Ps3 ei toimi teeveessäni

Missävika???

Ostin kaveriltani ps3. Ps3 toimi kaverini luona normaalisti, sitten kun laiton sen minun teeveeseeni, niin ei toimi. Ei näy siis kuva.

Kaverillani on hd-teevee itsellä normaali teevee

41

14176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ps3pelaaja

      paina käynnistysnappia 5 sec kunnes tulee piippi.
      PS3 pitää resetoida käyttämään muuta kuin hdmi
      outputtia.

      • Avuton Ps3 pelaaja

        Kiitti hirveesti! Ihmettelinki miks ei pleikkari toimi vanhassa scart TV:ssä, mutta toimii kuitenkin omassa HDMI telkassa! Eli käynnistysnappi pohjassa niin kauan kunnes tulee "piip"!


      • joonap1

        Ohjaimesta vai suoraan pleikasta? :D


      • Pellimies.
        joonap1 kirjoitti:

        Ohjaimesta vai suoraan pleikasta? :D

        Laitteen käynnistysnapista.


      • Auttaakkkaa

        Voiko joku kertoo mikä mun pleikkaa vaivaa ku käynnistän pleikkarin näytössä lukee järjestelmän tallennustilan tiedostojärjestelmä on viottunut ja palautetaan ennalleen. Tässä voi painaa vaan x ja sitte ku painan sitä nii se lataa ja senjälkeen kuse käynnistyy uudelleen nii se tullee uuestaaan


      • Ps3mies
        Auttaakkkaa kirjoitti:

        Voiko joku kertoo mikä mun pleikkaa vaivaa ku käynnistän pleikkarin näytössä lukee järjestelmän tallennustilan tiedostojärjestelmä on viottunut ja palautetaan ennalleen. Tässä voi painaa vaan x ja sitte ku painan sitä nii se lataa ja senjälkeen kuse käynnistyy uudelleen nii se tullee uuestaaan

        Paina käynnistys nappia pohjassa sieltä tulee vikasietotila sun pitäis alustaa pleikkari menetät kaikki pelitallennuksesi viottuneen tallennus tilan takia sen pitäisi auttaa saamaan ps3 kuntoon


      • Anonyymi

        ENTÄ JOS SE EI TOIMI


      • Anonyymi

        MUTTA kun painan sitä nappia kuuluu eka (pipii) sit kuluu hetki kun painan sitä ja sit kuuluu (piip) ja pleikka sammuu.....eikä tapahu mitään
        telkkari on pimiä
        ja käytän skarttia


      • Anonyymi

        Tämä 13vuotta vanha kommentti pelasti minut syvästä epätoivosta, kiitän mitä nöyremmin. Kiitos, kiitos..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä 13vuotta vanha kommentti pelasti minut syvästä epätoivosta, kiitän mitä nöyremmin. Kiitos, kiitos..

        Sama. Ostin just käytetyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Ostin just käytetyn

        Sama juttu minulla. Sain pojalle isänsä vanhan Pleikkarin eikä meinattu saada millään näkymään kuvaa telkasta. Google neuvoi tänne. Nyt poika pelaa tyytyväisenä Sonicia :) Kiitos tästä!


      • Anonyymi

        Minulla ei näy ps3 kuva teeveessä vaan siinä näkyy vain mustaa
        Voisiko joku auttaa minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUTTA kun painan sitä nappia kuuluu eka (pipii) sit kuluu hetki kun painan sitä ja sit kuuluu (piip) ja pleikka sammuu.....eikä tapahu mitään
        telkkari on pimiä
        ja käytän skarttia

        Moro! Oon paininut just samaisen ongelman kanssa kohta vuoden verran. Tänään kuitenkin päätin kokeilla scartia.
        No ps3 ei mee ihan tavallinen scartti, vaan katoin sitten ja mun ps2:sta löyty oikeenlainen, että saan sen kolmoseen kiinni. Sit iskin telkkariin ja otin sen AV-linjalta auki ja nyt toimii. Laatu on huono ja sitä tässä kokeilen korjailla, mutta ainakin näkyy!


    • decoderX

      löytyy videoulostuloasetukset josta valitset mikä johto kytkentä (esim.scart) sekä esim. stantard pal 576i.

      • on tosi,..,

        Vaikia sitä on summissa muunnella asetuksia.


      • decoderX
        on tosi,.., kirjoitti:

        Vaikia sitä on summissa muunnella asetuksia.

        ...muuttamassa ne asetukset.
        Eli stantard pal 576i asetukset ja kotiin sitten pelaamaan.


      • PS3HD

        Ostin komponentti johdon ja mulla on HD-ready tykki joka pystyy 720p resoluutioon, 576p näkyy loistavasti mut vaihdettaessa 720p resoon kuva on normaali 3 sekunttia ja sit alkaa välkkymään erittäin häiritsevästi. missä vika???? Haluaisin mielellään täyden hyödyn laitteista. Ps. Komponentti liitäntä pystyy käsittelemään Full-HD kuvaa myös!


      • .......,.......
        PS3HD kirjoitti:

        Ostin komponentti johdon ja mulla on HD-ready tykki joka pystyy 720p resoluutioon, 576p näkyy loistavasti mut vaihdettaessa 720p resoon kuva on normaali 3 sekunttia ja sit alkaa välkkymään erittäin häiritsevästi. missä vika???? Haluaisin mielellään täyden hyödyn laitteista. Ps. Komponentti liitäntä pystyy käsittelemään Full-HD kuvaa myös!

        50, 60, 75MHz
        Katso projektorin käyttiksestä jo ne asetukset, etkö tuon vertaa osaa itse toimia "1100€" välineen kanssa?...
        Samalla rahalla saa jo oikeasti Full HD TV:n 1080p joten projektorit on melkoista skeidaa vielä pitkään, kunnes led-polttimot niiden valolähteeksi tulevat.

        Optiikka myös vaatii kuvalta paljon ja siksi ei koskaan kovin edullinen tule olemaankaan kyseinen väline jos laatua kuvalta haluaa.


      • PS3slime
        decoderX kirjoitti:

        ...muuttamassa ne asetukset.
        Eli stantard pal 576i asetukset ja kotiin sitten pelaamaan.

        Mut riittää et painaa käynnistys nappia 5sec ni se resetoi ittensä


    • tzr

      mul kävi iha samal taval ku pelasin kaverin hd teeveel

      • Kyllästynyt.

        Joo o ite hommasin 3 pv sitten playstation 3 ja nyt jo meni homma puihi .. ps3 päätti et pelit oli "liian hitaita" ja nosti peli nopeutta 1000% prosenttia elikkäs juoksen kiinni mafia 2:kkosessa auton joka on täys vauhdissa.. Ja ps3 konsoli kaatuu 2-3 minuuttia tämän jälkeen.. Mikä on vikana? kellään samanlaisia ongelmia.. Maahantuoja ei tietenkään vastaa asiakaspalveluun (Nordisk film)..Apuva.
        Koko konsoli pyörittää siis kaiken ylinopeudella (sekuntti on ajan mukaan minuutti)
        Kaikki pelit.. kaikki ohjelmat .. Kaiken.
        apua tarvitseva..


      • :) vihdoin
        Kyllästynyt. kirjoitti:

        Joo o ite hommasin 3 pv sitten playstation 3 ja nyt jo meni homma puihi .. ps3 päätti et pelit oli "liian hitaita" ja nosti peli nopeutta 1000% prosenttia elikkäs juoksen kiinni mafia 2:kkosessa auton joka on täys vauhdissa.. Ja ps3 konsoli kaatuu 2-3 minuuttia tämän jälkeen.. Mikä on vikana? kellään samanlaisia ongelmia.. Maahantuoja ei tietenkään vastaa asiakaspalveluun (Nordisk film)..Apuva.
        Koko konsoli pyörittää siis kaiken ylinopeudella (sekuntti on ajan mukaan minuutti)
        Kaikki pelit.. kaikki ohjelmat .. Kaiken.
        apua tarvitseva..

        Asia selvitetty sain vihdoin kiinni nordisk filmin ja ne antavat uuden ps3 :)


    • Jooo O

      HDMI-kaapeli pitää muuttaa asetuksista aluks laitat sen mukana tulleen johon ja sitte meeet asetuksiin jaa muutat sen HDMI kaapeleille ja laitat HDMI kappelin paikoilleen ja pelaat! Katsos mite helppo ongelma :DD

      • Ei aivan

        Kokeileppa huvikseen joskus toisella tv.llä sitten huomaat että se resetointi on tehtävä virtanapin kanssa.


      • Homokusi

        Ok😲


    • Mixu

      mun ps3 on jotenkin rikki kun resetoin sen kuvaa ei tule näkyviin mitä pitäis tehä ja kun sen laittaa päälle niin kuvaa ei tuu vaikka se kerran on jo toiminut ja sitte ku vaihdoin johtoje paikkaa ja laitoinj takasi ni kuvaa ei tullu mitä ihmettä?!

    • PS3 Ei Toimi

      Juuuu-uu... Sama ongelma mutta oottakaapas.. Kun kytkin HDMI-Kaapelin PS3 ja Telkkarin välille niin kysyttiin että: Haluatko ottaa HDMI Kaapelin käyttöön laitoin kyllä ja sitten se pimeni.. Mulla toimii PS3 AV 6 ja nyt ei enää koitin sitä 5 sec resetointia mutta ei auttanut.. MIKÄ VIKANA ????? AUTTAKAA

      • PS3 eei toimi

        Ainiin joo unohin sanoo että se meidän telkkari ei tarvis sitä HDMI-Kaapelia kun niin huono eli oon hommannu sen turhaan ja otin sen pois käytöstä mutta silti ei toimi..

        T.PS3 Ei TOIMI


      • Toimii toimii

        Tottakait auttaa kuvan resetointi, höpöjä puhut.


    • manne767

      mul taittaa olla sama ongelma ps 3 sa, käynnistän tv ja playstationi ja näyttö on pimeenä. mikä vika? mitä teen?

    • Auttaisko joku!

      Osaiskohan joku auttaa muakin. Kun mun ps3 on toiminu ennen ihan moitteettomasti 2 vuoden ajan,mutta eilen olin pelaamas moven sitä dance peliä niin siitä hävisi äänet yhtäkkiä. Tänään sitten kokeilin että toimiiko äänet nii nytten ei toimi enää koko vehje. Telkkariin tulee vaan joku ilmoitus missä lukee jotain, että tarkista yhteydet tai vastaavaa.. Jos ette osaa auttaa niin pitäisiköhän viedä korjattavaks ja kuinkohan paljon tuo maksais? Kiitos jos joku nero auttaa! :)

      • Jokudusu

        Laita tarkka teksti ja missä tilanteessa tuo teksti tulee käynnistäessä pelia? käynnistäessä konsolii


    • Mc ilmatteeks :)
    • Möh

      Itselläni oli ensin PS3 mökillä ja sen jälkeen kaverilla, ja tadaa kun pääsin kotiin niin eipä toiminut enää. Ilmoittaa että "tuntematon signaali, tarkista laitelähtö" ja asetukset muutettu teeveestä ja koekIllut resetointia, mutta ei piippaa. Mitäs enää keksisi?

      • Pellimies

        No juurikin se mistä täällä on puhuttu, teet niin kauan sitä piippi hommaa että osaat / saat sen asetusvalikon esiin.

        Se on sata varmana siinä se vika.


      • nii...

      • hädäsää
        nii... kirjoitti:

        http://www.tech-recipes.com/rx/2265/ps3_how_to_factory_hard_reset/

        Mun ps3 teki semmosen tempun että rupesin pelaan änäriä ja oli hidas ei ladannu yhtä juttua ees vartissa ja siitä ei pystyny palaan takas valikkoon jote sammutin ja resetointi ei auttanu ja sama homma uudestaan mutta ps3 n aloitussivulla lagas ja nyt ei Tuu kuvaa ollenkaa


    • kysymys4

      Moi

      Osaisiko joku kertoa mikä avuksi. Eli ps3 on toiminut kolmisen vuotta moitteettomasti, nyt kuitenkin laittaessani playstationin päälle ja sitten valittuani kuva lähteen HDM1 pystyn vain noin 10 sekuntia olemaan playstation 3 kuvaruudussa, minkä jälkeen kuva palaa itsestään televisio kuvaan.

      Olen päivittänyt playstationin, sekä myös kokeillut tuota HDM1 johdon resetontia.
      Niistä ei ollut apua. Tietääkö joku mikä juttu tämä on?

      • helppp meee

        Ite en osaa auttaa mut mul ois saman tyyppine ongelma laitan ps3 n päälle ja tv n päälle nii ei tuu kuvaa pysyy hdmi 1 mustana vaikka johot menee sinne tänne voisko joku auttaa ku ei kaveritkaa auttaaa pliis.....


      • help me
        helppp meee kirjoitti:

        Ite en osaa auttaa mut mul ois saman tyyppine ongelma laitan ps3 n päälle ja tv n päälle nii ei tuu kuvaa pysyy hdmi 1 mustana vaikka johot menee sinne tänne voisko joku auttaa ku ei kaveritkaa auttaaa pliis.....

        Mull ki on ongelma. Kun avaan pleikan niin pleikka lakaa ja kuuluu rapinaa ja näyttö menee punaselle mitä tehdä?


    • Skrii

      Auttakee! Näyttö ihab epäselvä vaikka on hdmi näyttää ihan että ois scartti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe