Laturi?

wtwt

Siis, mitä kaikkea täytyy hankkia että voi ladata puhelinta ja kameran akkua dominikaanisessa? Mistä saa ja paljon maksaa?

Kiitos etukäteen vastauksista! :)

6

1935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caribbea^

      Jos laturissa ei ole verkkovirraksi mainittu 110V, niin sitten ei riitä pelkkä adapteri, jossa vain pistorasian pään saa muutettua oikeanlaiseksi. Tarvitset muuntajan, joita myydään mm. super marketeissa paikan päällä. Itse ostin sellaisen oranssin mötikän, nimellä "un convertidor" voit kysellä kaupasta. Siinä sähkölaite lykätään eurooppalaiseen malliin muuntajaan, ja toinen pää on sitten sellainen, joka sopii paikalliseen pistorasiaan. Välissä itse muuntaja. Tosi kätevä vekotin, eikä maksa montaa euroa.

      • glo

        http://www.kropla.com löytyy paljon tietoa,caribbea tarkoittanee verkkoJÄNNITETTÄ joka ilmoitetaan voltteina esim.Nokian laturi ACP-12E inputAC 100-240V.Virta ilmotetaan amppeereina.


    • all you need

      Terve,

      osta paikanpäältä välikappale, joka sopii paikalliseen pistorasiaan ja toinen pää laturiisi. Selviät siis parilla eurolla, eikä aiheuta sinulle ylimääräistä päänsärkyä.

      • tämä on

        Asiaa puhut. Maksoi 4€ muistaakseni ja voit ladata puhelinta ja kameran akkuja.
        Tosin uudemmat nokialaiset käyvät suoraan.

        Ole kuitenkin VAROVAINEN sen muuntajan kanssa ettet saa sähköiskua !!!


      • vain seinään
        tämä on kirjoitti:

        Asiaa puhut. Maksoi 4€ muistaakseni ja voit ladata puhelinta ja kameran akkuja.
        Tosin uudemmat nokialaiset käyvät suoraan.

        Ole kuitenkin VAROVAINEN sen muuntajan kanssa ettet saa sähköiskua !!!

        Halvimpia murjuja lukuunottamatta melkein
        kaikissa hotelleissa kylppärissä ns. shaver-pistoke
        johon sopii suoraan meikäläinen laturi.


      • 230v.
        vain seinään kirjoitti:

        Halvimpia murjuja lukuunottamatta melkein
        kaikissa hotelleissa kylppärissä ns. shaver-pistoke
        johon sopii suoraan meikäläinen laturi.

        Ei muuten lataa välttämättä lainkaan! 2008.
        "Nokian latureista kolmesta latasi vain yksi"

        Alle kaksi-vuotta vanhoja oli kaikki puhelimet.
        Läpärin akku lataantui kylläkin, mutta hitaasti.

        Tuo adapteri pitää kyllä olla.

        Latureissa pitäisi lukea mm.Input 100-240VAC 50/60Hz. niin ne toimisivat pistorasia-adapterin kanssa Domeissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe