Mistä tietää että kissa on raskaana.
Mun kissa on pyöristynyt aivan hirveesti se on 9kk voisko se ollajo paksuna(se oli kerra 5 päivää poissa)
Kiitti jo etu käteen
Help...
3
332
Vastaukset
- kiskis
Katsoppa kissasi masun alle, ovatko nännit turvonneet, ja väri muuttunut roosan punaiseksi. Tämä kerran 5 päivää, kauanko siitä on? kissa kantaa reilun 2 kuukautta. Sitten jos/kun pennut ovat syntyneet niin viethän kissasi steriloitavaksi ettei synny lisää "vahinkoja". Vaikka pennut ovat kuinka ihania niin valitettavasti uusien ja HYVIEN kotien löytäminen on vaikeaa. Onnea vaan jatkoon.
- tiedänpähän vaan..
Kyllä tuntuisi siltä...
- kisuli
muista kuitenki et ei kannata innostua et jes söpöi kissoja koska noin nuoren kissan pennut saattavat hyvinkin kuolla..tai ainakin osa niistä. leikkauta kissasi, pitemmän päälle se kannattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966