Minä olen fiksu mies, teidänkin mielestänne

HTZA

ja järkeviä aloituksia halutaan.
Kertokaa mitä ette ymmärrä.
Niitä asioita täytyy olla paljon.
Minä sitten teen aloituksen, josta saatte kiukutella. Koska ette ymmärrä tai tiedä totuutta, niin lupaan sitten vastatakin.

35

1850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yxitypy

yks kysmys mieleen.
      Vastaas mulle HTZA millainen aloitus on järkevä? :=))

• HTZA

1. Mikä v....ttu meitä vaivaa?
        2. Minä en kestä sitä että tulen vanhaksi.
        3. Minulla ei ole mitään sanottavaa teille, poikkesin vain.
        4. Minä en ole vanha
        5. Miksi ei kaikki kuuntele HTZA:ta?
        6. Vaikka kuinka vaikeaa minulla on,saan aina lohdun tältä palstalta, se httsaa on kiva.
        7. Miksi te aina haukutte sitä vaikeaa nimimerkkiä? Miehenikin on alkanut ymmärtää minua, vaikka lupasi että koskaan ei katso jotain peehanan tietokonetta.
        8. Jos tältä palstalta saa apua ongelmiinsa niin se on hyvä.
        9. Että tätä on hauska lukea, tällaista palstaa tarvitaan, täällä on nuorekkaita.
        jne...

• Yxitypy
        HTZA kirjoitti:

1. Mikä v....ttu meitä vaivaa?
        2. Minä en kestä sitä että tulen vanhaksi.
        3. Minulla ei ole mitään sanottavaa teille, poikkesin vain.
        4. Minä en ole vanha
        5. Miksi ei kaikki kuuntele HTZA:ta?
        6. Vaikka kuinka vaikeaa minulla on,saan aina lohdun tältä palstalta, se httsaa on kiva.
        7. Miksi te aina haukutte sitä vaikeaa nimimerkkiä? Miehenikin on alkanut ymmärtää minua, vaikka lupasi että koskaan ei katso jotain peehanan tietokonetta.
        8. Jos tältä palstalta saa apua ongelmiinsa niin se on hyvä.
        9. Että tätä on hauska lukea, tällaista palstaa tarvitaan, täällä on nuorekkaita.
        jne...

siis olisko nuo niitä järkeviä avauksia.. vai mitä ne oli.. vai mikä se oli? :=))

Minäs sanon nyt yhden järkevän jutun. En kuitenkaan tee siitä avausta.

Nyt menen nukkumaan, että jaksan huomenna reippaana lähtee töihin.
        Eikös ollutkin järkevää tekstiä?
        Onkohan täällä ketään muuta näin järkevää tyyppiä? :=))

Öitä HTZA, ja taistele :=))

• henrii

jos olet mies asut stadissa, ja pelkäät karhuja, niin jotenkin yhtälö ei täsmää.

• HTZA

viisas.
        Syntynyt maalla.
        Tunnen karhut.
        Pelkällä sieniveitsellä pelkään karhuja.
        Minua v...tuttaa se että en saa kantaa asetta paljaana sienimetsällä.
        Kun karhu hyökkää, se repii aseen ja suolet esille nopeammin kuin minä.
        Minä täsmään tässä.

• henrii
        HTZA kirjoitti:

viisas.
        Syntynyt maalla.
        Tunnen karhut.
        Pelkällä sieniveitsellä pelkään karhuja.
        Minua v...tuttaa se että en saa kantaa asetta paljaana sienimetsällä.
        Kun karhu hyökkää, se repii aseen ja suolet esille nopeammin kuin minä.
        Minä täsmään tässä.

mitä eroa on tiekarhu ja tiehöyläkuskilla?

• HTZA
        henrii kirjoitti:

mitä eroa on tiekarhu ja tiehöyläkuskilla?

omalla alallani, voisin kysyä samanlaisen kysymyksen omasta ammatistani.
        Vaan en kysy, arvaa miksi?
        Se on se fiksuus, jotkut nauravat sille että en tiedä: Höhhöö, hah-..hhaaa se kun aina väittää olevansa oikeassa.. jne.
        Siksi en kysy sinulta enkä vastaa tässä sinulle.
        Kaikki nauraisivat sitten sinullekin, ja sitä en halua.

• Santramaaria

Miksi minä sain lapsen? Onko se perinnöllistä?

• HTZA

loogisia. Jopa Kemijärvellä on rakennettu omakotitaloja ja laitettu tyttölapsia alkuun.
        Kymenlaaksossakin on oltu holtittomia, pantu taloja ja tyttölapsia.
        Hölmöys on kyllä perinnöllistä.
        Hölmö mies löytää kauniin vaimon ja kaunis vaimo hakee hölmön miehen.
        Harmi vaan että joskus on hölmöjä, kauniita vaimoja jotka naivat köyhän, fiksun miehen, niitä miehiä käy kateeksi.

• Santramaaria
        HTZA kirjoitti:

loogisia. Jopa Kemijärvellä on rakennettu omakotitaloja ja laitettu tyttölapsia alkuun.
        Kymenlaaksossakin on oltu holtittomia, pantu taloja ja tyttölapsia.
        Hölmöys on kyllä perinnöllistä.
        Hölmö mies löytää kauniin vaimon ja kaunis vaimo hakee hölmön miehen.
        Harmi vaan että joskus on hölmöjä, kauniita vaimoja jotka naivat köyhän, fiksun miehen, niitä miehiä käy kateeksi.

Sain hölmöön kysymykseen hölmön vastauksen. :)

Ihmettelen; mistä tiedät syntymäseutuni ja nykyisen asuinmaakuntani? Taidat olla supolaisia tai etevä hakkeri?

• G.J.

olisi ihan mukava. Esim tarvitsisin monta mukavaa lunttilappua tietokoneen käytöstä. Sellaisia jotka voisin liimata näytön ympäröivään raamiosaan (ei siis läppärin). Nyt kokeilin sellaista valkoista tarraliima lappua joka käy esim lasin pintaan (2x2,5 cm) vaan pinta hylkii ja lappu rempsottaa. Olisikohan esim alligaattoriteipeissä muitakin värejä kuin se ikävä harmaa? Sellaisen jos lätkäisisi alle ja pienemmän paperisen tarralapun päälle niin ehkä onnistuisi.

• luen, toisinaan en

Aloitus ei ole toteamus, aloitus on väite, pohdinta yms. yms.
      En ole palstan vakioita, eikä se toistaiseksi innosta.
      Tämän palstan keskustelu ei mitenkään pyöri asia-aiheen ympärillä vaan te vakiot kikkailette toisillenne. Se tekee tämän palstan kehnoksi.
      Pitäisi haastaa väittelemään/kommentoimaan/mitä milloinkin aiheesta, sisältöö ratkaisisi ei teidän väliset suhteenne ja uteliaisuus toisia kohtaan.
      Innostuisin kenties kirjoittelemaankin jos hitusen älyllisyyttä olisi mukana.
      Itse pyysit kommenttia, tässä sitä.

• alima

minäkin, mutta olen havainnut, että asiallisetkin aloitukset muuttuvat epäasiallisiksi, siis keskustelu hajoaa pahasti, kun joku heittää jotain asian vierestä ja seuraava jatkaa siitä.
        Lopulta ei ole tietoakaan alkup. aiheesta.
        Joten periaatteessa aivan sama mistä aiheesta keskustelu alkaa.

• HTZA

myös aihetta aloituksiin.

"Pitäisi haastaa väittelemään/kommentoimaan/mitä milloinkin aiheesta, sisältöö ratkaisisi ei teidän väliset suhteenne ja uteliaisuus toisia kohtaan".
        "Innostuisin kenties kirjoittelemaankin jos hitusen älyllisyyttä olisi mukana"

Minä olen valmis, mutta mistä väitellä kun et kerro?

Yritetään:

Mikä saa ihmiset uskomaan, että, Suomessa, kalliomaalaukset ovat vanhoja?
        Mikä saa ihmiset uskomaan?

• HTZA
        alima kirjoitti:

minäkin, mutta olen havainnut, että asiallisetkin aloitukset muuttuvat epäasiallisiksi, siis keskustelu hajoaa pahasti, kun joku heittää jotain asian vierestä ja seuraava jatkaa siitä.
        Lopulta ei ole tietoakaan alkup. aiheesta.
        Joten periaatteessa aivan sama mistä aiheesta keskustelu alkaa.

aloituksiani, eihän?
        Kaikkihan te olette aina tukeneet minua?
        Ei tuplanimmareita, ei nimmarini väärinkäyttöä ja sen mukana huomionhakua? Eihän?

