Evilän kunto on hyvä ja kohdillaan...näin kertoivat Pekingistä juuri tulleet uutiset, pääsemme reilun viikon kuluttua nauttimaan kultamitalista...porilaisten marssi Olkaa hyvä.
Evilä
on nyt iskussa
3
1147
Vastaukset
- meinaan tukehtua
nauruun
- ..voi jakaa
useita mitaleita(selittelystä,uhoamisesta ja itse-rakkaudesta).
- ole!
..voi jakaa kirjoitti:
useita mitaleita(selittelystä,uhoamisesta ja itse-rakkaudesta).
minua tälläkään kertaa.puhelahjoilla ei pitkälle hypitä kuten taas nähtiin.mutta onneksi on muita jotka eivät suuria puhu vaan antavat tekojensa olla näyttönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi953983Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693817Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442235Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562204- 582094
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601119