lapsen hankinta

epätoivoinen.

LAPSEN HANKINTA


Tämä juttu perustuu täysin tositapahtumiin, joten jos olet herkkä nahkainen niin älä lue tai ainakaan kommentoi mitään typerää.

Eli olemme tällainen nuori pariskunta minä 26v ja vaimo(mia) 24v. Molemmat urheilua harrastavia ja hyvä kuntoisia ihmisiä. Vaimoni on hyvä vartaloinen ja kaunis kasvoinen blondi. naimisissa ollaan oltu pari vuotta ja lapsia ei ole, josta tämä juttu kertookin.

Vaimoni alkoi puhua noin puoli vuotta sitten että hän haluaisi lapsen hankkimisesta. No sanoin et eiköhän se käy. Ajattelin samalla et jos meidän seksi elämä hieman piristyisi, kun viime aikoina on ollu lakanoiden välissä aika hiljaista. Suurin piirtein kerran kuukaudessa olen saanut ja silloinkin vähän niin kuin säälistä. Vaimo on kertonu syyksi sen ettei vaan haluta ja kun olen kysyny et onko vika siinä et minulla on pieni? (12/3cm) vaimo on vain vastannu et voisihan se vähän isompi olla.

No sitten vaimo jätti pillerit pois ja kolmen viikon päästä sanoi et nyt voitaisiin yrittää. No illalla katsoin telkkaria ja mia huusi sängystä et tule nyt. Menin makuu huoneeseen ja Mia oli siellä alasti sängyssä. riisuin vaatteet ja menin mian viereen ja aloin hyväillä häntä. Mia sanoi et äkkiä nyt että pääsee nukkumaan. Olin hieman hämilläni ja nousin hänen päälle. Mia ohjasi munani pilluun, se tuntui kuivalta, mut mia painoi takapuolestani niin et kikkeli meni sisään. aloin pikku híljaa nussia ja mia kostui hieman. Hän otti kiinni taka puolestani ja paineli oikeen nopeasti ja sanoi et nussi kovaa. No siitähän seurasi se että laukesin parissa minuutissa. Heti kun olin lauennu, niin mia työnsi mut päältänsä pois ja antoi pusun ja sanoi et hyvää yötä kulta. olin hieman ihmeissäni mut aloin sit itsekkin nukkumaan.

Kolmen viikon päästä sama toistui ja siitä kolmen viikon päästä mia sanoi minulle et ei hän vieläkään ole raskaana. Ja sit perään että sä et voi varmaan saada lapsia. Illalla hän rupesi puhuun et pitäisikö tai voisinko miettiä et jos käytettäisiin jotain toista miestä, et saataisiin se lapsi. Menin ihan sekaisin ja en tienny mitä ajatella. Lähdin lenkille mut se ei helpottanu yhtään tilannetta.

Muutaman päivän asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen et jos lapsi halutaan ja mia varsinkin haluaa, niin päätin suotua siihen. Sit kysyin mialta et miten sopiva mies löytyy? Mia vastasi et lähetään ravintolaan etsimään. Vastasin vain et okei. Ajattelin et sama kai se on kun vain löytyy sopiva luovuttaja.

Illalla vaimoni puki päälleen seksikkäät alusasut ja tiukat farkut. pukiessaan hän pyysi minua vetään sukat hänelle jalkaan. menin kontalleen hänen eteensä ja aloin vetään sukkia, samalla naamani meni lähelle mian jalkoväliä ja tunsin sen huumaavan tuoksun. yritin työntää naamani pikkuhousuja vasten mutta mia työnsi minut pois sanoi ettei sulla ole sinne mitään asiaa kun et lasta saa aikaiseksi. olin ihan ihmeissäni ja sanoin et voi kai sitä nyt silti nautinnon takia, mut mia sanoi et minkä nautinnon ja virnisti päälle. mulla seisoi kivi kovana ja sanoin siitä mialle, johon hän vastasi et sulla varmaan pissattaa. kysyin, et miten niin? Mia sanoi et on kuullu et pikku pojilla voi seisoa jos pissattaa. olin ihan ihmeissäni ja sit mia viel jatkoi et ei sillä sun pippelillä ole muuta käyttöä ku pissata, että käyppä pissalla ennen kuin lähdetää, mut odota et veltostuu että osuu pönttöön. no ajattelin et mia vain pelleilee ja kiusaa mua.

No sit lähdettiin baariin ja tilattiin molemmille oluet. oltiin oltu noin puoli tuntia kun pöytäämme tuli joku 35v ja urheilullinen kaveri. Mia iski mulle silmää ja alkoi heti tehdä tuttavuutta hänen kanssaan. hetken päästä mia kertoi suunnitelman miehelle. Mies sanoi ettei hän suostu. Sitten mia käski minut hetkeksi muualle. kysyin et miksi, johon mia sanoi et hän suostuttelee sen. no olin sit joku puoli tuntia pois ja kun tulin takaisin niin mia käsi oli miehen jalkovälissä. saman tien mia otti miestä kädestä kiinni ja sanoi et nyt mennään tekeen lapsi. kävelin perässä ja koitin sanoa et ei mistään tällaisesta ollu puhe, piti vaan etsiä luovuttaja. Mia sanoi et sama se vaikka tekee luonnollisesti, ettei siihen mene ku hetki ja se on pelkkä siemennys. tunsin valtavaa mustasukkaisuutta kun ajattelin et se mies panee kohta vaimoani.


Kun päästiin kotiin niin Mia sanoi et mene kulta avaamaan peti, menin makkariin ja avasin petin ja saman tien mia ja janne, joksi mies esitteli itsensä, tulivat huoneeseen. Mia pyysi minua riisumaan hänet alasti. Riisuin jonka jälkeen mia istui sängyn laidalle ja alkoi aukaista jannen farkkuja. sit riisui ne pois ja jo tässä vaiheessa huomasin et jannen housuissa on jotain todella isoa. Sit vaimoni kaivoi jannen munan esille ja tunsin valtavaa mustasukkaisuutta jälleen kerran, kun vaimoni piteli toisen miehen munasta kiinni. Samalla kun mia sai jannen munan esille niin hänen suustaan pääsi valtava huokaus ja hän katsoi minua ja sanoi et kato nyt. aivan valtava. sit mia sanoi minulle et kokeile sitä jos jannelle sopii, johon janne sanoi et kokeile vaan. no sit otin tärisevin käsin kiinni ja hipelöin tuota isoa simenlinkoa. samalla minulla alkoi seisoa, niin kuin jannellakin ja ajattelin et kohta tuo tunkeutuu vaimoni pieneen pilluun. mia sanoi et eikö ole melkoinen kun vertaa sinun pippeliin. sit janne otti minua niskasta kiinni ja käski ottaa suuhun, josta tietenkin kieltäydyin. silloin mia sanoi et ala ottaa vaan, kun aina haluat et hänkin ottaa. No lopulta otin ja imaisin pari kertaa.

Sit mia meni selälleen sänkyymme ja pyysi jannen päällensä. Mia sanoi minulle et laitatko kulta sen sisään. Otin kiinni jannen kyrvastä ja ohjasin sen vaimoni karvattomaan pilluun, joka oli ihan litimärkä. Janne alkoi painamaan hitaasti munaansa vaimooni ja jälleen minulle tuli valtava mustasukkaisuuden tunne ja samalla oma pippeli jöpötti housuissa ja päätin ottaa farkut pois jotta hieman helpottaa. Mia voihki ja huohotti jannen alla kun janne paineli kyrvällään häntä. Minun kans mia ei ollut ikinä äännelly mitenkään. Yhtä äkkiä mia alkoi täristä ja huutaa melkein suoraa huutoa ja jännittyi ihan jäykäksi. Tajusin et se sai orgasmin, sellaisen jota ei ole ennen saanut. minun kans on saanut vain kun olen käyttänyt käsiäni. Janne jatkoi mian nussimista orgasmista huolimatta. Kun mia oli hieman rauhoittunu niin hän pyysi minut seisoon sängyn viereen ja kysyi et kulta pissattaako sulla? kysyin et miten niin? Mia käski laskea minu housuni alas. kun laskin niin he molemmat purkahti nauruun. sit mia otti pippelistäni kiinni ja sanoi et anteeksi kulta, ei sille mitään voi, mut pitäsikö sun mennä pissalle ja samalla puristeli pippeliäni todella kovaa. en voinut mitää vaan minulla tuli ja ne vähät spermat lensi suoraan mian naamalle. Mia huusi et mene vittu kauemmas ja pysy siellä. Sit janne aloitti kiivaan panemisen ja hetken päästä alkoi huohottaa. sit hän hidasti tahtia ja näin kuinka hänen kivekset nousivat ylös ja kalu alkoi sykkiä. tiesin et nyt jannen kyrpä pumppaa spermojaan rakkaani pilluun. Sen jälkeen he makasivat hetken päällekkäin ja sitten janne nousi pois ja meni pesulle. ajattelin et huh, viimeinkin se lähtee. samalla näin kuinka mian pillusta valui paksua valkoista spermaa. Sit mia sanoi et mitä jos janne jäisi yöksi, kun se on ihan mukava kaveri. pistin ensin vastaan mut mia sanoi et ei enää kuite nussita. No sit suotuin et olkoon.

Sitten syötiin hieman ilta palaa ja mentiin nukkumaan, janne tuli meidän sänkyyn kun se on niin leveä ja se oli mian mielestä paras ratkaisu. Sitten mentiin sänkyyn siten että mia tuli meidän väliin. Kun oltiin vahän aikaa oltu, niin työsin käteni mian jalkojen väliin. mia otti kiinni siitä ja siirsi pois ja sanoi et mitä sä oikeen teet? Sit siirsin mian käden mun housuihin, niin mia sanoi et pissattaako sua taas? sänkyyn et ainakaan pissaa.

Sitten alkoi niin paljon vituttaa et aloin nukkumaan ja nukahdin melkein heti. yöllä heräsin kun mia naama oli minuun päin ja hän ynisi hiljaa. luulin että näkee jotain unta tai uneksii. mut sit huomasin et vaimoni lantio liikkuu jotenkin jännästi. sit kuulin et janne alkoi huohottaan ja silloin tajusin et ne nussii. Kuuntelin hetken ja aloin sit nukkumaan siinä toivossa et huomenna saan itsekkin.

Aamulla mia herätti minut ja kysyi et haluaisitko sä kulta saada tänään? vastasin et totta kai. Siihen mia sanoi et kun hän on niin monesti imeny mun pippeliä, niin voisinko minä imeä jannen munaa, kun hän haluaisi nähdä. kieltäydyin heti. no siihen vaimoni sanoi että et sitte vissin halua saada. Ajattelin et jos se siitä on kiinni, niin menköön. Vaimoni ja janne makasivat selällään vierekkäin alasti ja minä kumarruin jannen jalkoväliin. otin sen ison kalun suuhun joka alkoikin heti seisoa. mia nousi viereen katsomaan ja sanoi et eikö ole kiva imeä kunnon kalua. sanoin et empä nyt niin välittäisi imeä. Mia sanoi et ime vielä hetki. no jatkoin vielä ja melkein heti jannen muna alkoi sykkiä suussani. samalla mia painoi niskastani etten voinu ottaa pois sitä suusta. ja heti perään sieltä purskahti suuhuni paksua ja lämmintä spermaa. ja sitä tuli paljon. Sitten mia löysäsi ja sanoi et oliko hyvää? minä juoksin vessaan pesemään suuni.

Kun tulin vessasta niin janne teki lähtöä ja me alettiin aamukahvin keittoon. Sit kun janne oli lähteny niin kysyin mialta josko nyt saisin, niin mia sanoi et joo saat ja antoi minulle lahjan ja sanoi et siinä. Kysyin et saanko seksiä? Mia katsoi mua silmiin ja sanoi sit sen mitä pelkäsinkin… Mitä jos kulta lopetettaisiin seksin harrastaminen kokonaan, kun se ei oikeen tunnu hänestä miltään ja eikä edes haluta. olin pitkään hiljaa ja mietin et ei se näin voi mennä. Sitten mia sanoi et avaa se paketti. No avasin ja siellä oli teko pimppi. Sit mia sanoi et ajattelin kulta sua ettei kuitenkaan tarvi puutteessa olla. nyt kun en enää anna sulle. Sit mia sanoi et voidaan illall yhdessä kokeilla sitä mut sit jatkossa käytä silleen etten näe ja tiedä. olin niin sekaisin etten voinu muuta kun lähteä ulos lenkille miettimään.

Mietin sit että tämä on ohi menevää ja kestää varmaan hetken. No illalla sängyssä mia otti sen teko pimpin ja veti mun housut alas ja mulla alkoi saman tien jöpöttää. Mia sanoi et voi kun se on söpö. Sitten työnsi sen mun pippelin päälle ja alkoi vedellä. muutaman vedon jälkeen minulla tuli. Mia sanoi vaan et kato nyt ku on hyvä laite, ja nauroi päälle.

Viikon päästä mia alkoi puhua et jos janne tulisi käymään toisen kerran varalta. ajattelin et ihan sama, tulkoon. Mia puki taas oikeen seksikkäät alusvaatteet ja sanoi minulle et voisinko mennä vaikka kaljalle et ei ole mitää häiriö tekijöitä.

Lähdin sitten hieman ennen ku janne tuli. Istuin pari tuntia ja arvelin et nyt voin mennä jo takaisin. kun menin sisälle niin makuu huoneesta kuului mian voihkiminen. menin katsomaan ja janne pani siellä vaimoani. mulla alkoi taas jöpöttämään. Menin sitten olo huoneeseen odottamaan et he lopettavat. ja noin tunnin päästä he tulivat ja mia sanoi et ai, sä olet tullu. Sit janne lähti ja kysyin mialta et voitaisiinko edes vähän nyt nussia. Mia sanoi et etkö muista mitä sovittiin? no menin nöyränä sit vaate kaapille ja otin oman pilluni sieltä. sit menin vessaa ja työnsin sen pippelini päälle. se ei tuntunu hyvältä, etenkin kun ajattelin et joudun tällaista käyttämään ja vaimoni on juuri pannu toisen kanssa mut ei mulle voi antaa.

Näin jatkui muutaman viikon ja janne kävi vielä kerran meillä ja mia oli todella hyvällä päällä koko ajan. kaiki kireys oli kadonnut. eräänä päivänä tulin töistä kotiin ja näin mian käsi laukun pöydällä. avasin sen saman tien ja mitä löysin? ehkäisy pilleri liuskan. kylmät väreet menivät lävitseni kun tajusin ettei mia edes halua lasta vaan munaa ainoastaan. nyt en tiedä mitä tekisin. rakastan kuitenkin miaa niin paljon etten haluaisi jättää häntä.

16

16271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen....

      mies siellä, älä anna vaimosi alistaa noin törkeällä tavalla itseäsi..uskon että sulla on rohkeutta jättää vaimosi, vaikka itse en hyväksy avioeroa. TUntu tosi pahalta lukea tollasta,miten joku voi olla niin hävytön nainen! ELÄ ALISTU vaan näytä, että sinussa on miestä! Tsemppii

      • taas näitä

        vastauksia joissa ihmiset luulee että tarina on totta.

        Koita jo nainen kasvaa aikuiseksi :)


      • niin...
        taas näitä kirjoitti:

        vastauksia joissa ihmiset luulee että tarina on totta.

