yksinkertaisesti paras! siis ihan ygönen!
POKERIHUONE.COM ON PARAS
8
535
Vastaukset
- peliveijo82
paras paikka Kalamiehelle! saalista löytyy! helppo päiväduuni.
- faide
sitä kirjoittaja lienee tarkoitti, sillä jos osaa kirjoittaa sanan pokerihuone, täytyy jo ymmärtää tämä paljon alkeellisempi seikka eli kakka=(joka on yhtäkuin)pokerihuone.
- kalle16
oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan?
- nokkapokka
sitä mieltä minäkin, mutta mitähän sille vois tehdä kun se on turhauttavan naurettava paikka? paino sanalla NAURETTAVA! pelaa tai vain seuraa aina saa NAURAA siinä mielessä onnistunut, lähtökohtaisena toteutuksena siis pokeripohjalta taas erittäin heikkotasoinen vailla normaalia arki todellisuutta, jota myös pokerissa on ja pitäisi ollakin. Arvoasteikolla 0-10 tasan 0
- fisustaja
zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.
- Gdisk
fisustaja kirjoitti:
zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.
tiedän paikan osittain. Oma kokemus on alle vuosi satunnaisesti ja pelit Holde`em No limit 2/4 yhtä pöytää, täytyy kyllä sanoa että melkoista takkua on ollut. Oma netto n.1500-2000€ välillä, joten ei hirveesti ja nyt kun miettii tarkemmin niin aika "kuraa" on pelit. Jos joku sitä säännöllisesti jaksaa tahkota niin siitä vaan, mä en, voitin tai en. Kohtuullisen tylsä paikka, eikä tuota yhtään mitään.
- huomaan
fisustaja kirjoitti:
jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol
- fisustaja
huomaan kirjoitti:
jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol
huomaan jo kirjoitustyylistäsi että en ole hävinnyt sulle penniäkään. taidat olla itse pikkukalle.. lol. senkin jo huomaa kirjoitustyylistäsi.. lol.lol.lol.lol.. hehe lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538513- 664724
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404383Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423490Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422891- 492654