Maalla on mukavaa

OnniTuli

Tosi lämmin kesäpäivä oli jo vaihtunut aamuyön tunneille, joten heräsin hetkessä puhelimeni pärinään. Luurin toisessa päässä oli tuttu maatilan isäntä, joka pyysi minua nopeasti tilalle avustamaan nuorta naiseläinlääkäriä lehmän poi’ittamisessa. Isäpappani on vuosien varrella opettanut minulle kaikenlaisia ”luontaistaitoja” ja pienessä maaseutupitäjässä taitojani tarvittiinkin aina silloin tällöin. Niin nytkin.

Lämmin kesäyö kun oli, jätin suosista paitani navetan ulkopuolelle ja kiirehdin avustamaan nuorta eläinlääkärinalkua yöllisessä urakassaan. Kyyristyin nuoren kandin viereen käytävälle ja kyselin tilanteen vakavuutta. Kyseessä oli kuulemma kohtukiertymä ja homma vaati siis ison lehmän pyöräyttämistä kerran ympäri vastapäivään. Eipä muuta kuin toimeksi. Tässä vaiheessa vasta ennätin vilkaista tuota nuorta naiskandia hivenen tarkemmin ja vihtori soikoon, että meinasin istahtaa pyllylleni siihen paikkaan. Tyttö oli kuin Afrodite, upea kiinteä fittnes-vartalo ja päällään melkoisen väljällä kaula-aukolla varustettu t-paita ja mimmi vieläpä ilman rintaliivejä. Kandi huomasi tyrmistykseni, ja tokaisi napakasti, jotta tuota menoa olet kohta enemmän hoidon tarpeessa kuin tämä lehmä.

Siispä ei muuta kuin lehmää kääntämään. Puolen tunnin ähellyksen jälkeen saimme potilaan kieräytettyä ympäri ja nyt pitäisi homman jo hoituakin. Nuori kandi asettui lehmän taakse vasikanvetopuuhiin ja minä ähelsin siinä vieressä sen kun osasin., Samalla kun työskentelimme päät aivan lähellä toisiaan, katseeni harhaili vähän väliä naiskandin upeilla rinnoilla. Eivät ne mitenkään isot olleet, mutta noiden rintojen huippua koristavat nänninpäät olivat takuulla ainakin puolitoistasenttiset. Ja jos tämä näky ei sitten herätä miehen himoja niin jeppe joutaa kaatopaikalle ja syvälle kuopattavaksi. Töin tuskin maltoin keskittyä tehtäväämme, niin haltioissani olin noista nipukoista. Tunnin ahkeroinnin jälkeen kandin t-paita oli litimärkä ja nänninpäät olisi voinut erottaa varmasti ainakin kymmenen metrin päähän saakka.

Lopulta saimme vasikan ulos ja lehmäkin mylvähti helpotuksesta. Kandi pökkäsi vielä lehmän takamukseen rauhoittavan piikin ja saatoimme todeta urakan päättyneeksi. Yön lämmössä siirryimme peseytymään ja itse lippasin vettä niskaani navetan kulmauksessa olevasta sadevesitynnöristä. Nuori kandi tuli viereeni ja muitta mutkitta riisui t-paitansa ja pyysi minua pesemään selkänsä. Entäs etupuoli, kyselin varovasti. Okei, sanoi mimmi, anna mennä vain, olethan sinä noita rintoja katsellut jo muutaman tunnin verran. Käteni tärisivät edelleen poi’ittamisurakasta, eikä uusi tehtävä yhtään helpottanut oloani.

Talon isäntäväki askarteli edelleen navetassa lehmän ja vasikan ympärillä, joten saimme puuhastella naiskandin kanssa kahdestaan. Pestessäni naiskandin yläkroppaa, valui vettä tietenkin hänen housunkauluksestaankin sisään. Mitenkään arkailematta tyttö pujottautui eroon housuistaan ja ellen olisi saanut tukea vesitynnyrin reunasta, olisin takuulla vajonnut polvilleni. Vain syvä huokaukseni todisti minun olevan yhä hengissä eikä mullahien neitsytmailla. Tuo naaraskissa huomasi tietenkin hämmennykseni ja vähääkään epäröimättä pudotti shortsini nurmikolle. Kotoa lähtöni oli ollut niin nopea, että olin valinnut alapääni suojaksi pelkät kesäboxerit. Joten olin siis hetkessä täysin alasti. Kaluni oudoksui tilannetta vetäytymällä hivenen syvemmälle itseensä, mutta naiskandi oli päättänyt jotain muuta. Nopeasti hän pesi kaluni, kyyristyi eteeni ja nappasi heppini huuliensa väliin. Jo vain alkoi pikkuvelikin herätä ja jo muutaman sisään-ulos-liikkeen jälkeen huomasin tämän kandin opetelleen lääkiksessä muutakin kuin anatomiaa, ja sen tajusi heppinikin.

Koska olimme tässä vaiheessa jo molemmat alasti, tyttö nousi ylös ja nojautui sadevesitynnöriä vasten ohjaten näppärällä liikkeellä kaluni hillittömän kosteaan vakoonsa. Muutaman kerran kalu lipsahti ulos riemurasiasta, mutta tytön notkeus yllätti jälleen. Pienellä lantioliikkeellä hän korjasi aina virheeni ja kaluni kiitti auttajaansa kasvamalla elämänsä kuntoon. Liikuttelin heppiäni kevyesti lemmenkolossa, välillä vedin sen lähestulkoon ulos pesästään ja sitten jälleen porauduin niin syvälle kuin hivenen keskikokoa suuremmalla kalullani kykenin. Ja vot harasoo, sitten alkoi tapahtumaan. Tytön jalat alkoivat tärisemään, lantio vispasi kuin napatanssijalla ja sitten koko ihanuus jäykistyi aivan liikkumattomaksi puristaen kaluani sisäänsä kuin se olisi viimeinen elämää ylläpitävä kapistus tässä maailmassa. Herran pieksut mikä puristus, olin aivan ihmeissäni tuon ihanan naisen lantiolihasten voimasta. Eipä tuollaista käsittelyä kukaan mies kestä, joten kaluni katsoi viisaammaksi palkita tuollainen puristus palomiesten lemmenruiskeella. Hädin tuskin pysyin pystyssä, mutta kandin jalat eivät tuntuneet pysyvän maan kamaralla laisinkaan.

Jonkun hetken kuluttua tytön lihakset alkoivat antamaan periksi ja oma kalunikin oli jo veltostunut puolikuntoon, joten vetäydyin tytöstä ja istahdin henkeä haukkoen nurmikolle. Kandi laskeutui viereeni ja valeli hiljakseen päällemme sadevettä tynnyristä. Kuuma kesäyö kuivasi nopeasti kehomme ja katsoimme viisaammaksi pukeutua. Tyttö ennätti juuri saada housut jalkaansa ja t-paidalla rintojaan peitellen lähti hakemaan autoltaan kuivaa paitaa, kun talon isäntäväki palasi navetasta.

Jokos lasku on pian valmiina, huuteli isäntä samalla kun kandi vaihtoi päälleen kuivan paidan. Laskutan tästä keikasta ainoastaan matkakulut, kuittasi tyttö ja sujautti samalla boxerieni takataskuun oman käyntikorttinsa.

2

9226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkanen

      Tässä oli totisesti ideaa! Toivois ihan tän olevan totta =) Annathan kirjailijanlahjojesi päästä edelleen oikeuksiinsa?!

      • hienoo

        Runkkasin näppäimistölle kun luin tuon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe