mitään esim. taiteellisesti? Koko muu maailma on, ei vaan ne. Mistäköhän on taas kiinni. Ne on vankeja 1500 vuotta sitten eläneelle pervolle. Hyvä teille!
Onko islamilaiset ikinä
13
658
Vastaukset
- esimerkkeilya
ihmettelin kerran lontoossa pilapiirrosta karvaisesta miehesta jolla oli pata paassaan ja siina sytytyslanka ja silla oli koiranruumis...
Muslimi tuli siihen oykkaroimaan ja sanoi etta se on muhammed!
.siis nyt tiedan minkanakoinen muhammed on! - rakastunut muslimiin
mutta ainakin tämä yksi islaminuskoinen muslimimies on antanut elämääni turvaa, iloa, onnea.
Kuinka kukaan mies voi olla niin täydesti tunteissaan mukana.
Hän ei asu suomessa, eikä tule asumaan, hän ainoastaan tulee ja hakee minut kotiinsa.
Taiteesta en tiedä, mutta kaikkien niiden suomalaisten "kaljajuoppojen" jälkeen tämä mies on kuin kultaa.
Hän tahtoo kanssani vähintään 5 poikaa mutta alkuun haluaa vain nauttia elämästään kanssani.
Joten turhaan pelkäätte muslimeita, kilttejä ovat ja haluavat vain hyvää. Tottakai on poikkeuksiakin.
Ja kuinka hän puhuukaan kauniisti ja runollisesti, hänen sydämensä on täyttä kultaa.- mene=mene-tekel!
aiotko synnytta suomessa mulattisi?
onko miehesi prinzzi?
paasetko kunmingatarexi haaremiin vain ihan yksityisexi vaiimoxi?-vai katuhuoraxi? - vastailen sinulle
mene=mene-tekel! kirjoitti:
aiotko synnytta suomessa mulattisi?
onko miehesi prinzzi?
paasetko kunmingatarexi haaremiin vain ihan yksityisexi vaiimoxi?-vai katuhuoraxi?joten vastaan sinun fiksuihin kysymyksiin.
Emme tule asumaan Suomessa. Mieheni on bisnesmies, varakas sellainen, ei ole prinssi.
Ei ole haaremia, nykyään ei muslimeilla ole useita vaimoja kun eivät itse halua, se on mennyttä aikaa.
Joten tulen olemaan ainoa vaimo.
Ja että sinua oikein harmittaisi niin kerron vielä senkin, ettei minun tarvitse edes siivota itse, katsos kun hänellä on siivooja siellä.
Sori kun nyt putosit jostain korkealta ja kovaa kun tajuat, että ajatusmaailmasi on aivan tuulesta temmattu. Hyvää yötä. - siis virvokekkauppias?
vastailen sinulle kirjoitti:
joten vastaan sinun fiksuihin kysymyksiin.
Emme tule asumaan Suomessa. Mieheni on bisnesmies, varakas sellainen, ei ole prinssi.
Ei ole haaremia, nykyään ei muslimeilla ole useita vaimoja kun eivät itse halua, se on mennyttä aikaa.
Ja että sinua oikein harmittaisi niin kerron vielä senkin, ettei minun tarvitse edes siivota itse, katsos kun hänellä on siivooja siellä.
Sori kun nyt putosit jostain korkealta ja kovaa kun tajuat, että ajatusmaailmasi on aivan tuulesta temmattu. Hyvää yötä.ihaanko somaliasta asti?" Oljya vai hiekkaa?
-vai orjia? .vai onko pimppi? keraako vakuutusrahoja? -sossupummi? karavaanivaras vai taskuvaras?-vai laivakaaappari?=huumekauppias?
hyvaa onnea sinulle! kay kateeksi! - unelmissasi,
älä ikinä muuta Suomesta, jos niin teet, unelmasi romahtavat 99,9 prosenttisella varmuudella, muslimimaa muunmaalaiselle, etenkin valkoiselle naiselle, on karsean karmea paikka asustaa.
Hyväksytkö naisten kivityksen, naisten kaikenmoisen syrjinnän ja alistamisen, lasten silpomisen, käsien katkomisen, jne, jne, jne..lähes loputtomiin ? ? ?
Pohdi vielä kerran muslimimaailman pahuuksia ennen kuin päätät lähteä! - tyttövauvaa kaivataan
Työmies2 kirjoitti:
Ilkeältä tuntuu ajatellakin, miten hän suhtautuu, jos syntyy tyttö.
Jos tyttö syntyy, on hän prinsessa silloin ja täydesti isänsä silmäterä.
Mutta kun hänelle nyt vaan syntyy näitä poikia. - rakastunut....
unelmissasi, kirjoitti:
älä ikinä muuta Suomesta, jos niin teet, unelmasi romahtavat 99,9 prosenttisella varmuudella, muslimimaa muunmaalaiselle, etenkin valkoiselle naiselle, on karsean karmea paikka asustaa.
Hyväksytkö naisten kivityksen, naisten kaikenmoisen syrjinnän ja alistamisen, lasten silpomisen, käsien katkomisen, jne, jne, jne..lähes loputtomiin ? ? ?
Pohdi vielä kerran muslimimaailman pahuuksia ennen kuin päätät lähteä!hänen maassaan ei ole näitä kivitystuomioita ynnä muita pahuuksia. Jos avioliitto päättyy, se päättyy eroon aivan kuin meillä Suomessakin.
Mutta kiitos kirjoituksestasi, se oli asiallinen ja tottakai se pisti hiukan miettimään.
Mutta tämä mies on vaan yksinkertaisesti herrasmies.
Oletko itse asunut koskaan muslimimaassa? Onko joku tuttusi asunut siellä?
Tottahan väliin tuntuu, että "hirvittää" mutta hänen maassaan (Algeria) on nykyaikaista ja naisetkin voivat käydä töissä ja liikkua yksin jne.
Tiedän, että joissakin muslimimaissa on todella jyrkät määräykset, mutta ei kai liene Algeriassa. - ex 2.vaimo
vastailen sinulle kirjoitti:
joten vastaan sinun fiksuihin kysymyksiin.
Sori kun nyt putosit jostain korkealta ja kovaa kun tajuat, että ajatusmaailmasi on aivan tuulesta temmattu. Hyvää yötä.vai eivät muslimimiehet halua useampia vaimoja...? löytyy ainakin täältä Suomesta useampi muslimimies joilla vaimoja enemmän kuin yksi... itsekkyyttä, vaihtelunhalua...?? Aviomiehen velvollisuudet sekä tasapuolisuus vaimojen kesken onkin sitten toinen juttu...
- al-Andalus
usein maailman kauneimmaksi rakennukseksi kutsuttu Taj Mahal:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c8/Taj_Mahal_in_March_2004.jpg- tuoreempaa?
Ja samalla olisi siistiä jos löytyisi jotain yleismaailmallisesti TAITEELLISTA; siis taiteen, ajattelun ja ilmaisun vuoksi tehtyä, eikä vain joku itseriittoisen hallitsijan pompöösi janis petke.
sinä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1545324
- 1125298
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464942Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302863Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252437- 432104
- 422009
- 231758
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141514Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101456