Susta

näkyy

leipääntyminen?
Jotkut Pekingin olympialaisetki
voittaa sun muka-sanomas
mennen tullen?

Mihin sä oot kadottanu intohimos?
Millä perustein sä nimität
itteet taiteilijaks?
Mikä ois taiteilijan vastuu?

Muuta sä et intoile,
kun tota ammattitaitoos -
missä se näkyy?

Sä oot urpana?
Et sä uskalla ottaa oikeesti
kantaa tai vastuuta
siitä mitä sä ylläpidät?

Hitto, kun näyttäisit
närhen munat niille,
kelle sun pitäis.

Mut sä paapot ja lässytät?
Sä oot osallinen?
Sä oot osasyyllinen?
Sä kuulut ylläpitoon?
Sä teet vaan tulosta?

Hitto sun kans!
Ootsä ollu kattomassa silmiin
yhtään pedofiilin uhria?
Näiltä sun sivuilta hankittua?
Ilkeisitsä, kirkkain silmin?

Ootsä ollu pitämässä kädestä
yhtään vierotettavaa huumeiden uhria?
Sitä, joka sai kaman
näiltä sun sivuilta?

Ootsä ollu kasaamassa
sitä perhettä,
joka hajos,
kun sä koukutit perheenpään,
vaimon tai yh-äidin?
Kun sä "kasvatit aikuiseks"
lapsen liian varhain?

Mikä sä oot kirjottaan
mitään rakkaudesta?
Mikä sä oot tarjoon
yleisölle muka
sun omaa napanöyhtää?

Mikä sä oot puhuun ihmisyydestä,
sivistyneistä palstakäytöstavoista?
Mikä sä oot arvosteleen
kenenkään tekeleitä,
mikä sä oot ohitteleen
kenenkään tekeleitä,
mikä sä oot tänne lappaan
omia tekeleitäs,
mikä sä oot?

Hei, mikä sä oot?
Mitä sä täällä teet?

"Suomi24.fi ei ota minkäänlaista vastuuta keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista."

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/

7

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

..tämähän voittaa Pekingin kisat mennen tullen : )

Harva uskaltaa laittaa tänne kirjoituksen, joka on vapaasti pudoteltu. Sellainen/tälläinen kirjoitus paljastaa avoimena kirjoittajansa sisimmän. Kiitos esittäytymisestä.

Hyvää yötä ja oikein suloisia unia : )

• nimmari se

taas tulla pöllähti maankuuluine nimimerkkiinsä liitettyine asiantuntemuksineen kehiin, ihanko se yks mun ikuinen, uuttera peesiläinen?:)

Värkki se vaan aina jaksaa tollakin nimimerkillä kirjoittajavalla jauhaa, kun ei se muuta pitkän päälle mahda?

Mähän pudottelen aina vapaasti, lonkalta ja paljastan uskaliaasti syvimmän sisimpäni - tai sitt jonkun muun sisimmän. Jaa ett esittäytymäss?
        Mä en harrasta kohteliaisuuskäyntejä.

Älä unta nää!

• padme_amidala
        nimmari se kirjoitti:

taas tulla pöllähti maankuuluine nimimerkkiinsä liitettyine asiantuntemuksineen kehiin, ihanko se yks mun ikuinen, uuttera peesiläinen?:)

Värkki se vaan aina jaksaa tollakin nimimerkillä kirjoittajavalla jauhaa, kun ei se muuta pitkän päälle mahda?

Mähän pudottelen aina vapaasti, lonkalta ja paljastan uskaliaasti syvimmän sisimpäni - tai sitt jonkun muun sisimmän. Jaa ett esittäytymäss?
        Mä en harrasta kohteliaisuuskäyntejä.

Älä unta nää!

..sait varmaankin hyvin nukuttua kirjoiteltuasi täällä näin paljon.

En oikein ymmärrä tätä vastaustasi minulle. Tämä nimimerkkini ei ole mitenkään maankuulu asiantuntemuksestaan, enkä kuuluisuutta edes kaipaa, muutoinhan kirjoittelisin ihan muualla.

Milloin runojen kirjoittaminen on muuttunut peesailuksi? Eikö se ole pikemminkin joku urheilutermi. Jos tarkoitat, että peesaan sinua kirjoittamalla runoni sinun runosi perään, niin voisitko käyttää nimimerkkiä, jotta osaisin varoa sitä.

Kerrot tuossa näyttäväsi "uskaliaasti syvimmän sisimpäni". On vähän vaikea tietää kenen sisin on näkyvissä, jollei käytä rekattua nimimerkkiä.

Ihmettelen sitäkin, kun mainitset että jaksan jauhaa, kun en "muuta pitkän päälle mahda". Mahda mille?

Otettaisikos nyt vaan runot runoina, muunlaiset ihmissuhdekiemurat kuuluvat mielestäni ihan muille palstoille.

