Patjojen hinnat

Yxitypy

Kävimme tänään ostamassa uudet patjat.
Sikamaisen kalliita hintoja niistä pyytävät.
Yks 80 sentin patja maksoi 300 euroa, ja se oli vielä hinnaltaan aikalailla keskitasoa.
Kaks patjaa teki siis 600 euroa. Siinä räknäsin, et vanhoissa markoissa noin 3.600 markkaa!
Olisinko markka-aikana laittanut patjoihin tuollaista summaa. En varmasti.

Jäi kaivelemaan ajatus, että olisko jotkut halvemmat vaahtomuovipatjat ajaneet saman asian. Nukuttiinhan niissä ennenkin... natisetuttiin hetekkaa (seurusteluaikana) ja olkipatjoillakin muistaakseni nukuin silloin ihan pienenä :=))

Ostettiin kuitenkin , kun sanotaan et kahdessa asiassa ei kannata tinkiä laadusta, eikä hinnasta (jos nyt hinta sitten laadun takaa), eli kengissä ja patjoissa.

48

2702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti puskasta

sängyssä elinkaarensa aikana, et on hyvä panostaa yleensä sänkyyn,kin. Itse olen haaveillut motoroidusta sängystä (refluksioire) kun ei enää tahdo tyynyt riittää, eikä sängynjalkojen kohotus. Olisi tarvetta sellaiselle, kaksi sänkyä maksaa reilun tonnin.

• täti puskasta

pois alku tekstistä, sory.

• samanlainen oire

motoroitu sänky on paras, olen nukkunut siinä jo vuoden ja tilanne on itselläni parempi.

• samanlainen oire kirjoitti:

motoroitu sänky on paras, olen nukkunut siinä jo vuoden ja tilanne on itselläni parempi.

miehelleni synttärilahjaksi sellaisen moottorisängyn, ja on sanottava että se oli hyvä hankinta.

Ostan vielä joskus itellenikin sellaisen.

• xxbb
        Pirrejuupas kirjoitti:

miehelleni synttärilahjaksi sellaisen moottorisängyn, ja on sanottava että se oli hyvä hankinta.

Ostan vielä joskus itellenikin sellaisen.

Mikä siinä moottorisängyssä on hyvää? Kerran ehkä käytät eri asentoja, sitten et enää. Mielestäni ei ole muuta kuin kehumisen aihe, turha kapistus kuin leipäkone.

• xxbb kirjoitti:

Mikä siinä moottorisängyssä on hyvää? Kerran ehkä käytät eri asentoja, sitten et enää. Mielestäni ei ole muuta kuin kehumisen aihe, turha kapistus kuin leipäkone.

on helpompi nousta ylös jo puoli istuvasta asennosta, kuin täysmakuulta.

Sitten pääpuolen saa säädettyä ilman tyynyjäkin sopivan korkeaksi, säästää kipeitä ja jäykkiä niskoja..

Mie ostan sitten joskus kuhan kehittävät sellaisen kippaavan mallin :))

• Pirrejuupas kirjoitti:

on helpompi nousta ylös jo puoli istuvasta asennosta, kuin täysmakuulta.

Sitten pääpuolen saa säädettyä ilman tyynyjäkin sopivan korkeaksi, säästää kipeitä ja jäykkiä niskoja..

Mie ostan sitten joskus kuhan kehittävät sellaisen kippaavan mallin :))

Piti olla "Tässä meidän tapauksessamme..jne.", tuli oiottua pikkuisen. :/

• mikään rahalla

saatava ole kallista. = vitsi(kin)

• Yxitypy

Että rahalla saa, ja hevosella pääsee :=))

• ja että
        Yxitypy kirjoitti:

Että rahalla saa, ja hevosella pääsee :=))

rahalla saatava on halpaa.

Meni vaikeeksi, äh. ;)

Patjat pitäisi meillekin ostaa, kunnolliset.

• Yxitypy
        ja että kirjoitti:

rahalla saatava on halpaa.

