Löysin romulaatikosta Motorola V180, aika siistin näköinen. Virtaa ei ollut eikä vehjettä millä ladata, enkä tiedä sen kuntoa muutenkaan.
Olisiko kenenkään jemmassa ylimääräistä, edullista verkkolaturia tai autolaturia tähän vehkeeseen.
Kiittäen esko email purola(at)gmail.com
Motorola V180
no jo vain
2
924
Vastaukset
- Rola ja Rolla power
Ei ole laturia käsillä, autolaturia on tainnut Huuto.netissä usein olla mikäli en väärin muista.
Todella hyvä puhelin muuten tuo V180! Käytin sitä vuosi-pari sitten, kunnes annoin sukulaiselle. Haluaisin yhä itsellenikin samanlaisen.- no jo vain
Kiitos Sinulle
Sain ladattua akkua sen verran, että pääsin kokeilemaan puhelinta. Olisi todellakin hyvä. Mutta näyttö pimeä - siis ei valaistusta. Näytössä näkyy kaikki, mutta ilman valoa.
Onko joku asetus olemassa vai onko näyttö viallinen - en tiedä - olisi neuvo paikallaan. Joten olen jättänyt puhelimen hyllylle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165