99551 ja nettipuhelin

Cubion asiakas

asiakaspalvelu on surkea, mutta ulkomalais soitot ovat Suomen halvimmat 99551 etuliitymä ja toimivat hyvin.
Känykkä puh ovat halpoa.
aikamassa otta niltä nettiopuhelin tai kuten he sanovat Europhone. Onko kokemuksia?

1

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelinlaskut alas

Ainakin meillä töissä on kaikki puhelimet toimineet hyvin käytän puhelin vaihteessa päivittäin Cubion Europhonea (Granstream 201) ja siinä ei ole ollut mitään vikaa. Lisäksi se on hyvin edullinen, meillä harkittiin pitkään kannattaisiko vaihtaa lankaliittymät siihen. Kyllä kannatti, koska siitä voi soittaa maailmalle ilman mitään lanka/matkapuhelinlaskuja. Puhelun laatu on ollut aina hyvä. Tosin olen kuullut jos, internet yhteys onn surkea niin silloin europhone ei välttämättä toimi kunnolla, koska sehän toimii internetyhteyden kautta.

Europhone on muuten todella hyvä puhelin koska siinä saa myös suomalaisen numeron mikä alkaa 09 XXX.
      Meillä on Saksan konttorilla kanssa tälläiset europhonet ja meille soittajat kuvittelee soittavansa oikeesti meidän Helsinkin toimistolle ;) Puhelun soittajahan ei sitä huomaa, sillä hän maksaa siitä saman verran kuin soittaisi helsinkiläiseen lankapuhelimeen.

Meillä puhelut maksaa saksaan tästä Europhonesta soitettuna vaan 3 centtiä minuutissa!!! Mutta meillähän on ne Europhonet Saksassakin joten meidän väliset puhelut ovat ilmaisia, siis todella taloudellista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6431
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      928
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      887
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      839
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      233
      793
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      789
    Aihe