Heips,
muistaako kukaan sellaista piirrettyä, joka kertoi ankka/hanhi/sorsaperheestä. Perheessä oli isä, äiti ja pikkuinen (sanotaan nyt vaikka) hanhipoika.
Isä oli hyvin ankara ja poika joutui usein vaikeuksiin. Asustivat muistaakseeni olkikattoisessa talossa.
Muuta en sitten muistakkaan. Mutta jos joku näistä hatarista tuntomerkeistä huolimatta haluaa edes arvata, olisin kovin kiitollinen.
Ja alfredia en tarkoita =)
Tank juu
Muistaako kukaan?
4
584
Vastaukset
- NoJopas
Tuliko tuo piirretty tv:stä? Milloin ja miltä kanavalta? Vai oletko katsonut sitä videolta?
Osaatko sanoa mitään piirrostyylistä (verrata vaikka johonkin toiseen sarjaan) tai arvata mistä maasta tämä voisi olla peräisin?- Ankka/hanhi/sorsaperhettä
että tuli tv:stä. Oisko tullu pikkukakkosen tai puolikuuden ohjelmana (en ole kyllä varma). Mutta ylen kanavilta varmaan. Olen 26-v ja se on tullut ehkä joskus kun olen ollut 6-7v. Siitäkään en ole varma =) On niin hatarat muistikuvat.
Ankat olivat muistaakseeni valkoisia, piirrostyyli hyvin klassinen, vähän ehkä Peukaloisen retkiä muistuttava, mutta pehmeämpi (kuulostaako hassulta?).
Muistaakseeni talon pihassa taisi olla kaivo ja jotenkin joku iso puu liittyi myös sarjaan.
Se oli hyvin kauniisti piirretty, alkuperämaata en osaa arvata, kun en niistä niin tiedä. Mutta ei japsityyliä, eikä neukku-ajan materiaalia.
Auttaako yhtään? - NoJopas
Ankka/hanhi/sorsaperhettä kirjoitti:
että tuli tv:stä. Oisko tullu pikkukakkosen tai puolikuuden ohjelmana (en ole kyllä varma). Mutta ylen kanavilta varmaan. Olen 26-v ja se on tullut ehkä joskus kun olen ollut 6-7v. Siitäkään en ole varma =) On niin hatarat muistikuvat.
Ankat olivat muistaakseeni valkoisia, piirrostyyli hyvin klassinen, vähän ehkä Peukaloisen retkiä muistuttava, mutta pehmeämpi (kuulostaako hassulta?).
Muistaakseeni talon pihassa taisi olla kaivo ja jotenkin joku iso puu liittyi myös sarjaan.
Se oli hyvin kauniisti piirretty, alkuperämaata en osaa arvata, kun en niistä niin tiedä. Mutta ei japsityyliä, eikä neukku-ajan materiaalia.
Auttaako yhtään?http://www.tuonpuoleinen.com/toosa/87.htm
Eli vuonna 1987 on tullut ohjelma nimeltä Piki, pikkuinen ankanpoika. Ehkä se on se mitä haet?
Kuitenkaan tuolla sivulla ei mainita alkuperäistä nimeä tai maata.
- hunajakakkunen
Tarkoitatko ehkä Viljami-ankkaa, joka tykkäsi syödä hunajakakkuja? Tykkäsin itse tosi paljon Viljami-ankasta, joka taisi tulla Pikkukakkosessa.
Viljami-ankka oli welshiläinen animaatiosarja (Wil Cwac Cwac). Tässä linkki Youtubeen ja Viljami-ankkaan:
https://www.youtube.com/watch?v=wQy3Y1_zSMg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873