Jos haluan tietää, onko joku tietty henkilö opiskellut Taik:ssa, kuten sanoo tehneensä (ja mitä epäilen vahvasti), niin voiko laitos luovuttaa minulle tuon haluamani tiedon? En halua mitään henkilötietoja, nykyisiä tai entisiä osoitteita enkä mitään tietoja opintomenestyksistä. Haluaisin vain varmuuden siitä, onko kyseinen henkilö koskaan edes päivääkään opiskellut mitään Taikissa.
opiskelijatietojen
luovutus
2
921
Vastaukset
- varmasti
Jos pystyt luontevasti esittämään tuttua tai sukulaista niin voit varmaan opiskelun lisäksi arpoa ohimennen tietoosi kaiken muunkin ehkä henkilötunnuksen loppuosaa vaille, ei siellä mitään agentteja ole luurin toisessa päässä. Jos et anna syytä epäillä muuta niin uskovat vaikka sukulaiseksi.
- Lumikki ja utelias
Entäpäs sitten kun kyseessä on ulkomaalainen opiskelija, ainakin syntyjään? Ainakin sukulaisena on vaikea esiintyä luontevasti. Ainoa tieto mitä haluan on se, onko kyseinen ihminen ollut joskus lähivuosina opiskelijana talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079173
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355746Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665543- 553601
- 503415
- 513223
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573202- 562982