Kerrostaloasumista

Ihmetyttää toisten ihmisten välinpitämättömyys naapureitaan kohtaan.
Ollaan tietämättömiä tai sitten TYHMIÄ.
Laki se löytyy jokaiselle.
Kerrostalossa kun asuu, niin määrättyjä sääntöjä on noudatettava, sitä varten on järjestys-säännöt laadittu.
Helsingin kaupungin järjestys-säännöt ovat kyllä olemassa..kannattaa käydä ja lukaista.
Luoja, miten voikaan olla noin itsekkäitä ihmisiä, että omaa napaa vain katsotaan.
Hiljaisuus on oltava talossa, rauha kaikilla.
22.00-07.00 välisenä aikana on oltava hiljaista.
Parveke kaljoittelu äänineen (puheineen ja naurun remahduksineen) on häiritsevää, varsinkin jos se tapahtuu illalla myöhään.
Toiset kun joutuvat käymään töissä saadakseen pötyä pöytään.
Entäpä vuorotyöläiset, itse en tähän joukkoon kuulu, mutta ajattelen heitä säälillä.
He kun nukkuvat päivällä, tai yrittävät nukkua.
Kerpele soikoon..ajatelkaa muitakin...pianonsoittajat ja koirien pitäjät..älkääkä vain haukkuko naapureitanne.
Heilläkin on oikeus mukavaan asumiseen.
Juuri tällaisten tapausten takai on säännöt laadittu.

Ihanaa asumista kaikille :o)
Itse asun vuokralla ja noudatan sääntöjä

2

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsingissä..........

Huh itse asun opiskelija-asunnossa, jossa ei ymmärretä myöskään sääntöjen päälle. Aina bileitä pitämässä hiljaisuuden jälkeen. Minä todella vihaan tuota "opiskelija elämää", kun ihmiset ajattelevat asuntonsa olevan jokin bilekeskus/baari. Kyseisten henkilöiden on pakko olla vajaamielisiä nuoruuden verukkeella.

• njk965

mut entäs sit ku 2½ vuotiaan lapsen leikit hiritsee naapuria PÄIVÄLLÄ? mun mielestä lapsi saa leikkiä. ei heittele mitää eikä juokse ympäriinsä...mut naapuri jatkuvasti koputtaa jos pienikin kolaus kuuluu. lapsi kompastu pikkuautoon yks päivä ja löi pään lattiaan ni heti koputteli taas alakerrasta.. häiritsemistä se on niiltäkin.. mitäpä voi tehdä? asunnossa vaihtuu asukkaat jatkuvasti..? mitä voi tehä jos naapuri harjoittaa henkistä väkivaltaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1801
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1661
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1413
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1083
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      992
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      870
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      840
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      831
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      172
      824
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      173
      702
    Aihe