Mikä Agoda.com

7 kerta

Heippa tarvitsisin tietoa joltain kellä kokemusta Agoda.com palvelin josta saa hotelleja varattua Thaimaasta, onko minkä laisia kokemuksia agodasta???

44

9642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Steffo

      Agodan on hyvin toimiva ja luotettava palvelin. Parasta on että sen kautta saa huomattavia alennuksia hotellihintoihin, ainakin vähän parempiin hotelleihin

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ja tämä tieto on puhdasta paskaa! Valitsin Agodan kautta elokuun alussa hotellin suomesta. Mennessäni samana päivänä hotelliin, siellä ei ollut mitään tietoa varauksestani. Olin maksanut varauksen yhteydessä Agodalle hotellin. Jouduin maksamaan uudestaan hotelliin tullessani.

        Olen siitä saakka lähettänyt kuitteja, varausnumeroita yms. Agodan asiakaspalvelun sähköpostiin. Tuloksetta! Nyt alkoi kysely ikäänkuin alusta. Pyysivät lähettämään asiakasnumeroni, hotellin nimen, minun nimeni ja hotellivarauksen ajankohdan! Jumalauta! Olen nuo kaikki jo lähettänyt! Ne eivät edes lue tai ymmärrä lukemiaan posteja. Kuitit ja varausnumerot yms, kaikki olen heille lähettänyt.
        Kuluttaja-asiamiehelle olen tehnyt reklamaation kolmisen viikkoa sitten. Mitään ei ole kuulunut. Huomenna teen rikosilmoituksen petoksesta. Ja missään ei tietenkään löydy Agodan suomalaista puhelinnumeroa. Ainoastaan joku ulkomainen numero jonka minuuttiveloitusta ei kerrota.

        Ei ikinä enää Agodan kautta mitään!


      • Anonyymi

        Onko sinulla tietia miten voi Agodalla muokka varaukseni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä tieto on puhdasta paskaa! Valitsin Agodan kautta elokuun alussa hotellin suomesta. Mennessäni samana päivänä hotelliin, siellä ei ollut mitään tietoa varauksestani. Olin maksanut varauksen yhteydessä Agodalle hotellin. Jouduin maksamaan uudestaan hotelliin tullessani.

        Olen siitä saakka lähettänyt kuitteja, varausnumeroita yms. Agodan asiakaspalvelun sähköpostiin. Tuloksetta! Nyt alkoi kysely ikäänkuin alusta. Pyysivät lähettämään asiakasnumeroni, hotellin nimen, minun nimeni ja hotellivarauksen ajankohdan! Jumalauta! Olen nuo kaikki jo lähettänyt! Ne eivät edes lue tai ymmärrä lukemiaan posteja. Kuitit ja varausnumerot yms, kaikki olen heille lähettänyt.
        Kuluttaja-asiamiehelle olen tehnyt reklamaation kolmisen viikkoa sitten. Mitään ei ole kuulunut. Huomenna teen rikosilmoituksen petoksesta. Ja missään ei tietenkään löydy Agodan suomalaista puhelinnumeroa. Ainoastaan joku ulkomainen numero jonka minuuttiveloitusta ei kerrota.

        Ei ikinä enää Agodan kautta mitään!

        Oulussa yritin ottaa yhteyttä hotelliin ,niin ilmoittivat että hotelli ei ole enää heidän firmallaan.Varasin AGODAN kautta . Sieltä tuli varausvahvistus ja piti olla kaikki kunnossa.Huonetta vaan ei mistään löytynyt !


    • go farther. go smarter. go agoda.

      Agoda on aasialainen yritys jonka kotipaikka on Singapore. Työntekijöitä noin 200. Perustettu noin 10 vuotta sitten. Tämä kun on Thaimaata koskeva palsta niin tässä Thaimaan toimiston yhteystiedot:

      999/9 Rama I Road,
      The Offices at Central World
      27th Floor, Patumwan, Bangkok 10330 Thailand
      Puh: 66-2-646-1200

      Agodan kautta varatessa saa pisteitä joita voi käyttää tulevissa varauksissa.
      Agodalla on ympärivuorokautinen puhelinpäivystys.
      Pellervo ja Budis suosittelevat lämpimästi Agodaa.
      Terveisin Pellervo Hollo ja Budis

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Onko Agodilla sähköposti joka voi yhdeydessä?


    • eethuu

      Agoda on toiminut ainakin omalla kohdallani loistavasti. Etenkin bonuspisteet, joita voi käyttää kaikissa heidän hotelleissa, eikä ne sido yhteen hotelliketjuun. Nyttemmin ovat näköjään avanneet myös suomenkielisen palvelun www.agoda.fi

      Suosittelen!

      • Sushi Lover

        Myös pelkästään positiivisia kokemuksia. Muistakaa tulostaa ennaltamaksettu Voucher matkalle mukaan. Kerran tein varauksen tietsikalla matkan aikana, mutta sain tulostaa sen paperille sitten perillä hotellissa.


      • Anonyymi

        En todellakaan suosittele. Reklamaatioihin ei perehdytä. Vastaavat ikään kuin eivät edes lukisi koko reklamaatiota. Todennäköisesti copy-pastella tehty vastaus joka ei liity aiheeseen :-).


    • Pex5000

      Varasin huhtikuulle 2010 kolme yötä Bangkokissa FuramaXclusive hotellissa Agodalta. Ensimmäinen ikävä asia ilmaantui, kun huomasin että joudun ehkä siirtämään matkaani tuhkapilven vuoksi: Agodan peruutusehdot ovat sellaiset että jos peruutan varauksen, joudun maksamaan koko varauksen hinnan. Tätä ehtoa ei tietenkään lue heidän sivuillaan, vaan hotelleja selatessa lukee "ehtoja sovelletaan", mikä tarkoittaa sitä että Agoda irtisanoutuu kirjallisista ehdoistaan.

      Onneksi pääsimme kuitenkin lähtemään matkaan. Hotellin maksoimme etukäteen luottokortilla ja
      hotelliin kirjautuminen tulostetun voucherin kanssa onnistui ja kaikki vaikutti hienolta.
      Kuukautta myöhemmin Agoda lähetti sähköpostin jossa he ilmoittavat veloittavansa varauksen koko summan uudelleen No Show penaltyna, sillä emme muka olleet hotellissa lainkaan. Reklamoin siitä välittömästi ja he ilmoittivat muutaman päivän päästä että en olisi tullut lainkaan hotelliin, mutta asiaa selvitellään. Sen jälkeen he eivät ole vastanneet yhteydenottoihini. On aika kummallinen ehto sekin, että jos olen maksanut hotelliyöpymiset enkä saavu hotelliin, he voivat laskuttaa tuplasti noista öistä.


      Lähetin myös heidän Asiakasarvioita -osioonsa pyynnön, että samassa hotellissa olleet suomalaiset
      ottaisivat yhteyttä minuun ja antaisivat lausunnon siitä että olen ollut hotellissa. No tätä Agoda ei julkaise, jotta minun olisi vaikeampi todistaa hotellissaoloni.

      Nyt joudun sulkemaan luottokorttitilini ja tilaamaan uuden kortin, jotta Agoda ei pääsisi huijaamaan rahojani nyt ja tulevaisuudessa.

      • Kwee jai !

        Olen asunut Thaimaassa n. 40:ssä eri hotellissa. Kävelen hot. respaan, kysyn : onko tilaa,
        jos on kysyn hinnan , kirjottaudun , saan avaimen ja marssin huoneeseen
        Ei siinä tavitse Agodaa , luottokorttia, tai internettiä . Helppoa kun osaa !


      • Minä olen 3 kertaa Agodan kautta ottanut hotellin ja 2 kertaa jättänyt menemättä hotelliin kesken matkan. Syynä on usein ollut se, että olen halunnut mennä muualle. En ole perunut jo maksettua hotellia ollenkaan, vaan jättänyt menemättä.

        Kotiin palatessa minulle on tullut aina sähköposti, jossa on ilmoitus että hotelli on ilmoittanut etten ole kirjautunut sisään. Tästä syystä.. HOTELLI veloittaa minulta 1 yön hinnan ja loput rahat AGODA on palauttanut minulle pankkitilille.

        Olen maksanut aina hotellit Agodan kautta suoraan luottokortilla netissä. Mitään varauksia en ole tehnyt.


      • Kwee jai ! kirjoitti:

        Olen asunut Thaimaassa n. 40:ssä eri hotellissa. Kävelen hot. respaan, kysyn : onko tilaa,
        jos on kysyn hinnan , kirjottaudun , saan avaimen ja marssin huoneeseen
        Ei siinä tavitse Agodaa , luottokorttia, tai internettiä . Helppoa kun osaa !

        Toiset haluaa tietää hotellista vähän enemmän, kuin mitä aulaan kävelemällä ehkä saa tietää. Agodan kautta saa lukea muiden kokemuksia hotellista (mikä on usein halvoissa hotelleissa aika arvokasta tietoa).

