Muistatteko lastenohjelmasarjan Alfred J Kwak? Tämä piirretty oli erittäin hyvää katsottavaa, joskin aika poliittista/pelottavaa pienelle lapselle. Nykyaikaisiin lastenohjelmiin verrattuna Alfred oli kyllä huippu sarja! Mieleeni jäi erityisesti jakso nimeltä Tut Kattimonin Aarre. Pelkäsin lapsena juuri tätä jaksoa. Minusta pelottavin kohta tässä osassa oli se, kun Alfred ja provessori Von Pallas kävelivät pyramidin käytävällä ja heidän kävellessään taustalla oleville maalauksille syttyi "silmät". En tiedä, mutta jostain syystä nuo hieroglyvit kääntyilevineen silmineen pelottivat. Oli sarjassa toki muitakin jänniä/pelottavia jaksoja, mutta erityisesti tut kattimonin aarre on jäänyt mieleen pelottavana. Olen kuullut monen muunkin sanovan juuri tätä jaksoa kaikkein pelottavammaksi Alfred J Kwak sarjan jaksoksi. Mikä on teidän Mielipiteenne asiasta? Alfred oli jokatapauksessa aivan mainio piirretty!
Alfred J Kwak
4
1121
Vastaukset
- akakabuto
Koneelta löytyy tämän loistavan sarjan kaikki 52 jaksoa. Sarjassahan on mm. Korppi, joka on aivan ilmetty Adolf Hitler viiksineen ja hiuksineen ja korppipuolueineen.
http://vuodatus-static.web-effect.net/g/5456/599294.jpg
Sarjassa otetaan myös vahvasti kantaa mm. rasismiin. Ei kyllä ihan pienimmille lapsille suunnattu ohjelma mielestäni.
Pelottavin kohta on minusta ehkä se jakso, missä Alfred näkee unta että on autiomaassa kuolemaisillaan janoon. Ainakin pienenä se oli karmaisevaa...minäki muista Alfred J Kwakin. Minusta se on yks hyvimpiä piirettyjä. Mä pelkäsin sitä, kun Alfred ja sen ystävä eksyy sinne pyrämiidiin. Sekä jaksoa, jossa Alfred tippuu tulivuoreen ja siellä asuvaa lohikäärmettä.
Minäkin muistan kyseisen sarjan,tosin vain hämärästi,kun olin sen verran pieni,kun se sarja tuli,joten en valitettavasti muista,mikä jakso oli pelottava. ^-^''
- Haunter
ihanin lastenohjelma ikinä ja aion katsoa, kun se alkaa v.2009 taas Ylellä!! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644