Ihmetyttää toisten ihmisten välinpitämättömyys naapureitaan kohtaan.
Ollaan tietämättömiä tai sitten TYHMIÄ.
Laki se löytyy jokaiselle.
Kerrostalossa kun asuu, niin määrättyjä sääntöjä on noudatettava, sitä varten on järjestys-säännöt laadittu.
Helsingin kaupungin järjestys-säännöt ovat kyllä olemassa..kannattaa käydä ja lukaista.
Luoja, miten voikaan olla noin itsekkäitä ihmisiä, että omaa napaa vain katsotaan.
Hiljaisuus on oltava talossa, rauha kaikilla.
22.00-07.00 välisenä aikana on oltava hiljaista.
Parveke kaljoittelu äänineen (puheineen ja naurun remahduksineen) on häiritsevää, varsinkin jos se tapahtuu illalla myöhään.
Toiset kun joutuvat käymään töissä saadakseen pötyä pöytään.
Entäpä vuorotyöläiset, itse en tähän joukkoon kuulu, mutta ajattelen heitä säälillä.
He kun nukkuvat päivällä, tai yrittävät nukkua.
Kerpele soikoon..ajatelkaa muitakin...pianonsoittajat ja koirien pitäjät..älkääkä vain haukkuko naapureitanne.
Heilläkin on oikeus mukavaan asumiseen.
Juuri tällaisten tapausten takai on säännöt laadittu.
Ihanaa asumista kaikille :o)
Itse asun vuokralla ja noudatan sääntöjä
Kerrostaloasumista
2
506
Vastaukset
- Helsingissä..........
Huh itse asun opiskelija-asunnossa, jossa ei ymmärretä myöskään sääntöjen päälle. Aina bileitä pitämässä hiljaisuuden jälkeen. Minä todella vihaan tuota "opiskelija elämää", kun ihmiset ajattelevat asuntonsa olevan jokin bilekeskus/baari. Kyseisten henkilöiden on pakko olla vajaamielisiä nuoruuden verukkeella.
- njk965
mut entäs sit ku 2½ vuotiaan lapsen leikit hiritsee naapuria PÄIVÄLLÄ? mun mielestä lapsi saa leikkiä. ei heittele mitää eikä juokse ympäriinsä...mut naapuri jatkuvasti koputtaa jos pienikin kolaus kuuluu. lapsi kompastu pikkuautoon yks päivä ja löi pään lattiaan ni heti koputteli taas alakerrasta.. häiritsemistä se on niiltäkin.. mitäpä voi tehdä? asunnossa vaihtuu asukkaat jatkuvasti..? mitä voi tehä jos naapuri harjoittaa henkistä väkivaltaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647