Voiko nainen olla uskossa ja samalla olla nyfomaani, eli haluaa aina vaan seksiä. Toisaaltahan se yhdistelmä on hyvä.
Uskova nyfomaani
3
896
Vastaukset
- ainakin
suorastaan edellyttävät tuollaista vaimoltaan. Lestadiolaisnaiset puolestaan ehkä toivovat rauhallisempaa elämää, ainakin kun siinä vaiheessa kun arki tulee vastaan ja lasten lukumäärä alkaa riittää.
Toisaalta tuo käyttämäsi sana "nymfomania" on aika outo ja aikansa elänyt. Sehän viittaa vuosisatoja vanhaan vaiheeseen psykiatrian historiassa. Siihen aikaan naisen seksuaalisuus oli tabu ja käsitys ihmismielestä ylipäänsä ontui kun naiset eivät itse tehneet tiedettä, vaan olivat vain tiedemiesten avuton tutkimuskohde. Tuolloin ymmärtämätön psykiatria ja psykoanalyysi tuottivat mm. käsitteen "nymfomania", jonka mukaan jotkut naiset olisivat seksimaanikoita eli mielisairaita. Sairaus taas vaatii hoitoa, joten jos tuolla vuosisatoja vanhalla logiikalla ajatellaan, niin silloin uskovainen nainen toki voi sairastua "nymfomaniaan", mutta uskovainen mies ei saisi käyttää naisen sairautta hyväkseen koska se olisi synti.
Nykyisin kai puhutaan seksiriippuvaisuudesta, ja samoin kai siinäkin on, eli kristitty ihminen ei voi tukea toisen riippuvaisuuksia sortumatta itse samalla syntiin. Toisaalta Raamatussa opastetaan, että seksuaalisuutta kannattaa toteuttaa avioliitossa, ettei muuten palaisi... - Ylivaltioneuvos
Kukaan ei ole synnitön ja silti voi olla uskossa. Mikään ei kuitenkaan oikeuta ketään uskovaa tekemään syntiä, mutta uskova saa syntejä anteeksi.
- tosiaan!
HAH. Se on hormooneista kiinni EI jumala sille mitään voi ja turha hänen sitä on kieltää! Kakilla miehillä on ihan sama asia....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564