Amman työleirille

loisimaan?

miten pääsee Intiaan halvalla? Amma hyväksyy kaikki ihmiset, varsinkin tällaset köyhät, jotka haluu vaan nähdä kuuluisuuksia ja mietiskellä. Mua ei saa mikään liikahtamaan mitä tulee töihin ja viinaa kuluu, mutta yks paikka on jossa kaikki on rakkaita.

24

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöräile..

      Kävele tai pyöräile sinne, niin siinä se matkalla mielikin jalostuu.

      • läpi Venäjän

        hmm...
        hyvää jatkoa ashramiin.
        Kun Amma tietää kaiken niin tietäisköhän hän sen missä kadonneet ihmiset on? Madelaine jne.


      • kysymään..
        läpi Venäjän kirjoitti:

        hmm...
        hyvää jatkoa ashramiin.
        Kun Amma tietää kaiken niin tietäisköhän hän sen missä kadonneet ihmiset on? Madelaine jne.

        Mene sinne ja kysy.


      • kysyy.
        kysymään.. kirjoitti:

        Mene sinne ja kysy.

        ehkä. mutta vastausta on turha vaatia. Mitä suurempi helvetti, sen suurempi rakkaus. Uskon, että helvetille ei aina voi mitään.


    • sinä.

      viinaa kuluu

      Amman ashramissa ei käytetä alkoholijuomia eikä tupakoida, se on kielletty. Töitä saat tehdä kunnolla ja saat olla tyytyväinen jos pääset pesemään jumalattaren jalat!

      • jos.

        pääset sinne intiaan, niin voisitko tuoda mulle tuliaiseksi ammashampoota ja amman siunaamia karkkeja. Kiitos.


      • tuolilta
        jos. kirjoitti:

        pääset sinne intiaan, niin voisitko tuoda mulle tuliaiseksi ammashampoota ja amman siunaamia karkkeja. Kiitos.

        karkkeja? Jos mä pääsen sinne niin tuskin tuun takas , jos siellä on sellasta kun kerroit.


      • että siellä
        tuolilta kirjoitti:

        karkkeja? Jos mä pääsen sinne niin tuskin tuun takas , jos siellä on sellasta kun kerroit.

        pääsee tyhjentämään lehmien virtsasäiliöitä ja lantasäiliöitä. Toivottavasti on oksennuspusseja.


      • kaikkia.
        että siellä kirjoitti:

        pääsee tyhjentämään lehmien virtsasäiliöitä ja lantasäiliöitä. Toivottavasti on oksennuspusseja.

        töitä täytyy tehdä. nii elämässä...


      • sitten olla.
        tuolilta kirjoitti:

        karkkeja? Jos mä pääsen sinne niin tuskin tuun takas , jos siellä on sellasta kun kerroit.

        Jos mä pääsen sinne niin tuskin tuun takas , jos siellä on sellasta kun kerroit.


        Sähän sanoit otsikossa meneväs amman työleirille. Eikös nimi "työleiri" jo kerro että siellä tehdään töitä eikä nukuta ja juoda? Äläkä väheksy sitä lehmän paskan siivoamista. Lehmä on pyhä eläin intialaisille. Käyt ottamassa ammalta välillä halauksen niin jaksat taas painaa duunia.


      • Amman.
        sitten olla. kirjoitti:

        Jos mä pääsen sinne niin tuskin tuun takas , jos siellä on sellasta kun kerroit.


        Sähän sanoit otsikossa meneväs amman työleirille. Eikös nimi "työleiri" jo kerro että siellä tehdään töitä eikä nukuta ja juoda? Äläkä väheksy sitä lehmän paskan siivoamista. Lehmä on pyhä eläin intialaisille. Käyt ottamassa ammalta välillä halauksen niin jaksat taas painaa duunia.

        halauksesta:
        pääseekö sillä nirvanaan?


      • riippuu.
        Amman. kirjoitti:

        halauksesta:
        pääseekö sillä nirvanaan?

        pääseekö sillä nirvanaan?

        Riippuu ammasta. Niinhän ne ammalaiset sanoo että amma säätelee halauksen "voimaa". Kellekään ei anneta voimakkaampaa kokemusta, mitä kestää.


      • edes
        riippuu. kirjoitti:

        pääseekö sillä nirvanaan?

        Riippuu ammasta. Niinhän ne ammalaiset sanoo että amma säätelee halauksen "voimaa". Kellekään ei anneta voimakkaampaa kokemusta, mitä kestää.

        halausta? Jos sen halauksen voisi lähettää vaan ajatuksena? Nykyajan ihmiset on tottuneet tilaamaan kaiken postitse. Kyl mä pystyn halaamaan Jumalaa, kun vaan puren hampaat yhteen..Miks pitää olla niin pimee?


      • tietää kaiken
        edes kirjoitti:

        halausta? Jos sen halauksen voisi lähettää vaan ajatuksena? Nykyajan ihmiset on tottuneet tilaamaan kaiken postitse. Kyl mä pystyn halaamaan Jumalaa, kun vaan puren hampaat yhteen..Miks pitää olla niin pimee?

        sitä vaan vie kaiken itsestään tarjottimella. Ja halataan. Kuka on niin täydellinen? Mutta ei me olla koskaan piilossa. Joten ... ja mitä siitä


    • Bubastis.tm

      edestakainen lento esim. Mumbaihin 423e. Junalla pääset eteenpäin muutamalla eurolla.

      En kyllä menisi millekään työleirille. Voithan sä olla Intiassa tekemättä yhtään mitään. Miks pakko aina tehdä jotain?

      • 2 paikkaa

        jotka voisivat ehkä kiinnostaa. Toinen vuoristo missä tiibetiläisiä ja toinen zarathustralaisten temppeli. Intia on aika hyvä maa. Sinne on paenneet mm. lama. Silti kiinnostaa kaikki muut maat enemmän.


      • ei juuri
        2 paikkaa kirjoitti:

        jotka voisivat ehkä kiinnostaa. Toinen vuoristo missä tiibetiläisiä ja toinen zarathustralaisten temppeli. Intia on aika hyvä maa. Sinne on paenneet mm. lama. Silti kiinnostaa kaikki muut maat enemmän.

        kiinnosta matkakohteena, vaikka sinne voisi vaikka muuttaa.


      • niin tavanomaista
        ei juuri kirjoitti:

        kiinnosta matkakohteena, vaikka sinne voisi vaikka muuttaa.

        kuin onkin on aina vaan se paras


    • Joku kaverisi postittamaan työtöntyötön lappuja KELAan niin fyrkkaakin tuilee ja voit kelliä hiekkarannalla ihan miten kauan tahansa. Muista kuitenkin että aina on mahdolisuus saada ripuli. Joten ota vessapaperia mukaan. Ettei tartte kivellä pyyhkiä.
      NO ehkä Amma on hoitanut sen puolen.

      Minä olen kerran kontannut tuolla pallohallissa halattavakseen. Enkä kokenut mitään värähtelyjä.

      • värähtelyjä tuli

        en tiedä mistä ehkä Ammalta tai joltain muulta tai itsestäni? Kirjoitin ylempänä jokin aika sitten, että voi ajatuksena halauksen. Lamauttava hyvänolon tunne. Sodat loppuisivat, jos olisi tuollaiset aseet.


      • nyt tekis vaan
        värähtelyjä tuli kirjoitti:

        en tiedä mistä ehkä Ammalta tai joltain muulta tai itsestäni? Kirjoitin ylempänä jokin aika sitten, että voi ajatuksena halauksen. Lamauttava hyvänolon tunne. Sodat loppuisivat, jos olisi tuollaiset aseet.

        mieli lisää. lisäääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!! En tiedä. Mikä on hyväksi.


      • nautinnon
        nyt tekis vaan kirjoitti:

        mieli lisää. lisäääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!! En tiedä. Mikä on hyväksi.

        perässä vai taivaltaa kivierämaata?


      • on hyvä
        nautinnon kirjoitti:

        perässä vai taivaltaa kivierämaata?

        me saadaan kaikki se mikä on hyväksi. Mun mielestä ei tarvitse etsiä. Ei onnea eikä onnettomuutta.


      • tarkemmin ajatellen
        värähtelyjä tuli kirjoitti:

        en tiedä mistä ehkä Ammalta tai joltain muulta tai itsestäni? Kirjoitin ylempänä jokin aika sitten, että voi ajatuksena halauksen. Lamauttava hyvänolon tunne. Sodat loppuisivat, jos olisi tuollaiset aseet.

        luulisin, että pääasiassa tunne kohdistui sydänshakran alueelle. Ehkä sillä on joku tarkoitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe