kun tunteja paljon vähemmän kuin luvattiin. Työsopimuksessa ei ole tuntimäärää eikä sille ole paperissa edes paikkaa. Työpaikkailmoituksessa haettiin kokopäiväistä, mikä moneen kertaan suullisesti luvattiin. Tunteja on kuitenkin puolet tästä, satunnaisesti enemmän. Väkisinkin tuntuu, että on tullut pahemman kerran jymäytetyksi. Onko tämä kovinkin yleistä?
Tuntimäärä työsopimuksessa?
7
1574
Vastaukset
- on huijattu
tyhjillä lupauksilla. Lain mukaan viikkotyötunnit pitäisivät näkyä työsopimuksessa. Ota yhteys pääluottamusmieheen tai liittoon. Nykyään on yleistä huijata niitä jotka eivät osaa pitää puoliaan. Voit ottaa työhakemuksen, jossa luvattiin kokopäivästä
työtä, todisteeksi.- loppuu
tämäkin työ. olen koeajalla.
loppuu kirjoitti:
tämäkin työ. olen koeajalla.
Parempi antaa loppuakin, jos eivät tuon enempää sinua arvosta. Asia on vaan näin.
Siivousalalla on paikkoja ja pienikin kokemus on avuksi haettaessa parempaa ja työntekijää kunnioittavampaa työnantajaa.
Minä pitäisin tuon työsuhteen yllä tähyillen kilpailijalta parempaa työsopimusta.- tunnit sopimuksessa?
Missä lainkohdassa sanotaan, että työsopimuksessa pitää olla viikkotuntimäärä? En oo koskaan tämmöstä lainkohtaa nähnyt, joten olisin kiitollinen tiedosta!
- ????
Miten niin pitää työsopimuksessa näkyä viikkotuntimäärä?Ainakin minun sopimuksessa lukee:työhön tarvittaessa kutsuttava.
Suullisesti on tuntimäärä sovittu,sekään ei ole aina pitänyt paikkaansa.
Sittenhän on lisäksi se tasottumisjärjestelmä jollakin älyttömän pitkällä aikavälillä,ei se kyllä minulla ole voimassa,koska kirjallisesti sovittua tuntimäärää ei ole. - korjauksesta
tunnit sopimuksessa? kirjoitti:
Missä lainkohdassa sanotaan, että työsopimuksessa pitää olla viikkotuntimäärä? En oo koskaan tämmöstä lainkohtaa nähnyt, joten olisin kiitollinen tiedosta!
Otetaan sen verran aikaisempaa kirjoitustani takaisin että vasta kirjallisessa selvityksessä pitää käydä ilmi säännöllinen työaika.
http://www.laki24.fi/tyvi-tyonantajanvelvollisuudet-tyosopimus.html - on näiden kanssa
???? kirjoitti:
Miten niin pitää työsopimuksessa näkyä viikkotuntimäärä?Ainakin minun sopimuksessa lukee:työhön tarvittaessa kutsuttava.
Suullisesti on tuntimäärä sovittu,sekään ei ole aina pitänyt paikkaansa.
Sittenhän on lisäksi se tasottumisjärjestelmä jollakin älyttömän pitkällä aikavälillä,ei se kyllä minulla ole voimassa,koska kirjallisesti sovittua tuntimäärää ei ole.aika heikoilla. Näyttää löytyvän enemmänkin työnantajia, jotka eivät mitenkään halua sitoutua työsuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il244761- 2423747
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess733139Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik3252095Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2601837Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie571746Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2651702- 961542
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu681441- 991408