HML:SSÄ kovakuntoinen kaveri

netissä

23

4646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzzzzb

kioskille myyntiin?

• kova

on esm. coopperin testissä?
      Eikös sillä testillä yleisesti mitata kuntoa?

• necro

3000

Juhan broidihan on juossut 3000 ja kyykännyt 300 samalla viikolla, aika saatanan kova suoitus.

• Kan-76

No oliko toi nyt uutinen kenellekkään? NOT!

• Jussi W

Eikös tämä sama heppu saanut turpaansa kehässä C- luokan surkealta boxariltakin, eli läski Halmeelta? "Kovakuntoisuus" on siis aika lailla turhaa puhetta.

• onkin sitte

merkittävä juttu!

• tai sit ei

älä puhu paskaa kun et mistään mitään tiedä!

• Kalle V
        tai sit ei kirjoitti:

älä puhu paskaa kun et mistään mitään tiedä!

Kyllä Läski Halme konttautti Tuhkasaarta kehässä ja ihan täällä Hämeenlinnassa. Tuhkasaaren Ilmaan huitominen oli hupaisaa katseltavaa. Suomessa eikä varsinkaan Hämeenlinnassa ole YHTÄÄN tosikovaa miestä, se pitää aina muistaa.

• Tentään

Hormoonihiiret.pullistelee.

• ei ole

Hormoonien kanssa mitään tekemistä. Näkeehän sen jo juhan kropasta. Silloin voimamies aikoina asiat oli varmaan toisin. Mutta tunnetusti niissä lajeissa "lisäaineita" tarvii, jos meinaa pärjätä.. ;) *mutta sitä en tietenkään tiedä*

Juha on harrastanut koko elämänsä urheilua. Ja todella monipuolisesti. Mä "veikkaan" että kaveri on kovassa kunnossa :) Tsemppiä Juhalle mitä teetkin.

J.T

• hahhahhahhahaaaaa
        ei ole kirjoitti:

Hormoonien kanssa mitään tekemistä. Näkeehän sen jo juhan kropasta. Silloin voimamies aikoina asiat oli varmaan toisin. Mutta tunnetusti niissä lajeissa "lisäaineita" tarvii, jos meinaa pärjätä.. ;) *mutta sitä en tietenkään tiedä*

Juha on harrastanut koko elämänsä urheilua. Ja todella monipuolisesti. Mä "veikkaan" että kaveri on kovassa kunnossa :) Tsemppiä Juhalle mitä teetkin.

J.T

hahhahhahhahaaaaa ei jumalauta!

• tuttuvaan

Juha ja Samu on hyviä jätkiä! Ei mitään pillerihiiriä, kovalla työllä saanut kroppansa tuohon kuntoon. Kateellisten ilkeät puheet kuvottaa.

• hihhihhihhihhiiiii

hihhihhihhihhiiiii ei jumalauta!

• tuttuvaan kans

buahaahhaaahaahaahaa...just niin kateellisten puheet ja kova työ, ne tätä maailmaa pyörittää ja se joulupukki ihan oikeesti lentää niiden porojen kans =)

• oman
        tuttuvaan kans kirjoitti:

buahaahhaaahaahaahaa...just niin kateellisten puheet ja kova työ, ne tätä maailmaa pyörittää ja se joulupukki ihan oikeesti lentää niiden porojen kans =)

miesvartalonsa palvonta vähän homoa?
        Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi.
        On se vaan vaikea ymmärtää kun ei itse harrasta.
        Kaikki se aika, minkä voisi viettää naisten tai miesten tai vaikka lampaiden parissa vietetään tuijottaen itseä peilistä nostellen esineitä, joiden liikuttaminen ei edistä oikeastaan mitään.
        Selittäkääs joku alan harrastaja, mulla olis käsipainot nurkassa pölyttymässä.

• siinä
        oman kirjoitti:

miesvartalonsa palvonta vähän homoa?
        Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi.
        On se vaan vaikea ymmärtää kun ei itse harrasta.
        Kaikki se aika, minkä voisi viettää naisten tai miesten tai vaikka lampaiden parissa vietetään tuijottaen itseä peilistä nostellen esineitä, joiden liikuttaminen ei edistä oikeastaan mitään.
        Selittäkääs joku alan harrastaja, mulla olis käsipainot nurkassa pölyttymässä.

mitään "homoa" ole. Urheilujajeja on katsos monia, joihin saliharjoittelu kuuluu. Joiltakin se saattaa karata vähän handusta, mutta muuten ihan miehistä touhua. Ja mikä parasta niin on se fiilis, minkä saa kovan reenin jälkeen. Se on upea ja kestää useita päiviä. Siihen taas liittyy erilaiset välittäjäaineet. Monille todella hyvä olo on harrastuksen takana. ja mikäs siinä jos vähän lihastakin karttuu matkalla.. :) Siitä tykkää ennekaikkea naiset. Tai sit jos on ihan pakko.. niin myös miehet ja lampaat. Eli ei muuta kun käsipainot esiin ja reenaamaan.

Ja mä vähän nyt tarkennan tota edellistä viestiä. *Lähes kaikki käyttää aineita, jos haluaa pitkälle voimailulajeissa. Mutta sinnekkin vain pääsee parhaat. Ei parhaat käyttäjät :) Pointti on se. Että itse en väitä kenenkään käyttävän, jos en ole sitä itse nähnyt. Ja hihiiihahaa usko vaan kyllä se pukki olemassa on.

J.J

• vedin tänään
        siinä kirjoitti:

mitään "homoa" ole. Urheilujajeja on katsos monia, joihin saliharjoittelu kuuluu. Joiltakin se saattaa karata vähän handusta, mutta muuten ihan miehistä touhua. Ja mikä parasta niin on se fiilis, minkä saa kovan reenin jälkeen. Se on upea ja kestää useita päiviä. Siihen taas liittyy erilaiset välittäjäaineet. Monille todella hyvä olo on harrastuksen takana. ja mikäs siinä jos vähän lihastakin karttuu matkalla.. :) Siitä tykkää ennekaikkea naiset. Tai sit jos on ihan pakko.. niin myös miehet ja lampaat. Eli ei muuta kun käsipainot esiin ja reenaamaan.

Ja mä vähän nyt tarkennan tota edellistä viestiä. *Lähes kaikki käyttää aineita, jos haluaa pitkälle voimailulajeissa. Mutta sinnekkin vain pääsee parhaat. Ei parhaat käyttäjät :) Pointti on se. Että itse en väitä kenenkään käyttävän, jos en ole sitä itse nähnyt. Ja hihiiihahaa usko vaan kyllä se pukki olemassa on.

J.J

kevyen alkutreenin jollain 10 kilolla per käsi. Tri- ja bicepsiä, yläselkää ja pienemmillä painoilla olkaa ja rintaa. Tuli aika hyvä olo. Kaveri kauppaa mulle venäläisten katulasten aivoista uutettua kasvuhormonia. Kannattaako? Mulla on myös testoa, mutta sitä oon syöttänyt vaan koiralle tähän asti. Miten tää paljon puhuttu kivesten surkastuminen ja erektiojutut? Onko oikeesti totta vai urbaani legendaa? Vai korvaako se peili (hankinnassa) sen seksin minkä tahansa kanssa sitä harrastaakin? Mulla on vitun hyvä olo nyt, huomenna jatketaan.

• ihmettelijä 007
        vedin tänään kirjoitti:

kevyen alkutreenin jollain 10 kilolla per käsi. Tri- ja bicepsiä, yläselkää ja pienemmillä painoilla olkaa ja rintaa. Tuli aika hyvä olo. Kaveri kauppaa mulle venäläisten katulasten aivoista uutettua kasvuhormonia. Kannattaako? Mulla on myös testoa, mutta sitä oon syöttänyt vaan koiralle tähän asti. Miten tää paljon puhuttu kivesten surkastuminen ja erektiojutut? Onko oikeesti totta vai urbaani legendaa? Vai korvaako se peili (hankinnassa) sen seksin minkä tahansa kanssa sitä harrastaakin? Mulla on vitun hyvä olo nyt, huomenna jatketaan.

kyllä on pöljiä juttuja jollakulla yöllä klo 03:57, taidat olla vähä kiinnostunu hormoneista ja ihmisten seksuaalisuudesta, noin utelias Ulla kun oot : )

• pari päivää
        ihmettelijä 007 kirjoitti:

kyllä on pöljiä juttuja jollakulla yöllä klo 03:57, taidat olla vähä kiinnostunu hormoneista ja ihmisten seksuaalisuudesta, noin utelias Ulla kun oot : )

pumpannu aika tauotta ja olo on ku krapulassa, Ostin ne hormoonit, mutta en oo vielä uskaltanut ottaa kun täältä ei asiallista vastausta näytä saavan. Mstä sä mun nimen tiedät muuten vaikka en oo nainen mutta sama alkukirjain?

• hormoonia
        pari päivää kirjoitti:

pumpannu aika tauotta ja olo on ku krapulassa, Ostin ne hormoonit, mutta en oo vielä uskaltanut ottaa kun täältä ei asiallista vastausta näytä saavan. Mstä sä mun nimen tiedät muuten vaikka en oo nainen mutta sama alkukirjain?

ja jotain markettiproteiinia ja treenaamiseen tulee näköjään himo. Mittanauhan mukaan kädet on vähän kasvanu, en kehtaa vielä mitään lukemia ilmottaa.
        Olo on tosi energinen ja vähän aggressiivinen. Onko niitä välipäiviä pakko pitää?
        Uniin on tullut outo ghettosävy, paljon väkivaltaa ja uhkaavia tilanteita, onko tavallista?

• välipäivän
        hormoonia kirjoitti:

ja jotain markettiproteiinia ja treenaamiseen tulee näköjään himo. Mittanauhan mukaan kädet on vähän kasvanu, en kehtaa vielä mitään lukemia ilmottaa.
        Olo on tosi energinen ja vähän aggressiivinen. Onko niitä välipäiviä pakko pitää?
        Uniin on tullut outo ghettosävy, paljon väkivaltaa ja uhkaavia tilanteita, onko tavallista?

mutta olo on kuin siirtolohkareita vois heitellä. Ei muuten onnistunut.

• Anonyymi

...juha tuhkasaari...sai kadulla
      Hämeenlinnassa turpaansa...ois varmaan
      Voittanut...tämän äijän mutta pelkäsi...
      Ee juha mikään rohkee äijä oo
      Kovemmassa paikassa...ee siihen
      Urheilut auta...!

• Anonyymi

Artsi oli ainoa kova äijä Hämeenlinnassa. Heitti helvetin enkelitkin ulos kapakasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1691
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1638
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1538
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1328
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1214
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      973
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      971
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      97
      912
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      189
      835
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      211
      791
    Aihe