Ilta- ja viikonlopputöitä 15-vuotiaalle?

juuheiheilol

Rahaa tarvitsen ja ajattelin kysyä vinkkejä mihin paikkoihin voidaan ottaa 15-vuotiaita duuniin?
Muuta varmaa hommaa en tiedä kuin lehtien jako. (jotkut sanoo vain 100e kuukauteen :S)
Auttakaa työmiestä mäessä ja laittakaa työvinkkejä peliin! :)

31

15727

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorry.

      mistään, et edes vaikka sinulla olisi jonkin asteiset suhteet. Olet liian nuori, ja käyt koulua -> et pysty ottamaan vakituista työpaikkaa, joten ei kukaan työnantaja palkkaa.

      100e "vaan" vai? Riippuu piiristä, itse aikoinani sain noin 50-70e kk, ja senkin eteen sain tehdä järkyttävän määrän työtä, joka siis todellakin suhteutettuna tuohon palkkaan oli todella surkea joten lopetin neljän kk päästä.

      Koeta ja opi.

    • iha sama..

      pääset kyl varmaa puhelimyyjäks..itte olin iltasin ja sain n.150-200€ kuussa mut riippuu kyl siitä kuinka usein oot töissä.

      • dgffg

        Ei toi puhelinmyynti kuullosta pahalta. Katsotaan.


      • C0Shit
        dgffg kirjoitti:

        Ei toi puhelinmyynti kuullosta pahalta. Katsotaan.

        Ei ehkä kuulosta, mutta puhelinmyynti on aivan perseestä. Ensin sulle luvataan palkkaa (vaikket saisi myytyä mitään), mutta jälkeen päin kuulet että jos et myy, et saa rahaa! Muutenkin siinä on järkyttävän huono palkka ja työ on tylsää.

        Mutta kannattaa kokeilla! Tervetuloa töihin.

        terveisin
        A-lehdet OY


      • kossu---
        C0Shit kirjoitti:

        Ei ehkä kuulosta, mutta puhelinmyynti on aivan perseestä. Ensin sulle luvataan palkkaa (vaikket saisi myytyä mitään), mutta jälkeen päin kuulet että jos et myy, et saa rahaa! Muutenkin siinä on järkyttävän huono palkka ja työ on tylsää.

        Mutta kannattaa kokeilla! Tervetuloa töihin.

        terveisin
        A-lehdet OY

        hei oikeesti miten tonne A-lehti OY:n pääseeeee?
        ootko ite siellä töissä?
        oon 16v, iha mikä työ käy kunha se on helsingis.
        HEI PLIIIZ KAIKKI AUTTAKAAAAA, TOSI EPÄREILUA JOS VAIN TUTTUJEN KAUTTA PÄÄSEE TÖIHIN SE TARKOTTAA SITÄ ET JOTKUT EI IKIN SAIS TÖIT.;( ilomielin voi mennä hoitamaan hevosia jos sinne vain päääääääseeeeee;(
        mun e-mail: [email protected]
        i love the person who help me :D


      • blö
        kossu--- kirjoitti:

        hei oikeesti miten tonne A-lehti OY:n pääseeeee?
        ootko ite siellä töissä?
        oon 16v, iha mikä työ käy kunha se on helsingis.
        HEI PLIIIZ KAIKKI AUTTAKAAAAA, TOSI EPÄREILUA JOS VAIN TUTTUJEN KAUTTA PÄÄSEE TÖIHIN SE TARKOTTAA SITÄ ET JOTKUT EI IKIN SAIS TÖIT.;( ilomielin voi mennä hoitamaan hevosia jos sinne vain päääääääseeeeee;(
        mun e-mail: [email protected]
        i love the person who help me :D

        toi vissiin toi live promoters kans ottaa nuoria.. (näin ymmärsin) ja sijaitsee ihan keskel helsinkiä helppojen kulkuyhteyksien päässä ja noo palkasta en tiiä mut jotain ihan ok vissii .. :D soita ja kysy..


      • blö
        kossu--- kirjoitti:

        hei oikeesti miten tonne A-lehti OY:n pääseeeee?
        ootko ite siellä töissä?
        oon 16v, iha mikä työ käy kunha se on helsingis.
        HEI PLIIIZ KAIKKI AUTTAKAAAAA, TOSI EPÄREILUA JOS VAIN TUTTUJEN KAUTTA PÄÄSEE TÖIHIN SE TARKOTTAA SITÄ ET JOTKUT EI IKIN SAIS TÖIT.;( ilomielin voi mennä hoitamaan hevosia jos sinne vain päääääääseeeeee;(
        mun e-mail: [email protected]
        i love the person who help me :D

        Niii ja sit on viel se mediapex. :D ne ainaki mainostaa kovasti että nuoria töihin.. mitään tietoa en niistä tiedä mutta tossa on nettiosoite---> http://www.kivaduuni.fi/


      • Mediapex työläinen
        blö kirjoitti:

        Niii ja sit on viel se mediapex. :D ne ainaki mainostaa kovasti että nuoria töihin.. mitään tietoa en niistä tiedä mutta tossa on nettiosoite---> http://www.kivaduuni.fi/

        Mä oon espoon mediapexil töissä ja voin sanoo et tääl on ihan vitun kivaa! Palkkakaan ei ole huono :) suosittelen lähtee kokeilee


      • Nadya12
        Mediapex työläinen kirjoitti:

        Mä oon espoon mediapexil töissä ja voin sanoo et tääl on ihan vitun kivaa! Palkkakaan ei ole huono :) suosittelen lähtee kokeilee

        Onkse 15 vuotiaalle?