Meni vaikeeksi, äh. ;)

Patjat pitäisi meillekin ostaa, kunnolliset.

mitä tarkoitit :=))

Raha on vain rahaa. Sen minäkin olen elämäni aikana tajunnut. On paljon muuta, mille antaa arvoa.
        Se on itte elämä :=))

• ja mietis vähän....Nyt ollaan jo melkeinVanhoja, mutta sitäkin arvokkaanpia ja meidän, siis teidän kuuluu nukkua tuossa hyvässä ja kalliissa 3.600 markan sängyssä. Varmasti et hernettä tai muutakaan muhkuraa tunne selän alla.
      Kauniita unosia ;D

Kerro het ku heräät aamulla!

• oli kammo

nukkumispaikka. Itse inhosin sitä.

• ja mikä muotipesä se olikaan. Jokaiseen kamariin piti vesisänky saada, kun muillakin on ;)

• onneksi siihen
        A..N..N..A kirjoitti:

ja mikä muotipesä se olikaan. Jokaiseen kamariin piti vesisänky saada, kun muillakin on ;)

tuli reikä! :=O

• Yxitypy
        onneksi siihen kirjoitti:

tuli reikä! :=O

Mistäs se reikä tuli?

• liian pitkistä
        Yxitypy kirjoitti:

Mistäs se reikä tuli?

varpaankynsistä. ;)

Joku vuoto siihen pakkasi, ja pääsin siitä erilleen. Nyt pitäisi päästä eroon joustimista.

Minkälaiset ne teidän uudet patjat ovat?

• Yxitypy
        liian pitkistä kirjoitti:

varpaankynsistä. ;)

Joku vuoto siihen pakkasi, ja pääsin siitä erilleen. Nyt pitäisi päästä eroon joustimista.

Minkälaiset ne teidän uudet patjat ovat?

kyllä et just noista liian pitkistä varpaankynsistä :=))

Olikos siinä vesisängyssä joustimiakin? Mä olin luullut että vain vettä niissä on.

No ne meijän patjat ovat pussijousitetut. Jokainen jousi omassa pussissaan, ja sellanen puolikova jousitus. En tykännyt siitä pehmeästä jousituksesta :=))
        Niin.. ja patjan yläpäässä on jousitus kuulema erilainen, kuin alapäässä :=))

Maananataina vasta saadaan ne patjat. Täytyy testata ne sitten kunnolla :=))

• oli fiberit.
        Yxitypy kirjoitti:

kyllä et just noista liian pitkistä varpaankynsistä :=))

Olikos siinä vesisängyssä joustimiakin? Mä olin luullut että vain vettä niissä on.

No ne meijän patjat ovat pussijousitetut. Jokainen jousi omassa pussissaan, ja sellanen puolikova jousitus. En tykännyt siitä pehmeästä jousituksesta :=))
        Niin.. ja patjan yläpäässä on jousitus kuulema erilainen, kuin alapäässä :=))

Maananataina vasta saadaan ne patjat. Täytyy testata ne sitten kunnolla :=))

Sen rei'än takia ostettiin joustimet. Nyt nekin jo pitäisi vaihtaa aikaan parempaan.

Jäämme tiedonhaluisina odottamaan patjatestien tuloksia!

• Yxitypy
        oli fiberit. kirjoitti:

Sen rei'än takia ostettiin joustimet. Nyt nekin jo pitäisi vaihtaa aikaan parempaan.

Jäämme tiedonhaluisina odottamaan patjatestien tuloksia!

olisko se täysvaimennettu?
        Ei siis kuulu veden solinaa missään tilanteessa :=))

Mä kyllä ilmoitan, miten patjat toimi. Tuliko jouset patjan läpi iholle, vaiko pysyivätkö kuosissaan.
        Aika jännät hetket odotettavissa :=))

• jouset ovat
        Yxitypy kirjoitti:

Mä kyllä ilmoitan, miten patjat toimi. Tuliko jouset patjan läpi iholle, vaiko pysyivätkö kuosissaan.

jo ihan persauksissa, haitaten unta, ilman tyynyä.

