Suomi-soffa, tympeä paikka asioida

"Huipputarjousten" idea on vetää vain asiakas liikkeeseen.

Menin ostamaan moottorisänkyä 199,-

Nurkassa rötkötti viallinen yksilö, jonka myyjä haukkui aivan roskaksi, toimitusaikakin olisi kuulemma 2 kuukautta.

Tein kuitenkin kaupat myyjän ollessa todella töykeä. Kumma kyllä tavaraa löytyikin varastosta ja "oikea hinta" on muka 850,- ja "alennus" 80%.

No, hinnat uskoo ken haluaa, sain kuitenkin vastineen 170 €urolle ja moni maksaa varmaan samasta tuotteesta tuon 850:kin.

Otin siis ilman pakettiin kuulunutta patjaa, jonka senkin myyjä haukkui kelvottomaksi ja moottorisänkyyn täysin sopimattomaksi;-)

8

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tie...

Te huonon omantunnon omaavat uniongelmaiset!!
      Muistakaa: Hyvä omatunto on paras päänalunen.

• The Rat

Olen yhden sohvan erehtynyt SS:stä ostamaan. Oikein kotimaista työtä ja mitä kaikkea...

Alkuvaikeuksien jälkeen (ei saapunut sovittuna ajankohtana, eikä seuraavanakaan, yms) sain sohvan kannettua kotiin. Ja tässä vaiheessa alkoi epäilyttämään. Kolmenistuttava oli sen verran kevyt, että jos siitä olisi saanut hyvän otteen, olisi sen kantanut yksin varsin näppärästi sisälle.

Sitten tein sen virheen että siirsin sitä. Ratkeavan sauman ääni oli oikein miellyttävä... Laatua...

Jeps. SS ja Masku on tuon jälkeen kierretty kaukaa. Eivät ole tarjoustuotteetkaan hintansa arvoisia...

Voi hyvin olla, että puolen vuoden kuluttua sinullakin on risa moottorisänky nurkissa. Toki saat sen korjautettua puoleksi vuodeksi, kunhan nukut jossain muualla muutaman kuukauden... Onnea vaan. :)

• olla maksamatta samaisesta sängystä 850,-.

Tällä saan kokeiltua "moottorisänkyä", ja voin jatkossa ostaa "kunnollisen" jos haluan.

Tässä vaan ostajan on oltava tarkkana. Ihan saman tehtaan saman tuotteen hinnat vaihtelevat ostopaikasta ja tarjouksesta riippuen välillä 200-1000€.

• hinnoitella voi
        Phoca55 kirjoitti:

olla maksamatta samaisesta sängystä 850,-.

Tällä saan kokeiltua "moottorisänkyä", ja voin jatkossa ostaa "kunnollisen" jos haluan.

Tässä vaan ostajan on oltava tarkkana. Ihan saman tehtaan saman tuotteen hinnat vaihtelevat ostopaikasta ja tarjouksesta riippuen välillä 200-1000€.

ihan miten vain ja antaa sitten hurjat alennukset syötiksi. Kyllä se on oikea hinta/laatusuhde, mikä pitäisi harkita.

Itselläni oli talvella tarve uusia sohva. Sopivaa ei löytynyt paikallisista, mutta sitten ilmaantui kiertävä mööpelikauppias seuratalolle pariksi päiväksi. Poikkesin katsomassa ja yksi sopiva olisi ollut. Hintalappu 3.000 €.

Puistelin päätäni, turhan tyyris. Myyjä: Laitetaan 2.000 €. Ei käy. No 1.000 €. Ei. No paljonko tarjoat? En viitsinyt tarjota, jokin 300-400 € olisi ollut sopiva vastaavan tasoisiin verrattuna. Ei kannata alennusprosentteja tuijotella:)

• minäen
        Phoca55 kirjoitti:

olla maksamatta samaisesta sängystä 850,-.

uskotko todella joulupukkiin. sama tuote maksaa paikasta ja tarjouksesta riippuen 200-800. Jos näin olisi niin ei olisi muita kun niitä 200e ostajia.

• t.l.

Ja kyllä sai "tapella". Ikinä en enää osta Suomi-Soffasta mitään.
      Meillä on tässä muutaman sadan metrin päässä pieni huonekaluliike. Olen asioinut siinä "vuosikymmeniä" ja asioin edelleen. Hinta-laatu suhde ok ja palvelu miellyttävää eikä koskaan minkaanlaista painostusta. Aikaa on miettiä ostaako vai eikö ja käydä katsomassa useanpana päivänä haluamaansa huonekalua. Lisäksi huonekalut ovat valmiiksi koottu ja tuovat aina kotiin tuotteet. Hauskinta oli, kun keväällä ostin maton ja olin polkupyörällä liikkeellä, niin myyjä sanoi ettei sitä nyt pyörällä kuljeteta vaan he tuovat maton liikkeen sulkemisen jälkeen. Toivat :)

• Pirre*

sellainen palvelualttius..

Meidän huonekalukauppias kasaa myös esim. kaapit/kin valmiiksi, ja tuo perille asti ilman eri maksua. Sen mieheni sängynkin kasasivat tässä paikanpäällä, oisi me siinä muuten pähkäilty kummasti, - vaikka onhan niissä hyvät kasausohjeet mukana, mutta siltikin.

Mökille kasasin itse sellaisen pienen soffan, - ei siitä kyllä yhtään osaa jäänyt yli :))

• t.l.
        Pirre* kirjoitti:

sellainen palvelualttius..

Meidän huonekalukauppias kasaa myös esim. kaapit/kin valmiiksi, ja tuo perille asti ilman eri maksua. Sen mieheni sängynkin kasasivat tässä paikanpäällä, oisi me siinä muuten pähkäilty kummasti, - vaikka onhan niissä hyvät kasausohjeet mukana, mutta siltikin.

Mökille kasasin itse sellaisen pienen soffan, - ei siitä kyllä yhtään osaa jäänyt yli :))

Tottahan se tuntuu hienolta, kun palvellaan asiaksta ja tulee varmasti oikein mm. kasattua huonekalut. Kolmisenkymmenta vuotta olen käynyt tässä paikallisessa huonekaluliikkeessa ja omistaja/myyjä on jo seitsemänkymmenen korvissa oleva hieno rouva. Kysyin häneltä kuinka kauan vielä aikoo pitää liikettä. Hän vastasi, että niin kauan kun hän on olemassa. Kävin tässä hiljakkoin katsomassa valmiiksi sellasta keinutuolia, joka jousien päällä kiikkuu. Vie vähän tilaa ja on mainio vauvan hoidossa. Siinä on helppo tuudittaa ja syöttää pikkuista.
        Itselläni aijon pitää keinun vanhuuden päiviäni ajatellen, tyttö ostakoon omaan kotiinsa kiikun, jos on tarpeellinen :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe