Kertokaa hyvät ihmiset olenko ahdasmielinen, jos en halua olla suhteessa ihmisen kanssa joka on osoittautunut bi-seksuaaliksi?
Ahdasmielinenkö..Minä???
8
925
Vastaukset
- jup
se on jokaisen oma asia kenestä tykkää, jottelin bi sopii jollekin
ei ja siihen on tyytyminen, joka
muuta väittää, suksikoon kuuseen- -nainen 25-
Itse tulin siihen tulokseen, että minä en voi olla ko. henkilön kanssa suhteessa. Hän olkoon millainen tahansa, mutta ajatus bi:stä kumppanina ei sytytä.
- Hetero
-nainen 25- kirjoitti:
Itse tulin siihen tulokseen, että minä en voi olla ko. henkilön kanssa suhteessa. Hän olkoon millainen tahansa, mutta ajatus bi:stä kumppanina ei sytytä.
Et ole ahdasmielinen. En voisi itsekään seurustella bi:n kanssa. Ymmärrän sinua täysin. Hetero riittää mulle.
- taurus70
-nainen 25- kirjoitti:
...straightistä jos on kuitenkin uskollinen :) Katseleehan heterotkin (ainakin minä) muita ja koko ajan. Eri asia tekisinkö sitten mitään. Eihän samasta sukupuolestakaan kiinnostuneet ole automaattisesti liikenteessä "pane AINA kun saat" -mentaliteetilla.
Eri asia sitten on, että ainakin miehissä harvempi taitaa olla bi vaan useammin kyllä aivan rämehomo. Aluksi vaan ei voi ehkä myöntää itsellekään (ja SANOIN useampi, ei KAIKKI). Tiedän montakin homoa jotka ovat hyväksyneet tämän ilmeisesti geneettisen ominaisuutensa vasta pitkästi aikuisena, osalla jopa lapsia ja avioliitto takana [siis ei lapset:)].Kysehän ei ole valinnasta.
Tietysti jos ajatus häiritsee riittävästi ja pelottaa tuleva niin mikäs siinä. Jotenkin on yleisesti helpompaa lie hyväksyä naisten biseksuaalisuus ja lesbous kuin miesten. Itse olen hengaillut bi-naisen kanssa ja vaikka lesbot eivät herätäkään kummempia värinöitä (vrt.eroottiset fantasiat) niin se oli hänen elämänsä osa jonka hyväksyin ja mikä ei minua loukannut.
Hyvää vuoden alkua!
- Ni
Ne bi (ihmiset) on sairaita!
En mäkää halua olla bedojen kans! - Ulrikka
Itse olen bi-miehen kanssa avoliitossa. Seksi loppui väliltämme, kun sain tietää hänen miesystävistään. Minua alkoi oikein yököttämään ja olen aikonut erota. Olen sitä mieltä, että mies pettää varmasti jossakin vaiheessa. Tyypilliset miessexikaverit ovat halujen tyydytyspaikkoja kuten heteromiehien ilotyttö käytöt.
- Vanhemman vinkki
Mitä pahaa tai pelättävää bi-seksuaalisuudessa on? Sehän vain viestii, että kumppanisi kiihottuu myös samasta sukupuolesta. Se ei tarkoita sitä, että hänellä pitäisi olla suhteen ulkopuolinen seksikumppani.
Mitä sitten kun otat itsellesi heteromiehen ja hän kertoo kiihoittuvansa varpaittesi nuolemisestä ja pissaleikeistä? Samalla tavalla siinä on kyse kumppanisi seksuaalisista intresseistä, ei siitä että hän pettäisi sinua. Jos kieltäydyt, eihän se tarkoita että toinen lähtee vieraisiin.
Ja voit olla satavarma, että jossain vaiheessa heteromiehesi ehdottaa jotain pervoa mikä sinusta voi olla outoa. Ahdasmielisyyttä on se, jos ei ymmärrä että toinen voi kiihoittua itselle vieraasta asiasta. Kyse ei ole niinkään bi-seksuaalisuudesta. ^Ihan oikeassa olet!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5845592Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä813537Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m43194917-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais381686Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491686- 831394
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta211383Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.1991200Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591161Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.731075