Tykkääkö teekkarit hoitsuista?

Ex-lähihoitaja, nykyinen yl...

Muistelen hoitsukoulusta, että tosi monella oli teekkaripoikakaveri. Kaveri opiskelee sairaanhoitajaksi, ja niilläkin moni seukkailee teekkarin kanssa.

Onko tää joku sääntö vai poikkeus, että teekkarit päätyy yhteen hellän ja sievän hoitajan kanssa?

7

1613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpä

      nyt noinkaan sanoisi. Yleensä teekkarit valkkaa puolisokseen toisen akateemisen loppututkinnon omavaan, ei ns. amk, vaikka ei kai hoitsuissa sinänsä mitään vikaa ole. Mutta näin minun kaveripiirissä.

    • Teekkkari

      Kuulin joskus, että ainakin TTY:llä oltaisiin joskus takavuosina järjestetty teekkari&hoitajabileitä. Jostain syystä ainakaan Otaniemessä tähän käytäntöön ei ole enää törmännyt.

      Yleisesti valtaosa teekkareista pariutunee toisten akateemisten kanssa. Tämä siitäkin syystä, että yliopistoissa opiskelevista naisia on enemmistö.

    • hoitsut ovat liian tyhmiä

      Keskimäärin AMK-hoitajat ovat liian typeriä kumppaniksi. En voi kunnioittaa ihmistä, joka pitää todella yksinkertaisia lääkelaskuja vaikeina.

      • ikuinen teekkari -kokelas

        " En voi kunnioittaa ihmistä, joka pitää todella yksinkertaisia lääkelaskuja vaikeina."

        Minulle tulee tuosta mieleen, että mitä tuo kertoo itsestäsi. Toiset arvostavat kauneutta, älykkyyttä, sosiaalisia taitoja, varakkuutta jne.

        Itse arvostaisin kovasti ja olisin positiivisesti yllättynyt, jos naiseni - oli koulutus mikä tahansa - esimerkiksi olisi kykenevä ex tempore pitämään 10-15 min puheen
        aiheesta "Jeesus Nasaretilainen Friedrich Nietzschen, Leo Tolstoin ja Fjodor Dostojevskin ajattelussa".


      • pitivätpä siitä muut tai eivät
        ikuinen teekkari -kokelas kirjoitti:

        " En voi kunnioittaa ihmistä, joka pitää todella yksinkertaisia lääkelaskuja vaikeina."

        Minulle tulee tuosta mieleen, että mitä tuo kertoo itsestäsi. Toiset arvostavat kauneutta, älykkyyttä, sosiaalisia taitoja, varakkuutta jne.

        Itse arvostaisin kovasti ja olisin positiivisesti yllättynyt, jos naiseni - oli koulutus mikä tahansa - esimerkiksi olisi kykenevä ex tempore pitämään 10-15 min puheen
        aiheesta "Jeesus Nasaretilainen Friedrich Nietzschen, Leo Tolstoin ja Fjodor Dostojevskin ajattelussa".

        "Itse arvostaisin kovasti ja olisin positiivisesti yllättynyt, jos naiseni - oli koulutus mikä tahansa - esimerkiksi olisi kykenevä ex tempore pitämään 10-15 min puheen
        aiheesta "Jeesus Nasaretilainen Friedrich Nietzschen, Leo Tolstoin ja Fjodor Dostojevskin ajattelussa". "

        Eli sinäkään et pääse hoitajia arvostamaan. :D
        Matemaattinen osaaminen kuvastaa loogista päättelykykyä eli älykkyyden yhtä muotoa. Yleisesti ottaen matemaattisesti lahjakkaalle ei tarvitse vääntää rautalankaa niin paljon kuin heikosti sitä taitavalle.

        Sori, mutta minä arvostan älykkyyttä ja hoitajilla sitä ei keskimäärin juuri ole.


      • lukiostamme
        pitivätpä siitä muut tai eivät kirjoitti:

        "Itse arvostaisin kovasti ja olisin positiivisesti yllättynyt, jos naiseni - oli koulutus mikä tahansa - esimerkiksi olisi kykenevä ex tempore pitämään 10-15 min puheen
        aiheesta "Jeesus Nasaretilainen Friedrich Nietzschen, Leo Tolstoin ja Fjodor Dostojevskin ajattelussa". "

        Eli sinäkään et pääse hoitajia arvostamaan. :D
        Matemaattinen osaaminen kuvastaa loogista päättelykykyä eli älykkyyden yhtä muotoa. Yleisesti ottaen matemaattisesti lahjakkaalle ei tarvitse vääntää rautalankaa niin paljon kuin heikosti sitä taitavalle.

        Sori, mutta minä arvostan älykkyyttä ja hoitajilla sitä ei keskimäärin juuri ole.

        Pitkän matikan lukijoista lukiostani n. puolet tytöistä meni amkiin hoitsulinjalle, ja suuri osa pojista juuri teekkareiksi. Eivätkä nämä hoitsuiksi lähteneet mitenkään huonosti pärjänneet tuossa matikassa, päinvastoin, jopa paremmin kuin osa teekkareista.

        Eli eipäs yleistetä :)
        Eivät ihan kaikki hoitsut ole matemaattisesti lahjattomia.


    • FDGHJKL

      Teekkarit tykkäävät hoitsuista ilmeisesti sen takia, etteivät he onnistu iskemään parempia kumppaneita itselleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe