POKERIHUONE.COM ON PARAS

Jouni Laatila

yksinkertaisesti paras! siis ihan ygönen!

8

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peliveijo82

paras paikka Kalamiehelle! saalista löytyy! helppo päiväduuni.

• faide

sitä kirjoittaja lienee tarkoitti, sillä jos osaa kirjoittaa sanan pokerihuone, täytyy jo ymmärtää tämä paljon alkeellisempi seikka eli kakka=(joka on yhtäkuin)pokerihuone.

• kalle16

oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan?

• nokkapokka

sitä mieltä minäkin, mutta mitähän sille vois tehdä kun se on turhauttavan naurettava paikka? paino sanalla NAURETTAVA! pelaa tai vain seuraa aina saa NAURAA siinä mielessä onnistunut, lähtökohtaisena toteutuksena siis pokeripohjalta taas erittäin heikkotasoinen vailla normaalia arki todellisuutta, jota myös pokerissa on ja pitäisi ollakin. Arvoasteikolla 0-10 tasan 0

• fisustaja

zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.

• Gdisk
        fisustaja kirjoitti:

zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.

tiedän paikan osittain. Oma kokemus on alle vuosi satunnaisesti ja pelit Holde`em No limit 2/4 yhtä pöytää, täytyy kyllä sanoa että melkoista takkua on ollut. Oma netto n.1500-2000€ välillä, joten ei hirveesti ja nyt kun miettii tarkemmin niin aika "kuraa" on pelit. Jos joku sitä säännöllisesti jaksaa tahkota niin siitä vaan, mä en, voitin tai en. Kohtuullisen tylsä paikka, eikä tuota yhtään mitään.

• huomaan
        fisustaja kirjoitti:

jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol

• fisustaja
        huomaan kirjoitti:

jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol

huomaan jo kirjoitustyylistäsi että en ole hävinnyt sulle penniäkään. taidat olla itse pikkukalle.. lol. senkin jo huomaa kirjoitustyylistäsi.. lol.lol.lol.lol.. hehe lol

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      55
      3228
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3045
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      51
      2909
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2191
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2081
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      116
      982
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      964
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      944
    Aihe