koulun alku

neljän äiti

On niin leppoisan mukava aamuhetki. Nuorimmainenkin aloitti jo koulunsa ja olen lomalla tämän viikon, päivät yksin kotona:)Kahvi tippumassa, kone ei varattuna, aikaa tehdä mitä lystää esim. ulkoilla ja pestä ikkunoita. En tunne minkäänlaista haikeutta nuorimmaisen kouluunmenosta, päinvastoin, minusta se on vain mukava juttu. Lapselle avautuu kokonaan uusi maailma. Miten te muut, joiden kuopus aloitti koulutaipaleensa, mitkä ovat tunnelmat?

1

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuden äiti

Neljäs lapsemme aloitti koulun. Tällä lapsella on lievä asperger ja olin hieman huolissani. On normaalilla luokalla. Hyvin on koulu lähtenyt käyntiin ja lapsi on innoissaan koulun aloituksesta.
      Olen kotona kahden nuorimman kanssa 5v ja vauva. Päivät on ihanan hiljaisia ja rauhallisia, kun vauva on kiltti ja tuo toiseksi nuorinkin on lapsistamme se helpoin tapaus. Molemmat nukkuu tällä hetkellä, joten on aikaa istua rauhassa koneen ääressä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      33
      3435
    2. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      390
      1541
    3. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      71
      1401
    4. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      264
      1216
    5. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      7
      1161
    6. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1088
    7. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      194
      1052
    8. Kuinka paljon haluat

Häntä?
      Ikävä
      74
      1012
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      979
    10. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?

Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j
      Suomalaiset julkkikset
      89
      932
    Aihe