Kukaan Sotkasta tuota halpaa polkupyörää ostanut? Onko täysi huuhaapyörä vai hyvä?
Jippo polkupyörä Sotkasta
30
17028
Vastaukset
- lskdlösdjf
ruostuu nopeesti ja laakerit väljistyy kans nopeasti
- ostaa
Laakerit hajoaa nopeasti.Korjaaminen tulee kalliiksi,ja osia ei välttämättä löydy.
Muutenkin aika heppoinen laite. - on parempia
ostaa kirjoitti:
Laakerit hajoaa nopeasti.Korjaaminen tulee kalliiksi,ja osia ei välttämättä löydy.
Muutenkin aika heppoinen laite.pyöriä jos halpaa etsit.Kannattaa käydä
katsomassa. - .....
on parempia kirjoitti:
pyöriä jos halpaa etsit.Kannattaa käydä
katsomassa.Halvalla ei saa hyvää.
Kaikkein halvimmaksi tulee ostaa kerralla kunnon pyörä.
- jappuli
on hyvä
- Anonyymi
Mulla on ollu jippo 12 pyörä 8 vuotta eikä ruostetta kuulalaaleri vaan rikki
- ugyjkl,
Jippo on hyvä pyörä, mutta ruostuu nopeasti!
- bfkjbv
mä ostin sen ajaa tasasesti ja ei rätise
- unnosd
mistä saa jippoja japaljonko ne suunnilleen maksaa ?
- Askossa on
Sotka tuo huonekalujen irvikuvaliike sieltä en osta ikinä mitään. Kaikki tavarat melaamiinipaksaa.
- Alli Kurska
on kauppa jota välttelen. Ostin sieltä kyllä Jipon hetken mielihäiriössä. Menin liikkeeseen eikä henkilökuntaa näkyny missään. Näin Jipon, ajelin sillä eteiseen ja takas ja ympyrää 15 minuuttia. Ei ristin sielua näkyvissä. Päätin ostaa pyörän ja aloin etsimään henkilökuntaa. Eikös joku merkonomi löytynyt kirjahyllyn takaa. Kysyin saako pyörää koeajaa, sanoi että ei, ja sitäpaitsi olin ajellut jo ihan tarpeeksi sen mielestä. Se oli kirjahyllyn takaa kytännyt, ja todennäköisesti toivonut että lähtis jo pois häiritsemästä toi asiakas. ja pyörähän on huono mutta siitä en ole ollu yllättyny.
- -rame-
Jippo on hyvä pyörä. On ollu 3 kesää,mutta taka lokari meni paskaks ku keulin ympäri.
- Bippo
Oikein hyvä pyörä, kevyt polkea jne
- Alli Kurska
on ollu mulla ajossa n. 200 km, keskiö paukkuu, polkimen laakeri hirtti kiinni 20 km ajon jälkeen. Takanapa kiristyi fix-tyyppiseksi omia aikojaan. Eli pikku säätöä on kaivannu mun yksilö. Runko kohtuullisen tukeva, satulaputki liian lyhyt 175 cm kuskille. renkaat tuntuu kunnollisilta.Satasella saa satasen pyörän.Korjannut olen itse. En kehdannut viedä takuuhuoltoon. Mielenkiintoinen kokeilu. Hengenvaaralliselta pyörä ei vaikuta.
- Silja1000000
Mulla ollut kolme vuotta jippo kakkospyöränä. Maisema vaihtuu ja fillari on hyvin kevyt. Rosteriosat on ruosteessa, mutta teknisiä vikoja ei ole näkynyt. Lokarit on täytynyt kiristää pari kertaa ja pikaliitin satulan säätöön on aika tiukka, eli säätyy paremmin papukaijapihtien avulla. Ajelen aika kevyttä ajoa ja ihan kiva kakkospyörä kun taittuu autoon.
- jipon omistaja
joo mulla on sellanen ja s eon tosi hyvä ja kestävä! :) ollu jo yhen vuoden ja tosi hyvä!
- Ville9H
Ei valittamista. Mun Jippo oli vähän ruosteessa (3-4 vuotta palvellut), mutta olin oikein tyytyväinen luottopyörääni. Harmikseni Jipponi varastettiin ja nyt etsin toista yhtä hyvin palvelevaa tuotetta. Jopo on makuuni liian "raskas". Harmi, ettei Jippoja saa enää mistään uutena.
- Jippo on susi
Ostin nyt keväällä 2013 kyseisen Jippo-merkkisen 20 tuumaisen lastenpyörän. Kyseisessä pyörässä keskiö löystyi kahden päivän ajon jälkeen. Keskiön löystyminen särki ketjun. Kiristin keskiön, mutta sama löystyminen toistui päivän ajon jälkeen.
Purin keskiön. Osoittautui, että laakeripesä oli täynnä metallisilppua. Laakerikuppi oli tehty niin pehmeästä metallista, että laakerikuulat hioivat päivässä keskiön löysäksi huolimatta laadukkaasta ja runsaasta rasvasta. Pyörän laakerit ovat amerikkalaistyyppinen Fauber-sarjaa. Ne ovat täälläpäin harvinaisia, mutta onnistuin saamaan sellaisen, ja vaihdoin koko keskiön, rattaat, kanget ja polkimet. Pyörä osottaitui täysin sudeksi. - höpöhöpöhöö
TÄYSIN HUUHAA JIPPO, JUST TULIN TALLISTA JA MIETIN HEITÄNKÖ UUDENVEROISEN JIPON KAATOPAIKALLE :(
- Hippojippo
Älä heitä! Mä tarvisin Jipon 20" etuhaarukan. Tai sit koko pyörän jos halpa!!
- JOUSTENONTOLLO
itselläni JAPPO pyörä jossa nappo SATULA ja tarakalla HAPPO kassi...Ajan fillarilla LAPPOMAAN happoa AMBOMAAHAN
- kulukuri
Sopii hienosti peräkonttiin,
- Khhhjkk
Meinasin jipolla jäädä auton alle kun ohjaustangon laakeri meni paskaksi ja etupyörä rupesi menemään mihin sattuu. Oli kaksi kesää käytössä. Paska mikä paska. Ja hengenvaarallinen.
- ujookulmaa
Jippo-pyörä tää - taittuu tosta keskeltää...
- olisikaupannoita
Minkä hintainen on tällainen käytetty hyväkuntoinen jippopyörä nykyään?
- JärkyttynytGary
Imatraltakin löytyy hippo, jota voi polkea.
- Corvettec3
Olen ajellut Jonkun verran taitettavarunkoisella Jipolla,petallimien laakerit vähän paukkuu mutta rasvaa ni eiköhän tokene.Kevyt ajaa huonommasakin maastossa.Näppärä kun taittaa kokoon asuntoauton laatikkoon.Hintansa väärtti
- tere666
Onko jippo maxi taittopyöriä teillä? saako niitä jostain liikkeestä kenties? minkäköhän hintanen
- kklkfkkffa
Ettikää netistä.
Polkupyörä kuin polkupyörä kestää kun sen hoitaa eikä sillä tee sitä mitä sillä ei kuulu tehdä. - Anonyymi
Hyvä byrä :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295