    • Azzu

      en ihan varmaan ole perillä, mutta kannataa yrittää päästä tietöihin jos mahdollista. Veroahan ei mene ellei se ylitä jotain tiettyä rahamäärää(en muista mitä). Niistä saa kuulemma paljon(15-vuotiaalle)
      Tietoni voi olla vääriä, vapaasti vaan korjaamaan:D

      • on se vero

        siis 1400e oli tänä kesänä mulla raja minkä ylittävästä meni sitte veroja .. eli 1400e saa tienata vuodessa verottomana. Raja on ennen ollut korkeampi


    • mayura

      Tuttuni (15-vuotias tyttö) on töissä viikonloppuisin Autokeitaalla (eräänlainen huoltoasema, kuin ABC) keittiössä. Palkkaa saa 180€ per viikonloppu. Tiedä sitten onko se täysin laillista..

      • asddasdaa

        Hevoselta saa ja suhteilla pääsee?


    • isonen.

      siis elikkä itsekkin 15 ja oon isonen leireillä.
      viikkonloppu leiriltä saa 50e, ei paljoo mutta rahaahan sekin. Ja muutenkin mukavaa työtä

      • pääsee

        "MediaPex etsii innokkaita ja myyntihenkisiä henkilöitä nuorekkaaseen tiimiinsä. Tarjolla on vakituista- tai osa-aikaista työtä joustavilla työajoilla. MediaPexilla on toimistoja ympäri Suomen 28 paikkakunnalla, joten kampanjalla ei ole alueellsia rajoitteita. Hakijoiksi toivotaan erityisesti nuoria miehiä ja naisia. Alaikäraja hakijoille on 15 vuotta."

        Hakemuksen voi jättää helposti osoitteessa: http://www.kivaduuni.fi/tt/?tt=3360_0_64267_ niin he soittavat sinulle ja sopivat ajan työhaastatteluun.


    • töitä kiitos :D

      lähetin mediapexiin hakemuksen eikä vastaneet oon odottanut kuukauden

    • jjepss

      Kannattaa mennä kysymään suoraan jostain firmoilta että ottaako ne töihin :D

    • -97- tyttö

      Juuu haluaisitteko auttaa minuakin, olen siis 15-vuotias tyttö KUOPIOSTA ja vailla työtä jos joku sattuisi tietämään mihin mahollista päästä viikonloppu/ ilta töihin niin kertokaa ihmeessä OIS vähän niinku rahan puutetta ja tälleen:)

      • Jaa ilmaisjakelulehtiä/mainoksia?


    • töitä vailla

      Muakin voisitte auttaa, elikkä oon 16 vuotias tyttö Jalasjärveltä, ja pitäis löytää jostakin töitä.... mutta mistään ei löydy. Ja vähän on vaikea tuonne MediaPex:iinkään hakea kun on niin kaukana kaikki toimipisteet. Jalasjärvi sijaitsee Seinäjoen lähellä , niin oisko kellään tietoa mistä täältä päin sais töitä?!

    • Nionfåwegf

      oon 15-vuotias tyttö Valkeakoskelta ja tarvitsisin jotain työtä jota voisin tehdä iltaisin ja/tai viikonloppuisin. (ei lehden jakajaksi).

    • Mies Afrikasa

      je kiva duni,sa tytöjen pylyjä toijotela muna kovana

    • niiiihniihniih

      Kuka perkele.2e tuntipalakalla myy,esim karetalla osaikaisen takuupallkka 500e/kk proviisot 23e tilaus.Mene toihin Mediapex,kuukauden päästä vex,kokopisteytysjärjestelmä peseestä

    • Mies Africasa

      huohotiläähäti huohotiläähäti,ilove mediapex,mula jo iso musta muna kades,soita,mediapexmuuja ,olen valmiina juhkakunosa

    • entinen lehden jakaj

      100e/kk lehtien jakelusta?!? Sain ite about 250e/kk ku olin hommissa...

      • 9+7

        Eli päiväilmaisjakelua? Oliko sulla 2 x vko ilmestyvä lehti?


    • 10+3

      Arvaan että jaoit 2 x vko ilmestyvää lehteä?

    • harmaan taloudenjehu

      minuun ystävä hyvä jakoi 100kpl lehtialuetta kaksi kertaa viikossa, kuukaudessa palkkaa vain 50€ siis voitteko kuvitella!!!!!! ja te vain valitatte. Miehistykää!
      ps. välistä vetäjä ottaa enemmän kuin antaa.

      • janne6

        Miten saadan töittä sihen


    • Tuunili98
    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe