Missä kulkee pervouden ja normaaliuden raja? Jos katson ohikulkevien naisten perseitä ja minulla alkaa seistä...
Tämä on kai pervoa...
7
1940
Vastaukset
- pervo
...ne perseet kuuluu yli 70 vuotiaille naisille, tai laura voutilaiselle, niin silloin.
- MK
pelkkää höyhentä, se on normaalia. Mutta jos käyttää koko kanaa se on jo pervoa.
- lissu ; )
kävelykeppi varmuudeksi mukaan,
käy kyyryyn ja sano, että selkä on
kipeä, kukaan ei huomaa - Jöpötys
No eipä toi vois vähemmän pervoa enää olla! Taidat olla suht nuori mieshenkilö...muistan kyllä kun mullakin jökötti usein pelkästä ajatuksesta, eikä tarvinnut edes seksiä ajatella, vaan jotain viattomampaakin, niin hirvee oli heti stondis. Saati sitten jos näkee hyvän perseen, niin totta munassa sulla seisoo :)
- hepa
KIITÄ ONNEASI OLET VIELÄ NUORI POJU.
SEISOO MUUTKIN KUIN SILMÄT. - 15v
..ei ole pervoa vaan aiban normaalia 11.14 vuotiaan miehen kehityksessä.
- femme
Hani, katsele rauhassa sillä olet aivan normaali. Täällä on vain totuttu ajattelemaan niin ahdasmielisesti että kaikki olisi pervoa. Itse olen ehkä epänormaali naiseksi, sillä kiihotun kyllä äärettömän herkästi ja se aiheuttaa joskus noloutta ja yllättyneisyyttä, koska siihenkin on totuttu että naiset tarvitsevat pitkät esileikit yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650