Jäämme jännittyneinä odottaman jousten soidessa!

• ängetä
        Yxitypy kirjoitti:

tähän väliin?
        Juttelukaverisi taitaa tarkoittaa hajonneen vesisängyn jälkeen hankkimaansa joustinpatjaa, joka sekin on menossa hajalle. Sen takia utelee uuden patjasi laatua, josko se olisi sopiva hänellekin...tai heillekin.

• Voi voi! Fanity fair - turh...

Yritin olla edesmenneen mieheni kanssa hänen toiveensa mukaisesti pienen pohjoissuomalaisen kunnan edistyksellinen perhe sänkyasian suhteen.
        Niinpä hankimme vesisängyn, silloisen mittapuun mukaisesti ominaisuuksiltaan jopa aivan erinomaisen ja myyjän mukaan tietysti parhaan vaihtoehdon - ja kalleimman, voi kauheaa! Haluan mainita, että minulle tämä "parhaus" ei ollut eikä ole olennaista. Miehelle ehkä?
        Vesisänky oli silloin todella in - ennenkaikkea kallis ja siksipä vain harvojen hankittavissa.
        Lähdimme kahden viikon joululomalle, palasimme kotiin ja uusi mukavuuslaitos oli asennettu. Patja kolahti alustaan, eli vettä oli laitettu liian vähän. Sitä sitten entrattiin ainakin pari kertaa. Oikeastikin veden määrää piti kokeilla vähintään muutaman kerran, mutta kun oli kiire saada mukavuuslaitos pikimmiten käyttöön!
        Oli siinä lämpimän patjan päällä mukava kelliskellä! Aluslakanaa en oppinut milloinkaan laittamaan "pysyvästi" paikoilleen. Vei aikaa, ennenkuin opin "kierähtämään" ketterästi patjalta lattialle. Oma lähikontaktikaan puolison kanssa ei meinannut onnistua. Sattuipa jopa eräänlaisia "muljahteluja" puolelta toiselle ajoittain. Lieneekö kenellekään muille käynyt samoin?
        Oliko vesisänkybuumi mielestäni yksi viehätys tai vouhotus prinsessamaisen nukkumisen ja hellittelevän hyvänolon etsinnässä? Kyllä! Ja kuten jo kerroin, hyvin kallis muillekin kuin minun ja ex-mieheni kaltaisille turhakoille!
        Olen tällainen tavallinen "rehjake", ns hyvin pukeutuneitten joukossa. Tukeva, harvenevat ja haalistuvat hiukset, pulleat posket, savolaenen persjalakanen, vastoon kun et kysy, mutta jos kysyt, niin ylleensä ossoon kyllä vastata - melekeen mihinkä vuan.
        Minulle ei juurikaan merkitse, mitä kamppeita laitan päälleni. Sää- ja mielentila ratkaisevat kampetukseni. Minulla ei ole mitään ns virallisia menoja, jolloin kai pitäisi pukeutua jonkin koodin tai kaavan mukaisesti.
        Kertonenkohan nyt ihan totta, kuitenkaan? Haluan käydä kotikaupunkini kulttuuritapahtumissa. Onhan täällä esim. konsertteja ja teatteriakin. Niinpä niin, MUTTA, en haluaisi mennä yksin. Niin käy kuitenkin usein, kun olen niin yksin ja yksinäinen. NYYHH!!!
        Yksi suuri unelmani on toteutumassa lokakuussa. Ammattini takia kävin useinkin Lontoossa ja muuallakin kielikursseilla vielä 1970-80-luvuilla, en sen jälkeen.
        Aika pian, lokakuussa, menen ystäväni kanssa Lontooseen teatteri- ja musikaalimatkalle viikoksi. Suunnittelen ainakin 3 musikaalia ja 1-2 teatteria ynnä Harrodsia. Yövymme Suomalaisen Merimieskirkon tiloissa, sekin on varmasti mielenkiintoinen kokemus.
        Olen kirjoittanut tätä juttua pitkään ja hartaasti. Toivon, että edes Sinä jaksoit lukea loppuun!
        Olisipa iloinen yllätys saada vastaus tähän meiliini!

• mahti.
        Voi voi! Fanity fair - turh... kirjoitti:

Yritin olla edesmenneen mieheni kanssa hänen toiveensa mukaisesti pienen pohjoissuomalaisen kunnan edistyksellinen perhe sänkyasian suhteen.
        Niinpä hankimme vesisängyn, silloisen mittapuun mukaisesti ominaisuuksiltaan jopa aivan erinomaisen ja myyjän mukaan tietysti parhaan vaihtoehdon - ja kalleimman, voi kauheaa! Haluan mainita, että minulle tämä "parhaus" ei ollut eikä ole olennaista. Miehelle ehkä?
        Vesisänky oli silloin todella in - ennenkaikkea kallis ja siksipä vain harvojen hankittavissa.
        Lähdimme kahden viikon joululomalle, palasimme kotiin ja uusi mukavuuslaitos oli asennettu. Patja kolahti alustaan, eli vettä oli laitettu liian vähän. Sitä sitten entrattiin ainakin pari kertaa. Oikeastikin veden määrää piti kokeilla vähintään muutaman kerran, mutta kun oli kiire saada mukavuuslaitos pikimmiten käyttöön!
        Oli siinä lämpimän patjan päällä mukava kelliskellä! Aluslakanaa en oppinut milloinkaan laittamaan "pysyvästi" paikoilleen. Vei aikaa, ennenkuin opin "kierähtämään" ketterästi patjalta lattialle. Oma lähikontaktikaan puolison kanssa ei meinannut onnistua. Sattuipa jopa eräänlaisia "muljahteluja" puolelta toiselle ajoittain. Lieneekö kenellekään muille käynyt samoin?
        Oliko vesisänkybuumi mielestäni yksi viehätys tai vouhotus prinsessamaisen nukkumisen ja hellittelevän hyvänolon etsinnässä? Kyllä! Ja kuten jo kerroin, hyvin kallis muillekin kuin minun ja ex-mieheni kaltaisille turhakoille!
        Olen tällainen tavallinen "rehjake", ns hyvin pukeutuneitten joukossa. Tukeva, harvenevat ja haalistuvat hiukset, pulleat posket, savolaenen persjalakanen, vastoon kun et kysy, mutta jos kysyt, niin ylleensä ossoon kyllä vastata - melekeen mihinkä vuan.
        Minulle ei juurikaan merkitse, mitä kamppeita laitan päälleni. Sää- ja mielentila ratkaisevat kampetukseni. Minulla ei ole mitään ns virallisia menoja, jolloin kai pitäisi pukeutua jonkin koodin tai kaavan mukaisesti.
        Kertonenkohan nyt ihan totta, kuitenkaan? Haluan käydä kotikaupunkini kulttuuritapahtumissa. Onhan täällä esim. konsertteja ja teatteriakin. Niinpä niin, MUTTA, en haluaisi mennä yksin. Niin käy kuitenkin usein, kun olen niin yksin ja yksinäinen. NYYHH!!!
        Yksi suuri unelmani on toteutumassa lokakuussa. Ammattini takia kävin useinkin Lontoossa ja muuallakin kielikursseilla vielä 1970-80-luvuilla, en sen jälkeen.
        Aika pian, lokakuussa, menen ystäväni kanssa Lontooseen teatteri- ja musikaalimatkalle viikoksi. Suunnittelen ainakin 3 musikaalia ja 1-2 teatteria ynnä Harrodsia. Yövymme Suomalaisen Merimieskirkon tiloissa, sekin on varmasti mielenkiintoinen kokemus.
        Olen kirjoittanut tätä juttua pitkään ja hartaasti. Toivon, että edes Sinä jaksoit lukea loppuun!
        Olisipa iloinen yllätys saada vastaus tähän meiliini!