• henrii
        HTZA kirjoitti:

"Pitäisi haastaa väittelemään/kommentoimaan/mitä milloinkin aiheesta, sisältöö ratkaisisi ei teidän väliset suhteenne ja uteliaisuus toisia kohtaan".

Yritetään:

tikku-ukot ja käpylehmät on niin persetin vaikeita väsätä, sinne kallioon, veikkaan.

• alima
        HTZA kirjoitti:

aloituksiani, eihän?
        Kaikkihan te olette aina tukeneet minua?
        Ei tuplanimmareita, ei nimmarini väärinkäyttöä ja sen mukana huomionhakua? Eihän?

valitettavasti koskee, myös sinun tekemiäsi aloituksia, vaikka herra täydellisen olisi sitä vaikeaa myöntää.
        Asiat kun lähtee käsistä, niin ne lähtee, oli alottaja kuka tahansa.
        Vain oinas kuvittelee olevansa paras, kuten sinä, eli sun on pakko olla.
        Sanotaan, että ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli.

• vaikka taikina
        HTZA kirjoitti:

Yritetään:

Miksi tähdet kuvataan sakarallisiksi ?
        Miksi tähtien muodosta kysyminen mielletään älykkääksi keskusteluksi.

Tanssikenkien nahkapohjien merkitys lienee jokaiselle selvä asia ja vähintäänkin tylsimykseksi leimaudun kysyessäni eikö jo olisi aika keksiä huokeanpi materiaali.

Viis veisaan huolellisesti ja kieliopillisesti oikein kirjoitetusta sanahelinästä.

• HTZA
        vaikka taikina kirjoitti:

Miksi tähdet kuvataan sakarallisiksi ?
        Miksi tähtien muodosta kysyminen mielletään älykkääksi keskusteluksi.

Tanssikenkien nahkapohjien merkitys lienee jokaiselle selvä asia ja vähintäänkin tylsimykseksi leimaudun kysyessäni eikö jo olisi aika keksiä huokeanpi materiaali.

Viis veisaan huolellisesti ja kieliopillisesti oikein kirjoitetusta sanahelinästä.

ei silmälaseja vielä ollut keksitty niin tähdet näyttivät aika sakarallisilta. Koeta, lainaa mummon lasit.

Tähdet, niin kuin maailmanympäripurjehtijan karisma, ovat aina olleet suuri mysteeri ihmisille. Joskus saattaa syntyä äly joka ratkaisee niiden arvoituksen.
        Yksi vakava keskustelunaihe on myöskin niissä pubeissa, joissa voi katsella ikkunasta ulos kun imee stobee. Keskustelu kiihtyy helteillä.
        "Miksi niiden ikkunat pestään vain talvella?"

Halpaa materiaalia on tanssikengissä ollut vuosituhansia. Niitä kenkiä kutsuttiin Tallukkaiksi, huopatossuiksi tai Henäkengäksi.
        Hyvin kosteutta imevinä niistä keksittiin tehdä Libressejä. Joten kengänpohjaan tarvittiin uusi materiaali. Liiat härät meinasivat jäädä käyttämättä ja mennä tunkiolle kunnes joku keksi niistä ruuminosan joka kestää hinkkausta.
        Ja nyt kun on todettu että liha ja läski -dieetti on terveellisin niin hinnat alkoivat nousta ja siitäkin ruhonosasta alettiin tehdä ruokaa. Terveydenhoitajien mielestä pitkä pureskelu on hyvä hampaille ja edistää ruoansulatusta.
        Siksi on tanssikengissä enimmäkseen muovia, siis halvoissa kengissä, ei minun.
        Vieläkin tunnen kuitenkin tuskaa, härän puolesta, jos joku astuu varpailleni.

• veritas****

enää yhtään mitään, haluan pelkän totuuden?

• HTZA

että siitä kehittyi utelias.
        Miksi paistettu liha on maukkaampaa? Miksi se on paistettu? Voiko salaman tekemän tulen tehdä itse?
        Miksi luunuija hajoaa? Mikä olisi kovempaa? Miten saan kivikiilan kiinni puunvarteen?
        Miten saan tuon naapurineandertalkääpiön pois päiviltä?
        Mitä nuo lapsenlapsitytöt tekevät iltaisin? Miksi ei tuo vävynpaskiainen katso niiden perään?
        Miksi ei tyttäreni saa tuota vävynpaskiaista kuriin?
        Miksi ei vävykulta saa tuota tytärtäni kuriin?
        Miksi mummo/pappa hemmottelee koko ajan mun lapsiani, muija/ukko on kauhea, se vain paijaa vamhempiaan ja antaa niiden tehdä lapsilleni mitä tahtovat.
        Miksi tuo kirjoittaa tolleen? Sehän on idiootti, Miksi tuo aloittaa naurettavasti?
        Jne..
        Viimeinen ihmettely on: "miksi täällä pimenee?"
        Ihmisen tehtävä on kyseenalaistaa kaikki, ja siten kehittyä.
        Ja se on toiminut, tähän asti, hyvin.
        Joillain palstoilla on sitten kehitysvammaisia, mutta niille ei voi mitään.

• oikolukea
        HTZA kirjoitti:

Miksi paistettu liha on maukkaampaa? Miksi se on paistettu? Voiko salaman tekemän tulen tehdä itse?
        Miksi luunuija hajoaa? Mikä olisi kovempaa? Miten saan kivikiilan kiinni puunvarteen?
        Mitä nuo lapsenlapsitytöt tekevät iltaisin? Miksi ei tuo vävynpaskiainen katso niiden perään?
        Miksi mummo/pappa hemmottelee koko ajan mun lapsiani, muija/ukko on kauhea, se vain paijaa vamhempiaan ja antaa niiden tehdä lapsilleni mitä tahtovat.
        Miksi tuo kirjoittaa tolleen? Sehän on idiootti, Miksi tuo aloittaa naurettavasti?
        Jne..

viimeisen virkkeesi meille vähemmän viisaille?

Niille/Heille?

• HTZA
        oikolukea kirjoitti:

viimeisen virkkeesi meille vähemmän viisaille?

Niille/Heille?

jopa minulle.
        Virkkeessä mainitut kirjoittavat palstoille joista minulla ei ole aavistustakaan ja sillä palstalla josta minulla on aavistus, kirjoittavat nimimerkillä, jopa useilla ja jopa toistenkin nimimerkillä.
        Ainoa mihin heistä pystyn, on luonnekuvaus ja se ei ole tieteellisen varmaa. Siinä erehtyy helposti, kerran tai pari.

• liha.
        HTZA kirjoitti:

Jne..

Luinpa juuri jostakin aviisista artikkelin tuosta paistetun lihan paremmuudesta.

Muinaisihmisen aivot kehittyivät nopeammin hänen alettua syömään paistettua ravintoa. Elimistön on helpompi käyttää hyväkseen kypsennetyn lihan energia ja se puolestaan edistää aivojen kasvua.

• hekö ovat
        HTZA kirjoitti:

jopa minulle.
        Virkkeessä mainitut kirjoittavat palstoille joista minulla ei ole aavistustakaan ja sillä palstalla josta minulla on aavistus, kirjoittavat nimimerkillä, jopa useilla ja jopa toistenkin nimimerkillä.
        Ainoa mihin heistä pystyn, on luonnekuvaus ja se ei ole tieteellisen varmaa. Siinä erehtyy helposti, kerran tai pari.

kehitysvammaisia?

Aikamoinen anekdootti.

• en ainakaan
        HTZA kirjoitti:

jopa minulle.

kirjoita muitten enkä omalla nimimerkillä koska mulla ei ole sellaista, mutta kerrohan miksi en pääse tuubiin omalla koneellani tai maksamallani laajakaistalla.
        Pitäiskö sin8un tutkia kuka tai ketkä esiintyvät "minuna" esim. mobiiliyhteydellä ja muilla mokkuloilla. Aloita entiseltä työpaikaltani!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Mulla on myös vaikeuksia saada kotisivuni auki!!!!!!!!

• nukkumaan

niin kerro minulle, A) miksi tulen melkein aina pahalle tuulelle luettuani kommenttejasi?
      B)Miksi sinä olet älykäs ja minä tyhmä?

• HTZA

A: Sinua kutkuttaa aloitusteni älykkyys ja sinulla on niihin älykäs vastaus mutta et saa sitä sisältäsi ulos.

B: Sinä olet yhtä älykäs kun muutkin ihmiset, ole siitä ylpeä.

Sitten olen tietysti minä, mutta siihen ei kannata, eikä voi, pyrkiä.
        Yliälykkyys on yhtä tuskaa, usko pois.

• tuskan
        HTZA kirjoitti:

A: Sinua kutkuttaa aloitusteni älykkyys ja sinulla on niihin älykäs vastaus mutta et saa sitä sisältäsi ulos.

me saamme tuntea täällä selkänahassamme! ;)

• hereillä?
        HTZA kirjoitti:

Lisää kysymyksiä:
        Miksi luulet minun esittäneen edelliset kysymykseni nikittömänä?
        A) Olen herkkänahkainen enkä halua tulla julkisesti nolatuksi?
        B) Nikittömältä ei vaadita vastausta kommenttiin.
        C) Joku muu syy?

s_s

• HTZA
        hereillä? kirjoitti:

Lisää kysymyksiä:
        Miksi luulet minun esittäneen edelliset kysymykseni nikittömänä?
        A) Olen herkkänahkainen enkä halua tulla julkisesti nolatuksi?
        B) Nikittömältä ei vaadita vastausta kommenttiin.
        C) Joku muu syy?

s_s

sinä olet ylpeä, itsetuntoinen ihminen joka suhtautuu elämään ja sen haasteisiin rohkeasti.
        Näet usein tulevaisuuteen, vaikka himmeästi.
        Sinun korkealle kohoava rintasi on aina valmis kohtaamaan minkälaista puristusta vain.
        Ja olet varma siitä että et pysty kirjoittamaan mitään mihin ei joku alempi vastaisi jollain hömöllä yrityksellä.
        Tähtimerkiltäsi olet: DEIMOS.

• Heikunkeikku

..sinunkin mielestäsi.

Mitä tähän aloitukseesi tulee, niin pidätkö itse sitä järkevänä aloituksena?
      Odotatko kysymyksiisi todella, ihan oikeasti vastauksia, kirjaimellisesti?

Keksitkö ihan itse, omasta päästäsi, että ihmisillä on asioita, joita eivät ymmärrä? Ilmoitat, että niitä asioita täytyy olla paljon.
      Viisas oivallus :))

Joskus kiukuttelu on ihan mukavaa. Leppoisa kiukuttelu positiivisessa mielessä, saattaa olla hyvinkin kutkuttavan hauskaa. Etten sanoisi naurettavaa.

"Koska ette ymmärrä tai tiedä totuutta, niin lupaan sitten vastatakin."

Te on tilläviitiin, että en ymmällä kaikkea ja tikti oon ihan ymmällä. Tekin on ihan kummallitta, että aina, kun totuut löytyy, niin joku tanoo, että ei te oo totuut ja lupee tekottamaan omilla ajatuktillaan mun omaa totuutta.
      Te olit toti paljo helpompaa, jot olit vaan MUN totuut.
      Mutta ei te niin oo. Tikti, hyvä HTTA, latken tilmäni valpaita kohden ja toivon, että vattaitit mulle.

• HTZA

parissa ketjussa kaivattiin fiksuja aloituksia.
        Joten minä lupasin niitä tehdä jos saan ehdotuksia aiheista.

Minä en keksinyt ihmisten puutteita ymmärryksessä, he kertovat niistä ihan itse, tälläkin palstalla, varsinkin vastaukset kertovat paljon.
        Ja koska luotan että kukaan ei käytä useampaa nimimerkkiä niin heitä on sitten paljon.

Lakatut varpaankynnet, saavat minunkin katseeni laskeutumaan, aina. Ja siksi monet naiset ovat minulle vihaisia kun en tuijota heidän tissejään vaikka he ovat laittaneet ne niin nätisti tarjolle.
        Mustaa Kajalia ei jaksa kukaan tuijottaa kovin kauaa.
        Totuuden torvea minä toitotan koko ajan, saattaa siinä joskus vivahtaa väärä nuotti, ja sekin useimmiten puolinuotti, mutta ei usein.
        Lepertelevä Lolita kiehtoo kyllä minuakin, älyllisellä tasolla, joten sellaisille vastaan aina.

• Tee aloitus: millainen oli 1. kertasi (sillai)
      ja missä se tapahtui ja miltä se tuntui ?

Sitä mä en ainakaan tiedä..:)

• sinusta tuntui

se eka kerta, oli sitten kysymys mistä tahansa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1542
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1482
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      221
      1223
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1115
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      323
      1072
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      156
      1026
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      307
      1018
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      77
      994
    Aihe