Hei Hannele Purontaka ! !

utelias

Olen ollut mukana rotukissa toiminnassa jo jonkin aikaa ja en ole koskaan kuullutkaan rotukissa unionista. Mikä on teidän toiminta idea? Oletteko kenties kilpailijoita kissaliitolle? jos olette niin mitä te tarjoatte enemmän kuin kissaliitto??

9

713

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele Purontaka

Euroopan rotukissa unionin pääkonttori on tanskassa köpenhaminassa. Meidän myöntämät rotukissatodistukset pätevät paitsi ns. länsimaalaisissa euroopan maissa myös itä euroopassa. Esim . viro,latvia,liettua,valkovenäjä, puola, unkari, zekinmaa, slovakkia bulgaria,romania,ukraina.

• Ihmettelen vaan

...mutta miksi mikään näistä maista ei tunne koko unionia?

• Sinikka.K
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

...mutta miksi mikään näistä maista ei tunne koko unionia?

En ymmärrä sitä intoa MILLÄ UNIONIA YRITETÄÄN MOLLATA! Olen kasvattajana tyytyväinen saamaani palveluun.

• ?
        Sinikka.K kirjoitti:

En ymmärrä sitä intoa MILLÄ UNIONIA YRITETÄÄN MOLLATA! Olen kasvattajana tyytyväinen saamaani palveluun.

Niin varmaan olet.
        Mitä kasvatat, petunioita?

• Satunnainen ohikulkija
        Sinikka.K kirjoitti:

Unionia yritetään mollata?

Täällähän yritetään saada selville, mikä se unioni oikein on ja onko sitä edes olemassa (mikä tuntuu aika selvältä).

Jos unionista saadaan jotain faktaa, niin sitten vasta alkaa mollaaminen, jos alkaa.

• Sinikka.K
        Satunnainen ohikulkija kirjoitti:

Unionia yritetään mollata?

Täällähän yritetään saada selville, mikä se unioni oikein on ja onko sitä edes olemassa (mikä tuntuu aika selvältä).

Jos unionista saadaan jotain faktaa, niin sitten vasta alkaa mollaaminen, jos alkaa.

Jatkuvasti yritetään unionia vähätellä. Kukahan tässä on asialla. Kuhan vaan ei olisi K.... liittolaiset?! Minä olen täysin tyytyväinen Unionilta saamaani palveluun!

• Satunnainen ohikulkija
        Sinikka.K kirjoitti:

Jatkuvasti yritetään unionia vähätellä. Kukahan tässä on asialla. Kuhan vaan ei olisi K.... liittolaiset?! Minä olen täysin tyytyväinen Unionilta saamaani palveluun!

...jos joku kertoisi, mistä tämän "unionin" yhteystiedot löytyvät, niin moni nukkuisi yönsä rauhallisemmin.

• UTELIAS

Mikä on rotukissatodistus, vastine rekisterikirjalle? Mitä palveluja teillä on?

• UTELIAS

Niin, en saanut vastausta siihen että mikä on tämä unioni. Haluaisin tietää jos kissaliitolle on vaihtoehto. Jos joku Unionilainen tai joku joka tietää voisi valaista asiaa minulle. Olkaa kilttejä ja auttakaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      112
      1103
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      33
      839
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      56
      833
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      767
    5. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      694
    6. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      37
      663
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      599
    8. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      550
    9. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      16
      547
    10. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      4
      546
    Aihe