Tämä ei ole varsinaisesti vastaus meiliisi, mutta se toimi näkökulman antajana.
        Varmasti joku vielä muistaa joutsenen, joka nousi liitoon ja vesisängyn lotinan.
        Tyylittömyyden ME.
        Valitettavasti kalkkuna ei tiennyt sitä tosiasiaa, että joutsen liitää vain laskeutuessaan.

• Minulle kai tarkoitit vastata?
        mahti. kirjoitti:

Tämä ei ole varsinaisesti vastaus meiliisi, mutta se toimi näkökulman antajana.
        Varmasti joku vielä muistaa joutsenen, joka nousi liitoon ja vesisängyn lotinan.
        Tyylittömyyden ME.
        Valitettavasti kalkkuna ei tiennyt sitä tosiasiaa, että joutsen liitää vain laskeutuessaan.

Terve ja hyvää aamua! Nyt täytyy tunnustaa pöljyyteni, en ymmärtänyt viestiäsi! Kirjoittaisitko selkokielellä, se on meikäläiselle varminta ymmärryksen kannalta, t. Hi.
        PS. Vesisängyn lotinasta lauloi muistaakseni Jaakko Teppo - ja sangen oivaltavasti ja ihanasti, mielestäni. Tarkoititko tätä asiaa?
        PostPostScriptum: Toevoesin kyllä vastaosta, mutta elä ota huolta! Oun tottunna siihen, että minut sivvuutettaan, t. Hi.

• patjaa
        Minulle kai tarkoitit vastata? kirjoitti:

Terve ja hyvää aamua! Nyt täytyy tunnustaa pöljyyteni, en ymmärtänyt viestiäsi! Kirjoittaisitko selkokielellä, se on meikäläiselle varminta ymmärryksen kannalta, t. Hi.
        PS. Vesisängyn lotinasta lauloi muistaakseni Jaakko Teppo - ja sangen oivaltavasti ja ihanasti, mielestäni. Tarkoititko tätä asiaa?
        PostPostScriptum: Toevoesin kyllä vastaosta, mutta elä ota huolta! Oun tottunna siihen, että minut sivvuutettaan, t. Hi.

Tarkoitin tyylitöntä Uosukaista.
        Tyylitöntä äänestäjää.
        Tyylitöntä kansaa.
        Olemmeko vieläkin puun alimmilla oksilla vaikealla matkalla maahan?
        Elän aikaa jolloin maito on Milkkiä.

• kysyit.
        Minulle kai tarkoitit vastata? kirjoitti:

"Toevoesin kyllä vastaosta, mutta elä ota huolta! Oun tottunna siihen, että minut sivvuutettaan, t. Hi"

nii mitä kysyit ?

• Hili(ma)kka
        kysyit. kirjoitti:

"Toevoesin kyllä vastaosta, mutta elä ota huolta! Oun tottunna siihen, että minut sivvuutettaan, t. Hi"

nii mitä kysyit ?

Luin ihan kahteen kertaan kirjottamani, eikä kysymäsi asija selevinny. Tehhäänkö niin, että tiet minulle kirjallisen kysymyksen, niin varmasti sen jäläkeen vastoot.
        Tykkeen siitä, että asijat hoejetaan oekeesti. Niin ei jiä mittään vaevoo hampaan eikä minkään muunkaan ruumiinosan kolloon.
        Tämän kirjotti Hi 10.08.2008.
        PS. Kaekki paekalla olevat lukutaetoset immeiset totistavat täten tämän kirjeen toellisuuven.
        Kirjotti Hi.

Jäläkikirjotus

Ottakee yhteyttä, jos asijan suhteen jäe jottaen epäselevyyttä,
        Teitin, Hi.

PPS. Löyvätte kyllä minut asijoetten niin vuatiessa.

