Heips,
muistaako kukaan sellaista piirrettyä, joka kertoi ankka/hanhi/sorsaperheestä. Perheessä oli isä, äiti ja pikkuinen (sanotaan nyt vaikka) hanhipoika.
Isä oli hyvin ankara ja poika joutui usein vaikeuksiin. Asustivat muistaakseeni olkikattoisessa talossa.
Muuta en sitten muistakkaan. Mutta jos joku näistä hatarista tuntomerkeistä huolimatta haluaa edes arvata, olisin kovin kiitollinen.
Ja alfredia en tarkoita =)
Tank juu
Muistaako kukaan?
4
540
Vastaukset
- NoJopas
Tuliko tuo piirretty tv:stä? Milloin ja miltä kanavalta? Vai oletko katsonut sitä videolta?
Osaatko sanoa mitään piirrostyylistä (verrata vaikka johonkin toiseen sarjaan) tai arvata mistä maasta tämä voisi olla peräisin?- Ankka/hanhi/sorsaperhettä
että tuli tv:stä. Oisko tullu pikkukakkosen tai puolikuuden ohjelmana (en ole kyllä varma). Mutta ylen kanavilta varmaan. Olen 26-v ja se on tullut ehkä joskus kun olen ollut 6-7v. Siitäkään en ole varma =) On niin hatarat muistikuvat.
Ankat olivat muistaakseeni valkoisia, piirrostyyli hyvin klassinen, vähän ehkä Peukaloisen retkiä muistuttava, mutta pehmeämpi (kuulostaako hassulta?).
Muistaakseeni talon pihassa taisi olla kaivo ja jotenkin joku iso puu liittyi myös sarjaan.
Se oli hyvin kauniisti piirretty, alkuperämaata en osaa arvata, kun en niistä niin tiedä. Mutta ei japsityyliä, eikä neukku-ajan materiaalia.
Auttaako yhtään? - NoJopas
Ankka/hanhi/sorsaperhettä kirjoitti:
että tuli tv:stä. Oisko tullu pikkukakkosen tai puolikuuden ohjelmana (en ole kyllä varma). Mutta ylen kanavilta varmaan. Olen 26-v ja se on tullut ehkä joskus kun olen ollut 6-7v. Siitäkään en ole varma =) On niin hatarat muistikuvat.
Ankat olivat muistaakseeni valkoisia, piirrostyyli hyvin klassinen, vähän ehkä Peukaloisen retkiä muistuttava, mutta pehmeämpi (kuulostaako hassulta?).
Muistaakseeni talon pihassa taisi olla kaivo ja jotenkin joku iso puu liittyi myös sarjaan.
Se oli hyvin kauniisti piirretty, alkuperämaata en osaa arvata, kun en niistä niin tiedä. Mutta ei japsityyliä, eikä neukku-ajan materiaalia.
Auttaako yhtään?http://www.tuonpuoleinen.com/toosa/87.htm
Eli vuonna 1987 on tullut ohjelma nimeltä Piki, pikkuinen ankanpoika. Ehkä se on se mitä haet?
Kuitenkaan tuolla sivulla ei mainita alkuperäistä nimeä tai maata.
- hunajakakkunen
Tarkoitatko ehkä Viljami-ankkaa, joka tykkäsi syödä hunajakakkuja? Tykkäsin itse tosi paljon Viljami-ankasta, joka taisi tulla Pikkukakkosessa.
Viljami-ankka oli welshiläinen animaatiosarja (Wil Cwac Cwac). Tässä linkki Youtubeen ja Viljami-ankkaan:
https://www.youtube.com/watch?v=wQy3Y1_zSMg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784