Pakistan

MatkalleMatkalle

Kertokaa hyvät kanssaeläjät kokemuksistanne Pakistanin maankamaralla vierailuista!! Pitäis lähteä käymään, vaikkakin tuo ulkoministeriömme varoittelee... Onko vain turhaa holhoamista??? Kaikki kommentit kiinnostavat kovasti! Tattista!

7

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensiviikolla

Tervehdys..
      Itse olen lähdössä ensiviikolla kyseiseen maahan 1kk ajaksi. Voin palattuani kertoa minkälaista oli olla siellä. Itse en pelkää matkustamista sinne, sillä jos jotain on tapahtuakseen niin se tapahtuu sitten ihan täällä kotimaassakin.

• ja sattuu

Harvemmin sentään kivitystuomioita annetaan.

• MatkalleMatkalle

Olis hirmu fantsuu kuulla kommenttia reissusta!! Odotan kärsimättömänä :) Ja trevlig resa!!

• tänään:)
        MatkalleMatkalle kirjoitti:

Olis hirmu fantsuu kuulla kommenttia reissusta!! Odotan kärsimättömänä :) Ja trevlig resa!!

Jeps! Kun olen kotiutunut ja tavarat purettu niin laitan tänne viestiä. Pian pitää alkaa lähteä lentokentälle ja aloittaa matkan tekeminen, huomenna vasta perillä :)
        Mutta palataan taasen...

• terveisiä
        MatkalleMatkalle kirjoitti:

Heipsan ja terveiset Pakistanista. Kotiuduttiin lauantaina. Aika kului kuin siivillä.

Lensin Islamabadiin, frankfurtin ja abu dhabin kautta. Islamabadin lentokenttä tunnetaan nykyään benasir bhutton lentokenttänä:) mutta lentolipuissa se on vielä islamabadin lentokenttänä.

Kun tulet koneesta ulos, odottaa bussikuljetus terminaaliin.Terminaaliin päästessäsi valitse oikea passintarkastus loossi(turistit ja yksinmatkustavat naiset ovat omissa loosseissaan).
        Passintarkastuksen jälkeen pääset heti hakemaan laukkuasi, muista säilyttää lähtöpäässä saamasi laukkujen "seurantalippu", sillä lentokentältä ei pääse ulos ilman että on sen luovuttanut vartialle joka on tarkastanut että se on juuri sinun laukkujesi.

Itse kaupunki on vehreä ja kaunis, rawalpindi on sitten sellainen köyhempi alue, mutta erittäin miellyttävä paikka.

Joka puolella on paljon liikenne poliiseja, tavallisia poliiseja ja aseistautuneita vartioita.Kaupunki on turvallinen, itse en ainakaan mitään kummempia siellä huomannut. Pyörin vain paikallisten alueella, harvoin eksyttiin "turistialueelle". Sadrin alueella saa hyviä ostoksia edullisesti. Nahkatakki lähti 18€

Hyvää ruokaa ja edullista elämistä. Lämmin ja hieno maa. Jos haluat lisätietoja, niin vastaan minkä pystyn. Tässä näin nopeasti kuumeessa vastattuna.

• MatkalleMatkalle
        terveisiä kirjoitti:

Heipsan ja terveiset Pakistanista. Kotiuduttiin lauantaina. Aika kului kuin siivillä.

Lensin Islamabadiin, frankfurtin ja abu dhabin kautta. Islamabadin lentokenttä tunnetaan nykyään benasir bhutton lentokenttänä:) mutta lentolipuissa se on vielä islamabadin lentokenttänä.

Kun tulet koneesta ulos, odottaa bussikuljetus terminaaliin.Terminaaliin päästessäsi valitse oikea passintarkastus loossi(turistit ja yksinmatkustavat naiset ovat omissa loosseissaan).
        Passintarkastuksen jälkeen pääset heti hakemaan laukkuasi, muista säilyttää lähtöpäässä saamasi laukkujen "seurantalippu", sillä lentokentältä ei pääse ulos ilman että on sen luovuttanut vartialle joka on tarkastanut että se on juuri sinun laukkujesi.

Itse kaupunki on vehreä ja kaunis, rawalpindi on sitten sellainen köyhempi alue, mutta erittäin miellyttävä paikka.

Joka puolella on paljon liikenne poliiseja, tavallisia poliiseja ja aseistautuneita vartioita.Kaupunki on turvallinen, itse en ainakaan mitään kummempia siellä huomannut. Pyörin vain paikallisten alueella, harvoin eksyttiin "turistialueelle". Sadrin alueella saa hyviä ostoksia edullisesti. Nahkatakki lähti 18€

Hyvää ruokaa ja edullista elämistä. Lämmin ja hieno maa. Jos haluat lisätietoja, niin vastaan minkä pystyn. Tässä näin nopeasti kuumeessa vastattuna.

Voi vitsi!! Tuohan kuulosti paremmalta kuin todellakaan osasin odottaa. Vaikkakin taas on saanu lukea kammo räjäytyksistä. Mutta ihan tältä pohjalta taidan jatkaa matkasuunnitelmiani siltä pohjalta, että hitto kotoonsa uskalla mihkä lähtee, jos kaikkea pelkää! Kiitos sulle kovasti ja pikaista paranemista syksyisessä koto Suomessa!

• ihan varmasti

On varmasti turhaa holhoamista. Kun lähdin Thaimaahan, veljeni lähetti UM:n varoituksia ja totta tosiaan, ihan asiallisia, mutta yliampuvia. Ihan turhaa holhoamista. Varoittavat sellaisesta mitä saattaisi pahimmassa tapauksessa tapahtua, mutta jota ei normaali turistille satu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4479
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      159
      3368
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2687
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2594
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      135
      2537
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1731
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1600
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      39
      1297
    Aihe