• kaipaan sitä

Vesisänky tuli niin vanhaksi, että turvallisuus syitä oli luovutta = vesivahinko vaara. Sen jälkeen en ole kunnolla nukkunut missään. Markka-aikaa oli, kun ostettiin 2kpl 80 cm runkopatjaa, joiden piti olla tosi hyvät, muuta hyvää niissä ei ole ollut kuin hinta muistaakseni maksoivat 5000mk.

• mini htza

Venäläinen patja on kokeilemistani hinta/laatusuhteen edullisin. Seuraavana virolainen. Suomalainen patja, ei patja ollenkaan.

• Yxitypy

se venäläisessä patjassa sitten niin hyvää on?

Oliskohan jousitus vähän vankempaa tekoa? :=))

• Unitulen

Unikko-patjatkin ovat huippuhyvät,mutta turhan kalliit.Ei riitä 600 euroa parin hinnaksi:(

• http://www.kuvamaja.com/p/patja_jpg

Olis kannattanut ostaa tarjouksesta, joita JYSK on 2 kertaa vuodessa.

tuollaiset on aivan hyvät, todella hyvät,
      sopivan jäykät,
      eivät ole kaksoisjousitettuja, koska olen kuullut että päällekkäin olevat jouset aina joskus yöllä rapisevat ja niihin herää,
      herää vaikka ei siten tiedäkään heräämisen syytä.

edelliset meillä oli ostettu 1966, häälahjana saadut, alkoivat olemaan hieman painuneita,
      mutta ihme ja kumma, vaikka 20 v käytön jälkeen vedin kyljen auki, sisällä ei ollut yhtään tomua.
      Sen jälkeen puhalsin aina ulkona muutaman kerran vuodessa patjat lehtipuhaltajalla puhtaaksi.

• Yxitypy

ne saanut ehkä halvemmallakin, jos olis jaksanut kiertää kaikki liikkeet.
        Neljässä liikkeessä vaan kävimme, ja päädyimme Askon patjoihin.

Aika kauan on patjat pysyneet hyvinä, jos 20 vuotta jo olleet käytössä.
        Meillä patjat olleet 10 vuotta, ja kaipasivat jo kipeästi uusimista :=))

• kananttaa aina
        Yxitypy kirjoitti:

ne saanut ehkä halvemmallakin, jos olis jaksanut kiertää kaikki liikkeet.
        Neljässä liikkeessä vaan kävimme, ja päädyimme Askon patjoihin.

Aika kauan on patjat pysyneet hyvinä, jos 20 vuotta jo olleet käytössä.
        Meillä patjat olleet 10 vuotta, ja kaipasivat jo kipeästi uusimista :=))

jsk kannattaa aina tarkistaa hintataso,
        siellä on selkeästi kaikki esillä, hinta ja laatu.

eivät harrasta super-mainontaa kuten muut

• mistä ihmeestä se hinta oikein koostunee? :/

• luokitettu

Hyvät joustinpatjat ovat pitkälle käsityötä.

Kunnollisissa on tuplavieteröinti joka täytyy nipoa käsin kiinni.

Vieterivalikoimaa täytyy olla painoluokituksen mukaisesti.

Materiaalit myös maksavat.

Varastokierto on ilmeisen hidasta.
        Pitkukaupungin huonekaluliike.
        Miten monta tuplavieteröityä, hyvistä materiaaleista kasattua, -90 kiloiselle tarkoitettua patjaa myydään päivittäin?

Varastotavaralle täytyy laskea korkoa tai jättää toimitukset koemakuiden jälkeiseen aikaan.
        Ei sekään katastrofi olisi mutta jos se kilpailiaja?!

• Pirre*
        luokitettu kirjoitti:

Hyvät joustinpatjat ovat pitkälle käsityötä.

Kunnollisissa on tuplavieteröinti joka täytyy nipoa käsin kiinni.

Vieterivalikoimaa täytyy olla painoluokituksen mukaisesti.

Materiaalit myös maksavat.

Varastokierto on ilmeisen hidasta.
        Pitkukaupungin huonekaluliike.
        Miten monta tuplavieteröityä, hyvistä materiaaleista kasattua, -90 kiloiselle tarkoitettua patjaa myydään päivittäin?

Varastotavaralle täytyy laskea korkoa tai jättää toimitukset koemakuiden jälkeiseen aikaan.
        Ei sekään katastrofi olisi mutta jos se kilpailiaja?!

Kiinassa tms. halvan työvoiman maassa, - vaikka tuskin se patjan ostajaa hyödyttäisi, luulen ma.

• Kuluttajaviraston testissä todettiin IKEAn patjat yhtä hyviksi, kuin neljä kertaakin kalliimmat rahastuspatjat.

• paras patja

Vesisänky on meillä ollut jo varmaan parikymmentä vuotta.Ensimmäinen patja alkoi vuotamaan sivusaumasta.Takuu korvasi. Toinen onkin kestänyt hyvin.Ikä on tehnyt tehtävänsä, loiskeet vähentyneet.
      On käynyt mielessä, että saako enää mistään uusia vesipatjoja.
      Viikon lomamatkan jälkeen on ilo tulla kotiin, kun selkä on kipeä ja saa oikein rentoutua vesisängyssä.
      En tiedä onko enää kenelläkään muulla vesisänkyä.
      Kai se on ostettava seuraavaksi moottorisänky. Sellaisen missä on herätysajastin, joka nostaa istuma-asentoon.

• reumaa saa

muuten kuin makaamalla vesipatjan päällä?

• paras patja
        reumaa saa kirjoitti:

kuullutkaan sen reumaa aiheuttavan.
        Tuli yksi pelon aihe lisää.

• O - O
        reumaa saa kirjoitti:

Mitä yhteyttä vesipatjalla ja reuman syntymisellä on? Haluaisin tietää, löytyisikö perusteltuja syitä vaihtaa oma patjani jousitettuun.

• Yxitypy

onko vesipatjoja vielä saatavilla.
        Varmaan niitä joku liike myy.

Olihan se vesipatjakuume vuosia taaksepäin melkoinen. Toiset kehuivat sen maasta taivaaseen, ja toiset taas haukkuivat.
        Eikös ne eka vesipatjat olleet sellaisia, joissa ei ollut mitään vaimennusta.
        Sellasella patjalla oli voinut tulla merisairaaksi, jos kaveri vieressä olis ollut kova kääntelehtimään :=))

Moottorisängyn minäkin ehkä seuraavaksi ostan.. sitten 10 vuoden päästä :=))

Kuitenkin.. Paras patjahan on aina sellainen, missä itse tykkää nukkua. Olipa se sitten vesipatja, jousipatja jne. :=))

• helisevä

neuvoi myyjä , panosta kallisseen petariin ja vähän halvempaan patjaan.
      niin tein ja hyväksi havaannu )
      mä oon semmonen jolle kova sänky on paras joskin oon huono nukkuja.
      haaveilen unikoulusta.

• 1v.

eikös ne kalliit,
        jollain lailla paksut petarit hiosta,
        olen kuullut, meiltä on halvat vaan

• Yxitypy

nyt toisinpäin. En ostanut uusia petareita, kun vanhat ovat vielä ihan käyttökelpoiset. Saa passata vielä pari vuotta.

Kova patja (ei tietenkään liian kova) on minustakin parempi. Kävin koemakuulla niillä pehmeillä patjoilla. Tulin tulokseen, että pitäis laittaa herätyskello aamulla soimaan 5 minuuttia aikasempaan, kun sängystä poispääsyssä menis aikaa :=))

• luokitettu

Tietenkin painoluokitus maksaa!
      Eivät ole vallan massatuotantoa ja kiertokin saattaa olla halpaa massatavaraa hitaampaa.

Muija alle 60kg, itse 90kg.
      Eivät ainakaan ole huomaamatta vaihdettavissa.
      Käännämme ne kyllä parin kuukauden välein.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe