POKERIHUONE.COM ON PARAS

Jouni Laatila

yksinkertaisesti paras! siis ihan ygönen!

8

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peliveijo82

paras paikka Kalamiehelle! saalista löytyy! helppo päiväduuni.

• faide

sitä kirjoittaja lienee tarkoitti, sillä jos osaa kirjoittaa sanan pokerihuone, täytyy jo ymmärtää tämä paljon alkeellisempi seikka eli kakka=(joka on yhtäkuin)pokerihuone.

• kalle16

oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan?

• nokkapokka

sitä mieltä minäkin, mutta mitähän sille vois tehdä kun se on turhauttavan naurettava paikka? paino sanalla NAURETTAVA! pelaa tai vain seuraa aina saa NAURAA siinä mielessä onnistunut, lähtökohtaisena toteutuksena siis pokeripohjalta taas erittäin heikkotasoinen vailla normaalia arki todellisuutta, jota myös pokerissa on ja pitäisi ollakin. Arvoasteikolla 0-10 tasan 0

• fisustaja

zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.

• Gdisk
        fisustaja kirjoitti:

zori pikkukalle ja muut pikkukalat jos olen teiltäkin vienyt karkkirahat pokerihuoneella. on se niin helppoa! kai se on sitten pokerihuoneen vika sekin kun olen niin hyvä pelaaja! kyl kyl.. kaikki on pokerihuoneen vikaa lol. sekin että ette osaa pelata. lol. lol. fiis fiis fiisuut! lol.

tiedän paikan osittain. Oma kokemus on alle vuosi satunnaisesti ja pelit Holde`em No limit 2/4 yhtä pöytää, täytyy kyllä sanoa että melkoista takkua on ollut. Oma netto n.1500-2000€ välillä, joten ei hirveesti ja nyt kun miettii tarkemmin niin aika "kuraa" on pelit. Jos joku sitä säännöllisesti jaksaa tahkota niin siitä vaan, mä en, voitin tai en. Kohtuullisen tylsä paikka, eikä tuota yhtään mitään.

• huomaan
        fisustaja kirjoitti:

jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol

• fisustaja
        huomaan kirjoitti:

jo kirjotuksesi perusteeella, että et ole tainnu pelata pokeria kuitenkaan kovin hyvin. olet ilmeisesti hävinnyt rahasi, turha luulo en anna niitä takaisin.lol

huomaan jo kirjoitustyylistäsi että en ole hävinnyt sulle penniäkään. taidat olla itse pikkukalle.. lol. senkin jo huomaa kirjoitustyylistäsi.. lol.lol.lol.lol.. hehe lol

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8513
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4724
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4383
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3972
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3513
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3490
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3378
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3143
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2891
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2654
    Aihe