Eivät enää apteekit valmista ja en ole collienyhdistyksen sivuilta löyänyt ( vaikka kaikki aina sanoo että sieltä sitä saa tilata)
Mistä korvapaino salvaa ?
5
2092
Vastaukset
- klyserolia
Osta apteekista klyserolia sekä korvakittiä. Korvan taitekohtaan ( mistä siis kuuluisi korvan taittua) laitat reisusti klyserolia ja korvalehden päähän palan korvakittiä painoksi. Klyseroli pehmentää korvaa oikeasta kohdasta ja saa sen taittumaan.
- Collieperhe
Collieyhdistyksen sivuilla on vasemmassa laidassa MYYTÄVÄT TUOTTEET, sieltä saa tilata.
Tai siellä on meiliosoite, mistä tilataan, se on [email protected] Voit meilata tuonne ja pyytää tilinumeron ja laittaa osoitteesi mukaan.- agia
olen tilannut sieltä collieyhkdistyksen kautta noin kaks viikkoo sitten sitä salvaa ohjeiden mukaan, mutta mitään ei ole tullut enkä taida enään uskoa että tuleekaan!!!
- blue merle
Hae resepti netistä ja teetä apteekissa. Toissa päivänä sekoittivat mulle. Desi maksoi 18e
- sfrf
millä sen saa pois???
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1003074- 262634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv722389Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m422344Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta282049- 861857
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71749Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä251558Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 91317