Olemme ajatelleet lähteä uudeksivuodeksi Roomaan, mutta mietin että kannattaa siihen aikaan lähteä, miten ovat museot ym. nähtävyydet auki uudenvuoden tienoilla...?
uudeksivuodeksi
3
465
Vastaukset
- roomankävijä
Rooma on metropoli, joka elää joka hetki jokaisella solullaan. Voi olla, että museot ovat jonakin päivänä suljettuna, mutta koko kaupunkihan on oikeastaan "museo". Kirkot ovat aina auki, jotakin aina tapahtuu jossakin, ja joskushan vähän hiljaisempi suurkaupunki on sekin elämys. Hyvää matkaa vain!
- Vagabonda
Kyllä Etelä-Euroopassa voi olla koleaakin talvella, joten muistutan lämmityksen tärkeydestä. Hotellihuone ilman lämpöä Roomassa joskus tammikuussa ei tunnu ollenkaan houkuttelevalta.
Uusi vuosi on italialaisille ehkä jopa isompi juhla kuin joulu ja erityisesti loppiainen menee joulun edelle. Lahjatkin annetaan loppiaisena kuten itämaan tietäjät joskus...
Siis juhlahumua varmaan tiedossa uunnavuonna!- kuin
eurokossu taskuun ja siitä ottaa huikat välillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882