        Lisäksi kaikki ei ole reppumatkaajia, joilla on aikaa tallustella eri hotelleja kysellemässä asioita. Lentokentältä mennää hotelliin suoraan. Kamat nurkkaan ja kartsalle :D

        Mulla itsellä usein on taas sukellusvermeet mukana jos pidempään oon, niin niidenkään kans en kehtaa ettiä paikanpäältä hotellia. Yleensä mä soitan jo Suomesta ja kysyn mikä on tilanne jos en saa netistä hotellia kii.


      • JepJuuJep
        Kwee jai ! kirjoitti:

        Olen asunut Thaimaassa n. 40:ssä eri hotellissa. Kävelen hot. respaan, kysyn : onko tilaa,
        jos on kysyn hinnan , kirjottaudun , saan avaimen ja marssin huoneeseen
        Ei siinä tavitse Agodaa , luottokorttia, tai internettiä . Helppoa kun osaa !

        Pskaa. Olen reissanut kuukausia Thaimaassa ja aina kun on kyseessä parempi hotelli (4 tähteä tai enemmän), niin Agodan kautta on hinta ollut halvempi kuin hotellin tiskiltä. Usein huomattavastikin halvempi.
        Ei tarvi agodaa jos on paksu kallo ja lompakko.


      • AGODAN UHRI
        SnoukkaBoy kirjoitti:

        Minä olen 3 kertaa Agodan kautta ottanut hotellin ja 2 kertaa jättänyt menemättä hotelliin kesken matkan. Syynä on usein ollut se, että olen halunnut mennä muualle. En ole perunut jo maksettua hotellia ollenkaan, vaan jättänyt menemättä.

        Kotiin palatessa minulle on tullut aina sähköposti, jossa on ilmoitus että hotelli on ilmoittanut etten ole kirjautunut sisään. Tästä syystä.. HOTELLI veloittaa minulta 1 yön hinnan ja loput rahat AGODA on palauttanut minulle pankkitilille.

        Olen maksanut aina hotellit Agodan kautta suoraan luottokortilla netissä. Mitään varauksia en ole tehnyt.

        Jos annatte AGODALLE luottokorttitietonne, annatte heille mahdollisuuden pommittaa veloituksilla siihen asti kun suljette luottokorttitilinne. Varmasti väärät veloitukset saa tapeltua takaisin, mutta ihan älytön riesa siitä syntyy ja joillain ei ole tilillä ylimääräistä AGODAN rahoittamiseen. Reklamointia ei helpota sekään että AGODA on Singaporelainen yritys.

        Jos AGODA on kertaalleen veloittanut esim. 7 yötä 4 tähden hotellissa (700 euroa) ja ette saavukaan sinne, voivat he veloittaa EHTOJENSA MUKAAN vielä toiseen kertaan nuo 7 yötä (700 euroa). Joudut siis maksamaan 1400 euroa tyhjästä. Vielä rumemmaksi tilanteen tekee se, että vaikka olet saapunut hotelliin, väittävät he ettet ole saapunutkaan sinne ja veloittavat tuplasti. Ja sehän on rikollista. Ja jos et ole maksanut hotellissa mitään luottokortillasi, et voi oikein todistaa että olet ihan oikeasti ollut siellä.


      • matkailija38
        AGODAN UHRI kirjoitti:

        Jos annatte AGODALLE luottokorttitietonne, annatte heille mahdollisuuden pommittaa veloituksilla siihen asti kun suljette luottokorttitilinne. Varmasti väärät veloitukset saa tapeltua takaisin, mutta ihan älytön riesa siitä syntyy ja joillain ei ole tilillä ylimääräistä AGODAN rahoittamiseen. Reklamointia ei helpota sekään että AGODA on Singaporelainen yritys.

        Jos AGODA on kertaalleen veloittanut esim. 7 yötä 4 tähden hotellissa (700 euroa) ja ette saavukaan sinne, voivat he veloittaa EHTOJENSA MUKAAN vielä toiseen kertaan nuo 7 yötä (700 euroa). Joudut siis maksamaan 1400 euroa tyhjästä. Vielä rumemmaksi tilanteen tekee se, että vaikka olet saapunut hotelliin, väittävät he ettet ole saapunutkaan sinne ja veloittavat tuplasti. Ja sehän on rikollista. Ja jos et ole maksanut hotellissa mitään luottokortillasi, et voi oikein todistaa että olet ihan oikeasti ollut siellä.

        Missä ehdoissa näin lukee? Laitatko linkin, niin jokainen voi tarkistaa?

        Minä kävin äsken lukemassa ehdot ja siellä puhuttiin 15 US-dollarin perutusmaksusta ja mainittiin, että hotelleilla voi olla erilaisia peruutusmaksuja ja käytäntöjä joista Agoda ei voi ottaa vastuuta.

        Jos otat esim. Erikoishintaisen huoneen (Agodan sivulta), se on hotellin tarjoama hinta.. ei Agodan sopima. Maksu voi olla hotellilla vasta. Ja jos tulee jälkikäteen jotain ongelmia, niin hotellin maksut ohjataan Agodalta ehkä asiakkaalle.

        Agodan kautta on monenlaista diiliä näköjään ja kannattaa olla tarkkana mitä sieltä on ottamassa. Muuten voi tulla yllätyksiä.

        En menisi Agodaa ihan huijarifirmaksi luokittelemaan, sillä kyllä se on luottokorttifirmojen luottama firma ja pörssinoteerattu. Kaikkea voi sattua.


      • Ehtoja sovelletaan
        matkailija38 kirjoitti:

        Missä ehdoissa näin lukee? Laitatko linkin, niin jokainen voi tarkistaa?

        Minä kävin äsken lukemassa ehdot ja siellä puhuttiin 15 US-dollarin perutusmaksusta ja mainittiin, että hotelleilla voi olla erilaisia peruutusmaksuja ja käytäntöjä joista Agoda ei voi ottaa vastuuta.

        Jos otat esim. Erikoishintaisen huoneen (Agodan sivulta), se on hotellin tarjoama hinta.. ei Agodan sopima. Maksu voi olla hotellilla vasta. Ja jos tulee jälkikäteen jotain ongelmia, niin hotellin maksut ohjataan Agodalta ehkä asiakkaalle.

        Agodan kautta on monenlaista diiliä näköjään ja kannattaa olla tarkkana mitä sieltä on ottamassa. Muuten voi tulla yllätyksiä.

        En menisi Agodaa ihan huijarifirmaksi luokittelemaan, sillä kyllä se on luottokorttifirmojen luottama firma ja pörssinoteerattu. Kaikkea voi sattua.

        Juuh, hienoa agodan ehdoissa onkin se, että niissä lukee että peruutustapauksissa maksat vain yhden vuorokauden, mutta kun olet valitsemassa mitä vaan hotellia, sivulla lukeekin että "ehtoja sovelletaan" millä agoda siis irtisanoutuu ehdoistansa. Jokainen voi itse kokeilla. Agodan mukaan alennushintaisissa varauksissa (mitä äkkiseltään katsottuna heidän koko tarjontansa on) ehtoja sovelletaan. Siis aina kun hotellin kohdalla lukee, "one free night", 10% discount, half price tms niin ehtoja sovelletaan..

        Aika hienoa vai mitä!


      • SnoukkaBoy
        Ehtoja sovelletaan kirjoitti:

        Juuh, hienoa agodan ehdoissa onkin se, että niissä lukee että peruutustapauksissa maksat vain yhden vuorokauden, mutta kun olet valitsemassa mitä vaan hotellia, sivulla lukeekin että "ehtoja sovelletaan" millä agoda siis irtisanoutuu ehdoistansa. Jokainen voi itse kokeilla. Agodan mukaan alennushintaisissa varauksissa (mitä äkkiseltään katsottuna heidän koko tarjontansa on) ehtoja sovelletaan. Siis aina kun hotellin kohdalla lukee, "one free night", 10% discount, half price tms niin ehtoja sovelletaan..

        Aika hienoa vai mitä!

        Katsion äsken Agodan sivulta useita hotellihuoneita, jopa eri tason huoneita samasta hotellista.

        Varausehdot vaihtelee. Joissain huoneissa/hotelleissa.. peruutusmaksu on 1 yön hinta, jos se tapahtuu 3 yötä ennen sisäänkirjautumista. Sama homma jos et peruuta ja jätät ilmestymättä - 1 yö veloitetaan.

        MUTTA.. jos huoneessa on erikoistarjous menossa -10%.. -30% tai joku muu vastaava. Ehdot voi olla erilaiset .. Tämä hinta-alennus ja ehdot tulevat HOTELLILTA.. ei Agodalta. Se lukee siellä 24/7 infossa etusivulla. Ne on hotellin omia alennuksia, jotka Agoda välittää.

        Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä.. varausehdot on aina syytä lukea kun jotain varaa, niin tietää mitä saa. Täytyy myöntää, etten niitä aina itsekään lue tarkkaan.

        Me Suomessa ollaan totuttu vähän hyvälle. Meillä on nämä "valmismatkaehdot" ja mitä kaikkea niitä on.. maailmalla ehdot ei ole aina samat. Näköjään.

        Tuossa -30% hotellissa mitä katsoin, oli juuri näin että se pitää heti maksaa hotelli varauksen yhteydessä ja "kaikki peruutukset aiheuttaa peruustusmaksun, jonka suuruus on 100% varausmaksusta".


      • AGODA x 3
        SnoukkaBoy kirjoitti:

        Katsion äsken Agodan sivulta useita hotellihuoneita, jopa eri tason huoneita samasta hotellista.

        Varausehdot vaihtelee. Joissain huoneissa/hotelleissa.. peruutusmaksu on 1 yön hinta, jos se tapahtuu 3 yötä ennen sisäänkirjautumista. Sama homma jos et peruuta ja jätät ilmestymättä - 1 yö veloitetaan.

        MUTTA.. jos huoneessa on erikoistarjous menossa -10%.. -30% tai joku muu vastaava. Ehdot voi olla erilaiset .. Tämä hinta-alennus ja ehdot tulevat HOTELLILTA.. ei Agodalta. Se lukee siellä 24/7 infossa etusivulla. Ne on hotellin omia alennuksia, jotka Agoda välittää.

        Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä.. varausehdot on aina syytä lukea kun jotain varaa, niin tietää mitä saa. Täytyy myöntää, etten niitä aina itsekään lue tarkkaan.

        Me Suomessa ollaan totuttu vähän hyvälle. Meillä on nämä "valmismatkaehdot" ja mitä kaikkea niitä on.. maailmalla ehdot ei ole aina samat. Näköjään.

        Tuossa -30% hotellissa mitä katsoin, oli juuri näin että se pitää heti maksaa hotelli varauksen yhteydessä ja "kaikki peruutukset aiheuttaa peruustusmaksun, jonka suuruus on 100% varausmaksusta".

        Joten siinä ei ole mitään ihmeellistä, että kun olet maksanut kerran 700 euroa, joudut maksamaan sen tuplasti jos et saavu hotelliin. Ja Agoda voi diilata huoneen jollekin muulle ja ottaa vielä kolmannen kerran tuon 700 euroa, jolloin 100 euron huoneesta maksetaan 300 euroa/yö ja viikkohinta siis 2100 euroa. Hih jippii, täytyy suositella Agodaa kaikille joilla on "paksu kallo ja lompakko".

        Ihan rehellisesti, jos nyt haluaa ottaa varman päälle, niin ei kannata käyttää Agodaa.
        Ihan vaan varmuuden vuoksi!


      • JeeJepJaaJuu
        JepJuuJep kirjoitti:

        Pskaa. Olen reissanut kuukausia Thaimaassa ja aina kun on kyseessä parempi hotelli (4 tähteä tai enemmän), niin Agodan kautta on hinta ollut halvempi kuin hotellin tiskiltä. Usein huomattavastikin halvempi.
        Ei tarvi agodaa jos on paksu kallo ja lompakko.

        Älä puhu skaa. Jos oot ollut kuukausia Thaimaassa, sulla ei oo varmasti ollut varaa yli kahden tähden huoneeseen. LUE: sulla ei ole kokemusta koko asiasta.


      • AGODA x 3 kirjoitti:

        Joten siinä ei ole mitään ihmeellistä, että kun olet maksanut kerran 700 euroa, joudut maksamaan sen tuplasti jos et saavu hotelliin. Ja Agoda voi diilata huoneen jollekin muulle ja ottaa vielä kolmannen kerran tuon 700 euroa, jolloin 100 euron huoneesta maksetaan 300 euroa/yö ja viikkohinta siis 2100 euroa. Hih jippii, täytyy suositella Agodaa kaikille joilla on "paksu kallo ja lompakko".

        Ihan rehellisesti, jos nyt haluaa ottaa varman päälle, niin ei kannata käyttää Agodaa.
        Ihan vaan varmuuden vuoksi!

        Ei ne sitä huonetta ehdi diilata enää toiselle, jos matkaaja ei ole saapunut hotelliin. Ja vaikka voisivatkin, niin kyllä siitä peruutuksesta on syntynyt tappiota. Todennäköisesti huone joudutaan näin nopeasti antamaan vielä halvemmalla mahdollisesti jollekin .. jos nyt joku sattuu sen ottamaan samantien siitä sieltä hotellin tiskiltä.

        Eli olet maksanut huonesta 2x hinnan, kun peruutit tämän "erikoistarjouksessa" olevan huoneen, joka peruutusehdot olivat erilaiset kuin normihuoneissa. Okei.

        Nämä erilaiset peruutusehdot tulee hotellilta - ei Agodalta. Maksuyhteys on Agodan kautta. Se on siellä infossa sanottu kans.

        Itse en ole edes huomannut lukea aina varauksieni peruutusehtoja Agoldalta buukatessa, mutta syytä näköjään olisi jatkossa, kun mullaki nämä matkasuunnitelmat muuttuu usein matkan päällä :-o En mä silti Agodaa tästä syyttäs .. Ne luottaa vaan siihen, että asiakkaat lukis kaiken pienen präntin siellä ehdoissa.


      • Happy traveller
        SnoukkaBoy kirjoitti:

        Ei ne sitä huonetta ehdi diilata enää toiselle, jos matkaaja ei ole saapunut hotelliin. Ja vaikka voisivatkin, niin kyllä siitä peruutuksesta on syntynyt tappiota. Todennäköisesti huone joudutaan näin nopeasti antamaan vielä halvemmalla mahdollisesti jollekin .. jos nyt joku sattuu sen ottamaan samantien siitä sieltä hotellin tiskiltä.

        Eli olet maksanut huonesta 2x hinnan, kun peruutit tämän "erikoistarjouksessa" olevan huoneen, joka peruutusehdot olivat erilaiset kuin normihuoneissa. Okei.

        Nämä erilaiset peruutusehdot tulee hotellilta - ei Agodalta. Maksuyhteys on Agodan kautta. Se on siellä infossa sanottu kans.

        Itse en ole edes huomannut lukea aina varauksieni peruutusehtoja Agoldalta buukatessa, mutta syytä näköjään olisi jatkossa, kun mullaki nämä matkasuunnitelmat muuttuu usein matkan päällä :-o En mä silti Agodaa tästä syyttäs .. Ne luottaa vaan siihen, että asiakkaat lukis kaiken pienen präntin siellä ehdoissa.

        Suosittelen Hotels.comia. Edullisemmat hinnat eikä ole vastaavia ongelmia kuin Agodalla tuntuu olevan. Itteeni ainakin korpeaisi jos luottokorttitiliä sais olla koko ajan pollaamassa, että mitähän sieltä nyt viedään


      • Hii leknoi Dii maak
        Happy traveller kirjoitti:

        Suosittelen Hotels.comia. Edullisemmat hinnat eikä ole vastaavia ongelmia kuin Agodalla tuntuu olevan. Itteeni ainakin korpeaisi jos luottokorttitiliä sais olla koko ajan pollaamassa, että mitähän sieltä nyt viedään

        Olen samaa mieltä kuin herra Iso kwee 3.6 -10 . Hong 250 B ja aivan Pattiksen keskustassa.
        Ei lakanamaksua eikä hiustenkuivaajaa kaljulle. On se vaan helppoa kun osaa.
        Terv. Thai- ym. matkaaja kymmeniä vuosia !


      • mitäväliä
        Hii leknoi Dii maak kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin herra Iso kwee 3.6 -10 . Hong 250 B ja aivan Pattiksen keskustassa.
        Ei lakanamaksua eikä hiustenkuivaajaa kaljulle. On se vaan helppoa kun osaa.
        Terv. Thai- ym. matkaaja kymmeniä vuosia !

        No jos hotellin vaatimuksina on vain että pääsee panemaan helposti ja halvalla, niin noin osaa tehdä kuka vaan. Ei siihe tarvi tätä "kokemusta". Senku panee sisään vaan, kirjaimellisesti.

        Jos yhtään olette seuranneet alkuperäistä threadia ni kyse oli vähä kalliimmasta hotellista ku joku puhkinussittu panoluukku Pattayalla.


      • Anonyymi
        JepJuuJep kirjoitti:

        Pskaa. Olen reissanut kuukausia Thaimaassa ja aina kun on kyseessä parempi hotelli (4 tähteä tai enemmän), niin Agodan kautta on hinta ollut halvempi kuin hotellin tiskiltä. Usein huomattavastikin halvempi.
        Ei tarvi agodaa jos on paksu kallo ja lompakko.

        Ja Suomessa Agodan kautta otettu hotelliyö oli 18 snt kalliimpi kuin suoraan hotellin vastaanotosta ostettu. Ei kiitos enää koskaan Agodaa.......


    • Agoda huijaa

      Hinnat ainakin täyttä kusetusta, luvataan esim. hintaan 50€/yö sisältäen kaikki maksut. Mutta loppusumma onkin paljon korkeampi eikä tätä näe kuin vasta maksamisen jälkeen. Myös googlen "agoda scam" tuottaa läjän tuloksia joista selviää etteivät pelaa ihan puhtain paperein.

      Ei enää ikinä agodaa varaamiseen, muuten voin kyllä hyödyntää ja vertailla hotelleja sen kautta mutta varaan sitten suoraan hotellin sivuilta tai jostain perusluotettavasta paikasta (booking, hotels.com jne).

    • älä varaa!

      Samaa mieltä edellisen kanssa! ÄLÄ varaa agodan kautta. Varasin hotellihuoneen viikoksi Euroopasta. Järjestelmä näytt'ää hinnan per yö ja palvelu-ja veromaksuja n. 10 e . Missään ei lue veloitettavaa kokonaissummaa, vaan asiakas joutuu laskemaan itse mitä järjestelmä tulee veloittamaan eli 7 x 55e per yö ja palvelu, ym. maksut päälle.) Vasta kun tekee varauksen järjestelmä ilmoittaa että maksu on maksettu ja veloitettu tilitä. JA RUUTUUN TULEE AIVAN ERI SUMMA KUIN AGODA ON ILMOITTANUT. Itse pulitin yli 50 e jostain mistä en tiedä vieläkään, jätin reklamaation (englanniksi) - vastausta ei kuulu.

      Luulisi, että on vähintään lain rajamailla veloittaa summa asiakkaalta suoraan ilmoittamatta mitä aiotaan veloittaa. Tai erittelemättä summaa, jolloin asiakas ei tiedä mistä maksaa!!

      • tämäkövaikohäh?

        Oletuksena: Varaat Agodalta hotellihuoneen viikoksi (7vrk) joka veroton hinta on 50€/yö ja verot&palv.maks. on 10€

        Lopullinen hinta lasketaan 50€ 10€=60€ x7=420€
        Mahtaako tuo sun yli 50€ olla juurikin noita veroja?

        Itse juurikin varailin huoneita ens reissulle ja totesin että loppupeleissä booking.com tuli edullisemmaksi vaikka ensisilmäyksellä agodan hinta ko.hotelliin oli vertaansa vaille, mutta verot olikin sen verta korkeat että booking.comin kautta säästi loppusummassa about 50€


    • kaikkihan ne on maks

      mulla ei ole koskaan ollut ongelmia agodan kanssa. tosin käytän agoda.fi sivua.

      • Anonyymi

        Käytin minäkin tuota "suomalaista" sivua ja ongelmia on ollut. Reklamaatio käsittelemättä, elokuussa veloittivat virheellisesti.


    • Huijattu

      Älä missään nimessä varaa Agodan kautta. Kolmen yön yöpymiselle tuli satanen lisää hintaa ihan "yllättäen".

    • klupin mies 150 kg

      tilasin eilen agodasta itselleni hieromasauvan

    • katjab

      Olemme käyttäneet agodan palveluja eikä ole ollut ongelmia. Pari viikkoa yövyttiin hua hinissä ja hyvin meni kaikki. tyytyväisiä oltiin. Hotelli kuvaus oli kutakuinkin sellainen kuin netissä oli kerrottu jne. Veloitus tapahtui kuten pitikin eikä mitään ylläri maksuja tullut.

      Nyt olemme varanneet 3 eri hotellia vietnamin matkallemme ja agoda veloitti hinnat heti luottokortilta ja prikulleen ne summat jotka pitikin, ei mitään ylimääräistä. ja koska meillä oli huahinin matkalta pisteitä niin saatiin tuo yks hotelli ilmaiseksi (3yötä), ihan mukava bonus. Sitten meidän pitikin vielä vähän muuttaa varausta siten että yhestä hotellista piti vähentää yks yö niin rahat siitä yhdestä yöstä palautettiin tilille.

      Että kyllä minä ainakin voin suositella agodaa kaikille :)

    • Aggis

      Olemme (2 2) myös käyttäneet Agodaa n. kymmen kertaa sekä Europaan lomilla että Aasiassa hotellivarauksiin ja aina on homma toiminut hyvin; ilmoitetut summat pätevät, huoneet olleet sovittuja ja maksu mennyt se, mikä pitänytkin. Agoda aivan yhtä hyvä kuin Hotels.com, Booking ja Venere jne.

    • n50 X TH

      ÄLKÄÄ HELVETISSÄ KÄYTTÄKÖ AGODAA
      Tiedän että luottokorttitietoja on vuotanut juuri Agodan kautta muille tahoille.
      Lisäksi hotellin sivu voi suomeksi (käännettynä) mutta peruutussäännöt sitten parinkin linkin takana englanniksi ilmoitettu ettei mahdollisesta peruutuksesta makseta mitään takaisin vaikka peruisi varauksen minuutin sisällä.
      Jos varauksessa ongelmia saatte puhelimen päähän englantia vahvasti intialisesti murtaen "palvelijan" joka höpisee niitä näitä ja siirtää vastuun tilaajalle sekä lyö luurin korvaan.
      Kaikki nämä Booking.com Hotels.com perustuvat "petokseen" aivan samaan hintaan saatte tinkaamalla paikan päällä hotellin tai suoraan hotellista vaikkapa sähköpostilla.
      Ei thaimaaseen matkaavan tarvitse etukäteen hotellia varata ne ei siellä lopu kesken.

    • Ledidpoi75

      Just joo... edellä taas yks thaimaan-kaikki-tietävä mussuttaa. Minkä vitun takia tänne kirjoitat? Pysy vaan Thairy/Thaiklupi akselilla ja kehuskele siellä joka ikinen taikkumatkasi
      Et edes tiedä mikä on agoda thai bookingcom ja silti pitää leikkiä kaikkitietävää.
      Löytyiskö n50Xth:lta varmaa kommenttia Higginssin bosnista?

      • Amalgaami69

        Ethän sä Finnairin tonnikeiju tiedä asioista yhtään mitään, kun kerran siellä Thaimaassakin olet omien sanojesi mukaan käynyt, sitten tulet vielä tänne neuvomaan etevämpiä, pysy sinä kuule vaan siellä Jakomäen lähiöpubissasi etsimässä ********.
        Et edes tiedä kuinka ammattilaiset toimivat Thaimaassa, englanninkielesi on surkeaa etkä edes osaa kirjoittaa bosonia oikein, silti leikit kaikkitietävää ja tulet neuvomaan parempiasi, häivy.


    • erittäin pettynyt

      ÄLÄ KÄYTÄ AGODAA. TOSI PETOLLINEN FIRMA.

    • kofyi

      Ei enää ikinä hotellia Agodalta. Varasin ensin yhden hotellin Phuketista, josta sitten ilmoitettiin että valitsemaani huonetta ei enää ole saatavilla, mutta saan paremman huoneen samalla hinnalla. Seuraava ilmoitus Agodalta oli että hotellista ei ole enää mitään huoneita saatavilla ja minua neuvottiin varaamaan huone jostain toisesta hotellista. Kun sain toisen hotellin varattua, niin yhtäkkiä alkuperäisestä hotelli valinnasta löytyikin huoneita. Nyt on kaksi hotellia ja kumpaakaan ei pysty perumaan ja molemmista tullaan agodan mukaan veloittamaan.

    • PIRJON

      Olemme Agodan kautta varanneet hotelleja useaan maahan. Olemme myös pari kertaa peruneet varaukset ja visalle on palautunut oikeat summat.
      Hyvin on pelannut joka kerta.

    • bookin.com toimii ok

      Agodan kautta varauksen teko pysähtyy siihen, jos (maksukorttiin printatussa) nimessäsi sattuu olemaan ä tai ö -kirjain.

      Ala-arvoista koodausta, mutta ilmeisesti jenkeiltä voi odottaa juuri sitä.

      Eli jos kirjoitat nimesi oikein, agodan web-sivusto ei hyväksy sitä.

      Ja jos yrität esim. ä:n korvaamista a:lla, niin ei mene oman pankkisi tarkistuksesta läpi, eli pankkisi tarkistaa, että maksukortin numero ja siihen printattu nimi vastaavat toisiaan.

    • Olen käyttänyt Agodaa hotellin varaukseen ja maksamiseen Thaimaassa ja Laosissa monia kertoja.Mitään ongelmaa ei ole ollut.Ja hinnat halvempia ,kuin tiskiltä suoraan maksettaessa.
      Viimeksi kun olin BKK;ssa matkani venyi pari päivää suunniteltua pitemmäksi.Ja 2 yötä maksoin respaan,hinta oli huoneestani tiskilla n,10% isompi kuin Agodalla.
      Se ei ole paljon,mutta,kuitenkin tästä syystä otan hotellin aina Agodan kautta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe