Olen lähdössä vaihtoon Riikaan syksyksi ja etsin kuumeisesti asuntoa. Olen muuttamassa yhteen kahden muun vaihtarin kanssa, joten mikään pikku yksiö ei ihan riitä.. Tietääkö kukaan nettisivuja? Otin yhteen asunnonvälitysfirmaan yhteyttä, mutta heillä on välityspalkkiona yhden kuukauden vuokra.. Kiitos kaikista neuvoista!
asunto Riikasta haussa!
3
861
Vastaukset
- opettele
taivutus, se kuuluu Riiasta. Pikku juttu, mutta olethan menossa opettelemaan myös kieltä.
- Expat
Näytähän minulle sellainen kiinteistövälitystoimisto joka ei ota palkkiota (minimi 1 kk vuokra), mikäli löydät. Hekään kun eivät tee hyväntekeväisyyttä vaan bisnestä. :)
Nettisivuja:
www.city24.lv
www.nams24.lv
www.ss.lv
www,dzivoklis.lv
Ehkäpä noista löytyy jotain?- Riganieki
Varaudu kuitenkin muutamiin asioihin. Selvitä missä suunnalla kaupunkia hankkimanne asunto on. Täälläkin on hyviä ja huonoja alueita. Perus varustetaso voi olla suomalaisittain ihan surkea. Kalustamaton asunto on useimmiten total kalustamaton eli ei ole liettä tai jääkaappiakaan. Muista, että vuokraan ei yleensä sisälly kunnallistekniikan maksut eli vesi, sähkö, lämmitys, jätehuolto.
Hintataso saattaa yllättää eli halpaa täällä ei ole vaikkei pääasiassa sentään ihan Helsingin vuokratasoa vielä. Mikäli osaat kieltä edes jonkin verran, suosittelen Expatin linkeistä ss.lv - siellä on yksityisten ilmoituksia paljon. Älä erehdy katsomaan Latvijas Reklama lehden ilmoituksia. Iso osa niistä on diipa-daapaa ainakin vuokra-asuntojen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097