kaikin tavoin vältettävä! keinoja kaihtamatta. Ja miten harvinaisia taudit vieläpä nykysuomessa ovat..

3

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • #%&#?%¤#&%¤

mua kypsyttä tuo jako "lande ja muu suomi". Siis niinku maalla ihmiset ois jotenki tyhmempiä, ja niinku maalla nyt muka ois enemmän jotain tauteja. Tarkotit varmaan ihmisillä?? Jep, ei ne eläimet sen saastuneempia oo maalla, ku kaupungissakaan. Ja ajattele, sähän saatat syödä "maalta" tullutta ruokaa, siinähän voi vaikka olla joku tauti, sehän on maalta!!!! Ei millään pahalla, mutta kun ärsyttäääää!!!!!! Toivottavasti et oo "stadista"!

• Justiinan mamma

alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti aivan juuri toisin eli kuinka maalaiset ovat paljon sopeutuvaisempia kuin me kaupunkilaiset. Mieluumminkin ota tämä positiivisena kuin negatiivisena asiana!

Itse olen meinaan aivan samaa mieltä.
        Ja, kyllä, olen syntyperäinen kaupunkilainen, enkä aina siitä niin ylpeä:)

• Hysteriaa

toi sun nimimerkkisi,heheh.. Siis aivan totta, ylistän ja painotan nimeenomaan teidän maalaisten iloista, solidaarisempaa luonnetta! kaikki mitä sanoin,tarkoitin kohteliaisuutena,olen itse turkulainen, mutta ollut paljon lapsenakin maalla. Ja kyllä siellä HIVENEN epähygieenisempää on (itse astuin lukemattomat kerrat kaikkien mahdollisten suomessa pidettävien eläinlajien kakkojen päälle,että varvasväleistä vain pursui! ehkä juuri siksi en ole sellainen vikisijä heti,kun joku kasa on josain,se on siis HIENO ASIA!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      105
      5039
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      63
      4927
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2971
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2257
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1804
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe