onko teidän birmat samanlaisia huutajia kuin meidän? ei mitään naukumista vaan suoraa huutoa, ja silittää ja rapsuttaa pitää koko ajan? tää meidän neito on 9vuotias vanha rouva ja käyttäytyy kuin pentu. hassu ja ihana: onko samanlaisia kisuja muita?
pyhä birma kotona?
2
247
Vastaukset
- stangelie
Minun Birmani kerjää huomiota 24 tuntia vuorokaudessa. Yölläkin se saattaa tulla herättämään, näykkäsemällä jos haluaa huomiota. Ja meidän pennut ovat aivan samanlaisia. Kun pennunkatsojat kävivät katsomassa tulevia kissojaan, varoitin heitä tulevasta "riesasta". Ja olen kuullut että en varoittanut turhasta. Mutta mielestäni tuo on yksi Birmojen hyviä puolia, eikö?
- Nanna
Birmani kiertää tälläkin hetkellä ympäri huonetta ja käy aina välillä luomassa minuun merkitseviä katseita maukuen samalla vaativasti.
Alussa kun kissapoika valloitti kotimme, olin melkoisen hämmästynyt ja pikkuisen palästynytkin sen alituisesta maukumisesta. Nyt en voisi kuvitella elämää ilman sen juttelua, seurallisuutta ja hellyydenosoituksia. Birmat näyttävät olevan hyvin toiminnanhaluisia ja hellyydenkaipuisia karvapalleroita:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813117
- 751271
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1621163Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.309925- 43829
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78815- 91783