Olen aikaisemmin ajanut 650 Transalpilla ja V-Strom:lla ja nyt kiinnostaisi hankkia hieman isompi allroad-pyörä. Valitettavasti tällä hetkellä isoissa allroad-pyörissä BMW:lle ei oikein löydy kunnollista haastajaa markkinoilta...ainakaan siis minun mielestäni. Oma pituuteni on 169 ja BMW on tietysti kookas pyörä ja nyt kiinnostaisikin saada palautetta niiltä lyhyiltä kuskeilta, miten tuo pyörän käsittely oikein sujuu. Suomessa nuo käytetyt bemarit tuntuvat olevan hieman kortilla.
R1200GS lyhyelle kuskille?
5
3757
Vastaukset
- tyytyväinen GS kuski
Olen 170 cm ja ajanut nyt kesän R1200GS:llä. Pyörässä on matala penkki ja ohjaustankoa laskettu hieman alaspäin. Ajoasento on hyvä ja pitkälläkään matkalla en ole väsynyt. Pyörään saa vielä madalletun alustan mutta ilman sitäkin jalat yltää hyvin maahan.
- R 1200 GS
Oon ajellut 05 kessulla 50 tonnii olen 170 ja pyörässäni on matala satula ... ei ongelmia jalkojen ylläämisen kanssa kunhan katsoo ettei oo sivuttain kovin jyrkässä mäessä ...
- HeikkiL
1200GSA:lla (satula pari tuumaa korkeammalla, kuin vakio-GS:ssä) ja Baehrin normaalikorkuisella satulalla 15.000 km eikä ongelmia. Yksi päällä oikeinkin helppoa, mutta kaksi päällä täysvarustuksessa täytyi jo pysähdellä ja tasapainoilla ajatuksen kanssa... Pääasia, että jalat yltävät polkimille! :-)
- JH.
HeikkiL kirjoitti:
1200GSA:lla (satula pari tuumaa korkeammalla, kuin vakio-GS:ssä) ja Baehrin normaalikorkuisella satulalla 15.000 km eikä ongelmia. Yksi päällä oikeinkin helppoa, mutta kaksi päällä täysvarustuksessa täytyi jo pysähdellä ja tasapainoilla ajatuksen kanssa... Pääasia, että jalat yltävät polkimille! :-)
Gaston Rahier, kilpabemari ja BMW R 80 G/S Paris-Dakar
www.matkaendurot.net -> matkaendurot -> BMW 80 G/S -> aavikolla... - Jukka
JH. kirjoitti:
Gaston Rahier, kilpabemari ja BMW R 80 G/S Paris-Dakar
www.matkaendurot.net -> matkaendurot -> BMW 80 G/S -> aavikolla...Hommasin 2008 GS:n ja otin siihen matalan 820mm penkin. Käytin penkkiä vielä satulasepällä ja siihen tehtiin pientä muotoilua reisien kohdalle jotta saa paremmin töppöset maahan. Yksin ajaessa ei ollut mitään ongelmaa, mutta matkustajan taakse punnertaminen olisi ollut liika vakiosatulalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384