Ei vain ollut kiva herätä tänä aamuna 6.30 paukutteluun kun taas nuo kyyhkyn metsästäjät saapuivat. Kait siinäkin joku kellon aika on koska voi ammuskella?
Vastaukset 6
- kyyhkyn teurastaja
10.8. 00.00 eli käytännössä heti kun näkee että älä sää siinä ala kuttuileen kun rupeet suutas soitaan!!!!!!!!!!!
- aina itkijöitä löytyy
vaikka tekisimme mitä,ei se siitä
muuksi muutu.
- aloittaa
10.8 aamun sarastaessa elikkä heti
vuorokauden vaihduttua aamun valjetessa,
ei mitään laitonta ajankohdassa jos
ammutaan kello 6:30- vastauksesta
Tämä riittikin mulle.
- kapoint
vastauksesta kirjoitti:
Tämä riittikin mulle.
Tämän takia en ole innostunut lähtemään kyyhkyjahtiin, vaikka olisi hyvät paikat. On ikävää herätä aikaisin aamulla haulikon paukkeeseen. Viimeksi kun olimme ,kävimme lähitalosta kysymässä ... haittaako jos ammumme illalla /aamulla.
Nämä hommat loppuu jos ei maanomistajien ja lähiseudulla asuvien kanssa olla väleissä. - SGT79
kapoint kirjoitti:
Tämän takia en ole innostunut lähtemään kyyhkyjahtiin, vaikka olisi hyvät paikat. On ikävää herätä aikaisin aamulla haulikon paukkeeseen. Viimeksi kun olimme ,kävimme lähitalosta kysymässä ... haittaako jos ammumme illalla /aamulla.
Nämä hommat loppuu jos ei maanomistajien ja lähiseudulla asuvien kanssa olla väleissä.Kannattaa siis katsoa kelle "vittuilee" ettei ne maat lähde pikku paukuttelulla.
Kannattaa hoitaa niiden maanomistajien kanssa/omatoimisesti hyvät metsästysalueet syrjempään asutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482