POKERIHUONE.COM ON PARAS

Jouni Laatila

yksinkertaisesti paras! siis ihan ygönen!

8

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peliveijo82

      paras paikka Kalamiehelle! saalista löytyy! helppo päiväduuni.

    • faide

      sitä kirjoittaja lienee tarkoitti, sillä jos osaa kirjoittaa sanan pokerihuone, täytyy jo ymmärtää tämä paljon alkeellisempi seikka eli kakka=(joka on yhtäkuin)pokerihuone.

    • kalle16

      oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan?

    • nokkapokka

      sitä mieltä minäkin, mutta mitähän sille vois tehdä kun se on turhauttavan naurettava paikka? paino sanalla NAURETTAVA! pelaa tai vain seuraa aina saa NAURAA siinä mielessä onnistunut, lähtökohtaisena toteutuksena siis pokeripohjalta taas erittäin heikkotasoinen vailla normaalia arki todellisuutta, jota myös pokerissa on ja pitäisi ollakin. Arvoasteikolla 0-10 tasan 0

      • fisustaja

        zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.


      • Gdisk
        fisustaja kirjoitti:

        zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.

        tiedän paikan osittain. Oma kokemus on alle vuosi satunnaisesti ja pelit Holde`em No limit 2/4 yhtä pöytää, täytyy kyllä sanoa että melkoista takkua on ollut. Oma netto n.1500-2000€ välillä, joten ei hirveesti ja nyt kun miettii tarkemmin niin aika "kuraa" on pelit. Jos joku sitä säännöllisesti jaksaa tahkota niin siitä vaan, mä en, voitin tai en. Kohtuullisen tylsä paikka, eikä tuota yhtään mitään.


      • huomaan
        fisustaja kirjoitti:

        zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.

        jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol


      • fisustaja
        huomaan kirjoitti:

        jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol

        huomaan jo kirjoitustyylistäsi että en ole hävinnyt sulle penniäkään. taidat olla itse pikkukalle.. lol. senkin jo huomaa kirjoitustyylistäsi.. lol.lol.lol.lol.. hehe lol


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe