Tämä Klamydian Vesku Jokinen. Missäpähän voisi tähän herraan törmätä?? ;)
MISSÄ ASUU VESKU JOKINEN???
21
5721
Vastaukset
- kaikkea sitä...
no kauan saat oottaa että veskuun törmäät lähemmin, jono on aika pitkä. =P
mukava tyyppi mutta mieluusti pysyn vähintään 5 metrin päässä mokomasta teinimäisesti käyttäytyvästä toisesta pölhöstä. ;)- Anonyymi
Vesku on kaikista parhain laulaja ja hyvän näkönen
- kuka mahtaa
olla tämä Jokinen ja mitä muuta klamydia on kuin sukupuolitauti? Onko tämä jotain sisäpiiri juttuja ?
- Anonyymi
Homo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo!
Kun et tiedä Veskua.
- mäitevaan
Torin reunalla kun seisoskelet niin todennäköisesti näet jossain vaiheessa.
Osoitetietoja voit kysellä Veskulta itseltään jos antaa - Vesku hukas
Eiköhän tuo kotonansa asustele. Ja törmää jossain baaris todennäkösesti, ei kylläkään aivan yhtä usein kuin ennen. Osoite ym yhteystiedot voi tosiaan kysellä herralta itseltään!
- jos tiedät....
missä hammastalot sijaitsevat ;)
tosin helpommin törmäät veskuun torilla. on muuten oikeasti hyvä tyyppi. - se...
naapurirapussa :)
Kerronko terkkuja? Veskun polkupyörä on aika helppo bongata kaupungilla, vaikkei miestä itteensä näkiskään :)- Bellabella^^
Vaautsi että ihan naapurissa! Joo kerro ihmeessä terkkuja mutta minkäs näköinen tämä miekkosen pyörä sitten on?? :)
- Hölö81
Hei!
Pohjalaisessa oli haastattelu asuntomessujen yhteydessä. - tango delirium
mut eiköhän vesku saa asustella sielä rauhassa perheensä kanssa.miksi ihmeessä siihen haluat törmätä? käy keikoilla poikia katsomassa :)
- Anonyymi
mikäs stalkkauspalsta tämä nykyään on
- Anonyymi
Näin Veskun tänään vaskiluodon grillillä.
- Anonyymi
Männöököhän jokiukko ex-jäsenen haataisiin. Ol puukkoon tukehtunu raakka parka....
- Anonyymi
Miksi jokinen pyöräilee punaisia päin vaasassa
- Anonyymi
Onko tämä jokin puoluekannatuksen mittaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä jokin puoluekannatuksen mittaus?
Ei, tarkoitan liikennevaloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, tarkoitan liikennevaloja.
Vaasan liikennevalot tiedetään, aina punaisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasan liikennevalot tiedetään, aina punaisella.
Mistä moinen tapa?
- Anonyymi
keskustassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401