Muistatteko lastenohjelmasarjan Alfred J Kwak? Tämä piirretty oli erittäin hyvää katsottavaa, joskin aika poliittista/pelottavaa pienelle lapselle. Nykyaikaisiin lastenohjelmiin verrattuna Alfred oli kyllä huippu sarja! Mieleeni jäi erityisesti jakso nimeltä Tut Kattimonin Aarre. Pelkäsin lapsena juuri tätä jaksoa. Minusta pelottavin kohta tässä osassa oli se, kun Alfred ja provessori Von Pallas kävelivät pyramidin käytävällä ja heidän kävellessään taustalla oleville maalauksille syttyi "silmät". En tiedä, mutta jostain syystä nuo hieroglyvit kääntyilevineen silmineen pelottivat. Oli sarjassa toki muitakin jänniä/pelottavia jaksoja, mutta erityisesti tut kattimonin aarre on jäänyt mieleen pelottavana. Olen kuullut monen muunkin sanovan juuri tätä jaksoa kaikkein pelottavammaksi Alfred J Kwak sarjan jaksoksi. Mikä on teidän Mielipiteenne asiasta? Alfred oli jokatapauksessa aivan mainio piirretty!
Alfred J Kwak
4
1121
Vastaukset
- akakabuto
Koneelta löytyy tämän loistavan sarjan kaikki 52 jaksoa. Sarjassahan on mm. Korppi, joka on aivan ilmetty Adolf Hitler viiksineen ja hiuksineen ja korppipuolueineen.
http://vuodatus-static.web-effect.net/g/5456/599294.jpg
Sarjassa otetaan myös vahvasti kantaa mm. rasismiin. Ei kyllä ihan pienimmille lapsille suunnattu ohjelma mielestäni.
Pelottavin kohta on minusta ehkä se jakso, missä Alfred näkee unta että on autiomaassa kuolemaisillaan janoon. Ainakin pienenä se oli karmaisevaa...minäki muista Alfred J Kwakin. Minusta se on yks hyvimpiä piirettyjä. Mä pelkäsin sitä, kun Alfred ja sen ystävä eksyy sinne pyrämiidiin. Sekä jaksoa, jossa Alfred tippuu tulivuoreen ja siellä asuvaa lohikäärmettä.
Minäkin muistan kyseisen sarjan,tosin vain hämärästi,kun olin sen verran pieni,kun se sarja tuli,joten en valitettavasti muista,mikä jakso oli pelottava. ^-^''
- Haunter
ihanin lastenohjelma ikinä ja aion katsoa, kun se alkaa v.2009 taas Ylellä!! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483