Ahdasmielinenkö..Minä???

-nainen 25-

Kertokaa hyvät ihmiset olenko ahdasmielinen, jos en halua olla suhteessa ihmisen kanssa joka on osoittautunut bi-seksuaaliksi?

8

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jup

      se on jokaisen oma asia kenestä tykkää, jottelin bi sopii jollekin
      ei ja siihen on tyytyminen, joka
      muuta väittää, suksikoon kuuseen

      • -nainen 25-

        Itse tulin siihen tulokseen, että minä en voi olla ko. henkilön kanssa suhteessa. Hän olkoon millainen tahansa, mutta ajatus bi:stä kumppanina ei sytytä.


      • Hetero
        -nainen 25- kirjoitti:

        Itse tulin siihen tulokseen, että minä en voi olla ko. henkilön kanssa suhteessa. Hän olkoon millainen tahansa, mutta ajatus bi:stä kumppanina ei sytytä.

        Et ole ahdasmielinen. En voisi itsekään seurustella bi:n kanssa. Ymmärrän sinua täysin. Hetero riittää mulle.


      • taurus70
        -nainen 25- kirjoitti:

        Itse tulin siihen tulokseen, että minä en voi olla ko. henkilön kanssa suhteessa. Hän olkoon millainen tahansa, mutta ajatus bi:stä kumppanina ei sytytä.

        ...straightistä jos on kuitenkin uskollinen :) Katseleehan heterotkin (ainakin minä) muita ja koko ajan. Eri asia tekisinkö sitten mitään. Eihän samasta sukupuolestakaan kiinnostuneet ole automaattisesti liikenteessä "pane AINA kun saat" -mentaliteetilla.

        Eri asia sitten on, että ainakin miehissä harvempi taitaa olla bi vaan useammin kyllä aivan rämehomo. Aluksi vaan ei voi ehkä myöntää itsellekään (ja SANOIN useampi, ei KAIKKI). Tiedän montakin homoa jotka ovat hyväksyneet tämän ilmeisesti geneettisen ominaisuutensa vasta pitkästi aikuisena, osalla jopa lapsia ja avioliitto takana [siis ei lapset:)].Kysehän ei ole valinnasta.

        Tietysti jos ajatus häiritsee riittävästi ja pelottaa tuleva niin mikäs siinä. Jotenkin on yleisesti helpompaa lie hyväksyä naisten biseksuaalisuus ja lesbous kuin miesten. Itse olen hengaillut bi-naisen kanssa ja vaikka lesbot eivät herätäkään kummempia värinöitä (vrt.eroottiset fantasiat) niin se oli hänen elämänsä osa jonka hyväksyin ja mikä ei minua loukannut.

        Hyvää vuoden alkua!


    • Ni

      Ne bi (ihmiset) on sairaita!
      En mäkää halua olla bedojen kans!

    • Ulrikka

      Itse olen bi-miehen kanssa avoliitossa. Seksi loppui väliltämme, kun sain tietää hänen miesystävistään. Minua alkoi oikein yököttämään ja olen aikonut erota. Olen sitä mieltä, että mies pettää varmasti jossakin vaiheessa. Tyypilliset miessexikaverit ovat halujen tyydytyspaikkoja kuten heteromiehien ilotyttö käytöt.

    • Vanhemman vinkki

      Mitä pahaa tai pelättävää bi-seksuaalisuudessa on? Sehän vain viestii, että kumppanisi kiihottuu myös samasta sukupuolesta. Se ei tarkoita sitä, että hänellä pitäisi olla suhteen ulkopuolinen seksikumppani.

      Mitä sitten kun otat itsellesi heteromiehen ja hän kertoo kiihoittuvansa varpaittesi nuolemisestä ja pissaleikeistä? Samalla tavalla siinä on kyse kumppanisi seksuaalisista intresseistä, ei siitä että hän pettäisi sinua. Jos kieltäydyt, eihän se tarkoita että toinen lähtee vieraisiin.

      Ja voit olla satavarma, että jossain vaiheessa heteromiehesi ehdottaa jotain pervoa mikä sinusta voi olla outoa. Ahdasmielisyyttä on se, jos ei ymmärrä että toinen voi kiihoittua itselle vieraasta asiasta. Kyse ei ole niinkään bi-seksuaalisuudesta.

    • ^Ihan oikeassa olet!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe