Olivia vs Annina

soontobemommy

Toiseksi nimeksi Olivialle ajattelin Amandaa, Anninalle en oo vielä keksiny, joten saa ehdottaa. En pidä nimistä jotka kuulostaa kovalta esim Ulriikka/Rebekka jne. Mieluummin pehmeitä ehdotuksia kuten Vanessa etc.
Kiitos!

17

1780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anniina...

      Annina Helena.
      Annina Linnea.
      Annina Isabella.
      Annina Clarissa.

      Olivia nimestä en pidä lainkaan!!!!

    • toiseksi nimeksi:

      Annina on kaunis, ajaton nimi! Olivia on tällä hetkellä niin suosittu, että siksikin valitsisin noista kahdesta ehdottomasti Anninan, se kuulostaa piristävältä. Toiseksi nimeksi:

      Annina Emilia
      Annina Matilda
      Annina Ilona
      Annina Illusia
      Annina Magdalena
      Annina Mimosa
      Annina Sofia

    • mä vaa

      molemmat on kauniita nimiä, tässä muutaman ehdotus Anninan toiseksi nimeksi..

      Eliisa, Lyydia, Maaria, Susanne, Tuulia, Viola, Daniela, Sofia tai Vivian

    • soontobemommy

      Kivoja ehdotuksia oli jokaisessa vastauksessa, Linnea, Ilona, Emilia ja Daniela on tosi varteenotettavia. Lisää saa ehdottaa, mielellään edellisiä hieman harvinaisempia muttei kuitenkaan mitään outoja. Kaipaan Oliviallekin toisia nimiä. Molemmille nimille vois ehdottaa yhdistelmiä ihan oman maun mukaan, mut mielellään kuitenkin vain 2 nimeä ja kummatkin ns. 'pehmeän' kuuloisia, saa olla r-kirjain, kunhan nimi ei kuulosta 'töksähtävältä'.
      Kiitos !

      • A:lle ja O:lle

        Mites ihan Annina Olivia...? Muita:

        Olivia Annastiina
        Olivia Vilhelmiina
        Olivia Karoliina
        Olivia Helmiina
        Olivia Selina
        Olivia Valentina

        Annina Amalia
        Annina Amelia
        Annina Aleksandra
        Annina Beata
        Annina Juulia
        Annina Katinka
        Annina Rosa-Maria
        Annina Selinda


      • ...........................

        Olivia Aurora
        Annina Ilana
        Annina Aurelia


    • mielipidemato

      Olivia ja Annina on molemmat kauniita nimiä, Annina olis kyl täl hetkellä jotenki 'uudempi ja raikkaampi'.

      Olivia Amanda on tosi kiva, täs pari ehdotusta Anninalle:

      Annina Elena
      Annina Emilie
      Annina Odessa
      Annina Janette
      Annina Linnea
      Annina Minette
      Annina Katarina
      Annina Melissa
      Annina Eleonora

    • on nykyään

      tosi kulunut nimi. säästä lapsesi siltä.

    • liian pitkä

      etunimeksi. toisena ihan hyvä. etunimenä se kuitenkin lyhennettäisi Anniksi tai Ninaksi.
      Annika olisi hyvä vaihtoehto.
      mites olis vaikka:
      Anni Olivia
      Nina Olivia

      mielestäni ei myöskään kaksi pitkää nimeä oikein rimmaa hyvin.
      Olivia Anni Vanessa vaikka mielummin.

      • ........................

        Ei kolme tavua ole liikaa! Lempinimiä keksitään myös lyhyistä nimistä. Toisaalta monet pitemmätkin nimet kestävät käytössä kokonaisina, 4-tavuiset ja jopa pitemmät yhdysnimet. Kannatan Anninaa.


      • ansku-11

        Ei lyhennetä.Minua vaan kutsutaan Anninaksi
        O.o


    • käytä allakkaa

      Miksi säästät vokaaleissa? Annina on säästömalli, Anniina olisi kauniimpikin.

    • soontobemommy

      Lapsi sai nimekseen Annina Katarina. Nimi on kuin luotu juuri hänelle. :)

      • ...vaikka nimi onkin keksitty.

        Meillä tytön nimi on
        Olivia Maria Josefiina ja ei ole kauniimpaa nimeä vielä vastaan tullu, mistä olisin itse pitänyt.
        Olivia ei todellakaan ole mikään yleinen etunimenä niinku monet luulee, vaan käytetty toisena nimenä.
        Ja myös kansainvälinen nimi. Niinkuin itsellänikin! :)


      • Another Annina

        Minunkin nimeni on Annina Katarina! :) Oli pakko ilmoittaa, en ole koskaan ennen törmännyt täysin samaan nimeen.


      • sibyllavon

        kaksostytöt toisena kesänään varmaan.


    • Ansku-11

      Minun nimeni on Annina :) Toiseksi nimekseni valittiin Alexandra.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe