virtalähteen teho?

aapeli123643

Olen kasaamassa konetta.
Prossu: Q9450 S775 45nm
emo P5Q PRo
näyttis: radeon hd 4870
muisti: 2x 1gt 1066MHz DDR2
joku polttava dvd asema

mikä power?

2

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen ostamassa

melkein samanlaista kokoonpanoa, ainoa ero on Q9550 prossu noctuan tuulettimella ja 4 gigaa muistia.
      laskin tuolta:

http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

kokoonpanossani kaikkineen tv tikkuineen sun muuta antoi tulokseksi 564W.
      nuo on kyllä maksimiin laskettu.

ja jostain, että 10-15% pelivaraa jos pitää päivän auki konetta ja 20-30% jos pitää auki 24/7. tiedä häntä sitten, jonkun valmistajan sivuilla oli.
      itse ajattelin ostaa corsairin 750W.
      ja antecin P182 kotelon, koska se on iso ja on kolme vakiotuuletinta ja kaks lisäpaikkaa. nimittäin tuo radeoni lämpeää ihan kiitettävästi niin kunnon tuuletus on paikallaan.
      ja joskus jos ostaa uuden näyttiksen, niin on hyvä olla virtalähteessä varaa.

heh...naurattaa muuten kun puhutaan virransäästöistä sun muista, niin silti kone alkaa vaatia jo tuhannen W poweria johkii extremeen ja kolmeen näyttikseen :d

• tohon

riittää hyvä 500-600w poweri jos ei ole ihan heti päivittämässä ja kyllä sli/cf pelittää hyvällä 600-700w

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe