Moi!
Te ketkä olette reissanneet Balilla suurinpiirtein näihin aikoihin elo/syyskuussa! Millainen sää on ollut?
Katselin tuossa sääennusteita n. 15 pvlle ja näytti huonolta! Olin odottanut reilun viikon päästä alkavalta Balin lomaltamme aurinkoa, mutta nyt näyttäisi että siellähän on vaan pilvistä, sataa ja ukkostaa... :(
Alueellahan pitäisi olla nyt kuiva ja kuuma kausi... Onko sää ollut yleisesti epävakaista näihin aikoihin.. vai paistaako se aurinko sittenkin pääasiassa ja ukkos/sadekuurot ovat vain kuuroja? Säihkähdin ihan kunnolla noita sääkarttoja.
Eeva
SÄÄ BALILLA
4
1108
Vastaukset
- toivottavasti
Edellisillä Aasian visiiteillä olen samoin katsellut totta kai sääkarttoja. Ja lähes joka kerta on kartat näyttäneet sadetta ja ukkosta. Totuus on lähes joka kerta ollut toista. Vaikea sanoa Balin tilannetta, koska reissu sinne on vasta tulossa, mutta uskon, että aurinkokin teille paistaa vaikka sääkartta muuta näyttääkin. Toivotaan parasta, pelätään pahinta -vanha klisee tähän loppuun :)
Ei tuo minusta niin kovin huolestuttavalta näytä.
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=761- aurinkoakaipaava
Kiitos viesteistänne! Olen jo nyt huojentunut :)
Ei todellakaan näytä huonolta tuon ennusteen mukaan..Muutamat muut ennusteet ovat povanneet niitä ukkoskuuroja ja pilviä :( Mutta minä tutkailen tuota ennusteversiota matkaan asti!
Kitos ja kumarrus!
- Vaimon kanssa matkaan
Ollaan itsekkinlähdössä 27.8 Balille kiertelemään kolmeksi viikoksi.
Säästä en tiedä kuin sen, mitä olen itse katsellut NAPSU.FI sivulta. Selkeä ja hyvä.
Vielä pitäisi pari viikkoa kärvistellä töissä molempien!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644