moi, Huomasin tänään että olen viime viikolla joku päivä unohtanut pillerin ja nyt minulla on välivuotoa?!?(minkä ihmeen takia jos yhden unohtaa).. viimeksi lauantaina harrastin seksiä että kuinkas mahdollista on että olen raskaana. Viikon päästä pitäis menkat alkaa..
Pillerin unohtaminen
charlotta
4860
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Joo. Ei kovin todennäköistä että olisit voinut tulla raskaaksi, mutta aina se mahdollisuus on vaikka käyttäisi ehkäisyä. Mikään ehkäisy ei ole 100% nen!! Itse tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta. No mutta sinulle neuvoisin, että jos menkat ei ala sinä päivänä jolloin niiden pitäisi alkaa tee raskaustesti. Apteekista saa testin ja terv.keskuksessa se on ilmainen.
kiitoksia larissa!
unohtelen silloin tällöin ottaa pillerin ja silloin alkaa se ikävä väli vuoto,mutta minun pitää kyllä unohtaa pari ennen kuin alkaa vuoto.kehosi ilmeiseti otta viestin vastaan ja luulee että kuukautisten on aika tulla koska "lopetat" pillerit.muistan kyllä joskus soittaneeni gynelle nuorempana ja ne pyysivät käymään,sanoivat että vuoto voi viitata johonkin tulehdukseen,niin kuin minun tilanteessani oli.eli minun neuvoni on että soitat ja kysyt sieltä.se että olet raskaana on aika pieni prosentti,voi tietysti olla mahdollista.
elikkä mäkin unohdin, huomasin seuraavana iltana kun olin ottamassa uutta...no, katsoin ohjeista miten toimia ja jätin pois, kun ajattelin pitää tauon. olin ehtinyt 18 pilleriä ottaa siitä liuskasta. jahtasin terveydenhoitajaa varalta koko viikon ja se käski mun alottaa uus liuska heti ku menkat alkaa. alotin ja menkkojen piti mennä ohi, mutta kuinkas ollakaan...nyt tiputtelen koko ajan ja oon siitä erittäin pahalla päällä. no, ei ne oo yhteensäkään kestäny ku 6 päivää mut ei tää oo tavallista. aina ku luulen et nyt ne loppu nii eiköhän vaan kohta tippase sen vähän! riepovaa! etenkin kun tippasee aamulla ja aamupäivällä mutta iltaa kohti loppuu kokonaan. olen epätoivonen eli onko kellään samaa ongelmaa tai kokemusta tällaisesta? kauanko tätä kolmen vaivaisen pillerin takia kestää??? elämä menee liian rajoittuneeksi....