yksinkertaisesti paras! siis ihan ygönen!
POKERIHUONE.COM ON PARAS
8
538
Vastaukset
- peliveijo82
paras paikka Kalamiehelle! saalista löytyy! helppo päiväduuni.
- faide
sitä kirjoittaja lienee tarkoitti, sillä jos osaa kirjoittaa sanan pokerihuone, täytyy jo ymmärtää tämä paljon alkeellisempi seikka eli kakka=(joka on yhtäkuin)pokerihuone.
- kalle16
oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan?
- nokkapokka
sitä mieltä minäkin, mutta mitähän sille vois tehdä kun se on turhauttavan naurettava paikka? paino sanalla NAURETTAVA! pelaa tai vain seuraa aina saa NAURAA siinä mielessä onnistunut, lähtökohtaisena toteutuksena siis pokeripohjalta taas erittäin heikkotasoinen vailla normaalia arki todellisuutta, jota myös pokerissa on ja pitäisi ollakin. Arvoasteikolla 0-10 tasan 0
- fisustaja
zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.
- Gdisk
fisustaja kirjoitti:
zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.
tiedän paikan osittain. Oma kokemus on alle vuosi satunnaisesti ja pelit Holde`em No limit 2/4 yhtä pöytää, täytyy kyllä sanoa että melkoista takkua on ollut. Oma netto n.1500-2000€ välillä, joten ei hirveesti ja nyt kun miettii tarkemmin niin aika "kuraa" on pelit. Jos joku sitä säännöllisesti jaksaa tahkota niin siitä vaan, mä en, voitin tai en. Kohtuullisen tylsä paikka, eikä tuota yhtään mitään.
- huomaan
fisustaja kirjoitti:
jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol
- fisustaja
huomaan kirjoitti:
jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol
huomaan jo kirjoitustyylistäsi että en ole hävinnyt sulle penniäkään. taidat olla itse pikkukalle.. lol. senkin jo huomaa kirjoitustyylistäsi.. lol.lol.lol.lol.. hehe lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351417Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921161
- 771063
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta353983- 62859
- 49821
- 50816