Iloista työviikon alkua sinulle : )

• on yritetty
        padme_amidala kirjoitti:

..sait varmaankin hyvin nukuttua kirjoiteltuasi täällä näin paljon.

En oikein ymmärrä tätä vastaustasi minulle. Tämä nimimerkkini ei ole mitenkään maankuulu asiantuntemuksestaan, enkä kuuluisuutta edes kaipaa, muutoinhan kirjoittelisin ihan muualla.

Milloin runojen kirjoittaminen on muuttunut peesailuksi? Eikö se ole pikemminkin joku urheilutermi. Jos tarkoitat, että peesaan sinua kirjoittamalla runoni sinun runosi perään, niin voisitko käyttää nimimerkkiä, jotta osaisin varoa sitä.

Kerrot tuossa näyttäväsi "uskaliaasti syvimmän sisimpäni". On vähän vaikea tietää kenen sisin on näkyvissä, jollei käytä rekattua nimimerkkiä.

Ihmettelen sitäkin, kun mainitset että jaksan jauhaa, kun en "muuta pitkän päälle mahda". Mahda mille?

Otettaisikos nyt vaan runot runoina, muunlaiset ihmissuhdekiemurat kuuluvat mielestäni ihan muille palstoille.

Iloista työviikon alkua sinulle : )

monilla keinoin mykistää se olennaisin sanoma, huomaan mä.

"Kirjoiteltuasi täällä näin paljon". Sitä on sitten taas sihtailtu mun tekemisiä? Entä omia, silleen suurennuslasin kans?:)

Muistelin vain jotakin ton nimimerkin takaa joskus aikaisemmin heiteltyä... asiantuntijuudesta.:)

Kysy joltain, joka jaksaa peesailla. Tässä taas on alettu jankata jotain aivan muuta, että itse asia unohtuisi.

Otetaanpa uudelleen esille, tällä tavoin, kunnes taas Suomi24 mykistää:

Miten monta pedofiiliä saa vapaasti liikkua Suomi24 -sivustoilla? Kuinka moni huumediileri saa käyttää vapaasti sivustoja jakelussaan? Mitä keinoja Suomi24 käyttää hankkiakseen uusia käyttäjiä ja millä keinoin se yrittää koukuttaa asiakkaansa vakiokäyttäjiksi? Uskaltaako Suomi24 kertoa, miten monta hakkeria palstoilla puuhailee?
        Siinä nyt ensialkuun.

Kun ei muuta mahda juuri tälle? Vai mahtaisiko mahtaa, jos halua tarpeeksi olisi?

Mitkä ihmeen ihmissuhdekiemurat? Onko Suomi24:n palveluksessa ihmisiä?

Sä laulain työtäs tee?

• todellisuuteen tjn
      miksi se muuttuu jos tää palwelin lopetetaan :=)
      kauan olet siellä kaapissa elänyt?

• siellä olla

taas joku lopettelemassa tätä palvelinta? Jarrumiehet paikalla?

Oletko sinä jotenkin friikki kaappien suhteen. Jo poistetuissa viesteissä olit kummallisen kiinnostunut minun kaappini koosta. Tiedoksesi, että minulla on erittäin monta eri kokoista kaappia.
        Tunnetko erityistä viehtymystä nykyaikaisiin kalusteisiin vai himottaako sinua antiikki?

Onko oikeastaan hyvä, että A.DONITSIN julkinen raiskaus B.MUNKIKSI on poistettu sivulta? Suomi24 pyrkii salaamaan muutkin sivujensa avulla tapahtuneet raiskaukset? Toisaalta ymmärrän. B-luokan munkki ja tarve kysellä kaappini kokoa...;)

• jiweXXX
        siellä olla kirjoitti:

taas joku lopettelemassa tätä palvelinta? Jarrumiehet paikalla?

Oletko sinä jotenkin friikki kaappien suhteen. Jo poistetuissa viesteissä olit kummallisen kiinnostunut minun kaappini koosta. Tiedoksesi, että minulla on erittäin monta eri kokoista kaappia.
        Tunnetko erityistä viehtymystä nykyaikaisiin kalusteisiin vai himottaako sinua antiikki?

Onko oikeastaan hyvä, että A.DONITSIN julkinen raiskaus B.MUNKIKSI on poistettu sivulta? Suomi24 pyrkii salaamaan muutkin sivujensa avulla tapahtuneet raiskaukset? Toisaalta ymmärrän. B-luokan munkki ja tarve kysellä kaappini kokoa...;)

must se luikero oli parempi :=)
        saax mää päättää kumpi must tulee B.munkki waiko luikero? :=)
        juh se antiikki himoittaa?
        mut mihin häwis sulta se alkuperäinen juttu?
        et maailma on sinua wastaan ja kaikki on rikollisia :=)
        peeässsäää minkä kokoisessa kaapissa nukuit ja nukuitko hywin?

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11362
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      100
      5771
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5141
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4009
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3521
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3030
    Aihe