Ajattelin kerrankin hempeillä ja ostaa vaimolle jotain hääpäivälahjaksi. Hääpäivä on jo seitsemäs eli "villa"-hääpäivä. Aattelin ostaa jotain aiheeseen liittyvää. Ei kai sentään villahousuja?
Antakaapa eukot vinkkejä.
Mitä villahääpäivälahjaksi?
3
1628
Vastaukset
- kaunis jo
ihan itsestään. Eli kun lahjassasi on jo ideaa, niin itse lahja ei niin kummoinen tarvitse olla. Esimerkiksi villapaita/lapaset/kaulaliina/pipo.
Ihmeellistä minusta, että mies tietää miksi kutsutaan seitsemättä hääpäivää, se on jo sinänsä romanttista :)- minä muuten
tietäs, vaan google auttoi...
Oisko kirkon ulkomaanavun "toisenlainen lahja", eli vuohi, nolo lahja? :) Vai onko vuohessa ees villaa? - vaimokin
minä muuten kirjoitti:
tietäs, vaan google auttoi...
Oisko kirkon ulkomaanavun "toisenlainen lahja", eli vuohi, nolo lahja? :) Vai onko vuohessa ees villaa?Vuohella on karvaa. Osta huovutettuja tuotteita, ne on villaa ja käsityöt on arvoisiansa muutenkin. Tai kaunis kepeä villahuivi, sydänkirjaillut lapaset, villashaali tai vain kaunis, arvokas, vaimosi näköinen koru (ei tarvitse olla villaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181