Olen saanut Havrix rokotteen 28.7.07.
Koska viimeistään pitäisi ottaa tehoste?
Kerkeänkö vielä syyskuussa?
Kiitos!
Koska viimeistään Havrix tehoste
6
3527
Vastaukset
- ....
soita terveydenhoitajalle tms, ja varmista, onko vielä ajantasalla, vai pitääkö aloittaa alusta, että tulee oikeasti suoja 20 vuodeksi.
- näin on
6 kk sisällä.
- th741
Rokotteen valmistajan mukaan tehoste rokotusta
suositellaan pistettäväksi AIKAISINTAAN 6 kk
ensimmäisestä pistoksesta ja VIIMEISTÄÄN 5 vuotta
ekasta pistoksesta,mielellään pistos kuitenkin
6-12 kk ekasta piikistä.
Suojan sanotaan kestävän 25 vuotta.
Valmistaja on gsk eli GlaxoSmitKline- Limoo
minulle sanottiin tuosta 6-12kk mielellään. meni melkein vuori ennenkuin oli "hyvä" aika ottaa toinen pistos .
- en ymmärrä
niin useasti ja kun kysymyksessä oma terveys niin täällä kysellään? Vastauksia yhtä monta kuin hevosmiesten tietotoimiston jäseniä ja varma tieto on jossain muualla kuin täällä. Soita siis oma lääkärille, tervydenhoitajalle tai kysy netissä rokote.fi niin ei mene pieleen.
- on yllä
Th752 on täysin oikeassa. Elimistö muistaa kyllä annetun rokotteen ainakin viiteen vuoteen asti, jolloin jatketaan siitä mihin jäätiin. Mutta suositus boosterille on tuo 6-12kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708