Olen miettinyt ko. paikkaa ja siellä kiinnostaisi erityisesti se kieli ja kulttuurilinja. Mutta muutama asia jäi vaivaamaan, joihin en löytnänyt vastausta edellisistä ketjuista:
1. Koulun nettisivuilla sanotaan, että opintotuki riittää opiskelumaksujen rahoitukseen. Jos viikkoja kertyy 16-32 ja yhden viikon maksu on 49€ ja saan kuussa sen 63 €, kun asun kotona, niin mitenkä se riittää.....
2. Vielä vähän typerämpi kysymys; luin hakulomaketta läpi ja ihmettelin, mihin kohtaan pitää laittaa se, että onkin vain syyslukukauden?
työväen akatemia
1
761
Vastaukset
- entinen kiekulainen
Olin itse Akatemian kieli- ja kulttuurilinjalla pari vuotta sitten ja voin sitä lämpimästi suositella: tasokas opetus, mielenkiintoisia ja vaihtelevia kursseja, mukavat ja pätevät opettajat (joista osa natiiveja), sopivan pienet ryhmät, viihtyisä ympäristö jne. Paikka on ehdottomasti hintansa väärtti!
Tuosta opintotukiasiasta en tarkemmin osaa sanoa, itse kävin samanaikaisesti töissä enkä opintotukea edes nostanut. Jos tosiaan saat opintotukea vain tuon 63€ niin eihän se tietenkään maksuihin riitä..
Muistaakseni hakemukseen ei silloin mun aikanakaan merkitty sitä, aikooko olla vain syksyn vai koko lukuvuoden - hyväksytyt sai ´opinto-oikeuden´ koko lukuvuodeksi. Syksyn aikana sai sitten ilmoitaa, onko vain syyslukukauden vai jatkaako keväällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285