        Koita jo nainen kasvaa aikuiseksi :)

        Todellisuudessa normaali pariskunta ei vielä parin kuukauden yrittämisen jälkeen vetäisi vielä mitään johtopäätöksiä miehen hedelmättömyyden suhteen. Ja sitten jos raskautta ei meinaa kuulua niin sitähän mennään klinikalle selvittämään että kummasta osapuolestahan se onkaan kiinni ja yritetään eri hoitoja yms. Toisekseen jos se seksi jotenkin tökkii pahasti kalun koon takia ja nainen vinkuu isompaa niin eivät he olisi naimisiin edes menneet. Jos (erittäin suuri jos) tilanne on oikeasti se että jo parin kokeilukerran jälkeen nainen tuumaa että "mun pitää saada vierasta koska sulla on niin pieni ettet saa mua raskaaksi" niin siihen voi vaan sanoa amerikkalaisittain että Dump that Bitch.


      • nyt jo
        niin... kirjoitti:

        Todellisuudessa normaali pariskunta ei vielä parin kuukauden yrittämisen jälkeen vetäisi vielä mitään johtopäätöksiä miehen hedelmättömyyden suhteen. Ja sitten jos raskautta ei meinaa kuulua niin sitähän mennään klinikalle selvittämään että kummasta osapuolestahan se onkaan kiinni ja yritetään eri hoitoja yms. Toisekseen jos se seksi jotenkin tökkii pahasti kalun koon takia ja nainen vinkuu isompaa niin eivät he olisi naimisiin edes menneet. Jos (erittäin suuri jos) tilanne on oikeasti se että jo parin kokeilukerran jälkeen nainen tuumaa että "mun pitää saada vierasta koska sulla on niin pieni ettet saa mua raskaaksi" niin siihen voi vaan sanoa amerikkalaisittain että Dump that Bitch.

        käsittää että tämä teksti on pelkkä ukon kirjoittama fantasia ukosta joka haluaisi olla ns. aisankannattaja ja vielä alistua olemaan sellainen pikkupilillä varustettu nolopetteri jota kaikki pitävät pelkkänä lapsellisena mitättömyytenä.

        Tässä tarinassa ei ole mitään totta. Tai voi tarina olla tottakin, siis oikeasti tapahtunut, mutta kyse on kuitenkin fantasiasta jota osapuolet ovat leikkineet.

        Jos tämä olisi "totta", niin silloin SM leikeissäkin miehiä oikeasti alistettaisiin ja kidutettaisiin vihassa ja vastoin heidän omaa tahtoaan. Näin ei kuitenkaan ole, vaan SM leikeissä on tiukat säännöt joiden rajoissa sitä fantasiaa eletään ja fantasian ulkopuolella ei ole olemassa mitään orja ja mestari jakoa.

        Olisihan se jo perkele kun yritysjohtaja X joutuisi kumartelemaan oikeasti jotain Dominatrix Y:tä jossain firman juhlissa.


      • mielessä...
        nyt jo kirjoitti:

        käsittää että tämä teksti on pelkkä ukon kirjoittama fantasia ukosta joka haluaisi olla ns. aisankannattaja ja vielä alistua olemaan sellainen pikkupilillä varustettu nolopetteri jota kaikki pitävät pelkkänä lapsellisena mitättömyytenä.

        Tässä tarinassa ei ole mitään totta. Tai voi tarina olla tottakin, siis oikeasti tapahtunut, mutta kyse on kuitenkin fantasiasta jota osapuolet ovat leikkineet.

        Jos tämä olisi "totta", niin silloin SM leikeissäkin miehiä oikeasti alistettaisiin ja kidutettaisiin vihassa ja vastoin heidän omaa tahtoaan. Näin ei kuitenkaan ole, vaan SM leikeissä on tiukat säännöt joiden rajoissa sitä fantasiaa eletään ja fantasian ulkopuolella ei ole olemassa mitään orja ja mestari jakoa.

        Olisihan se jo perkele kun yritysjohtaja X joutuisi kumartelemaan oikeasti jotain Dominatrix Y:tä jossain firman juhlissa.

        se kirjoittaja kyllä onnistui että varmaan nyt kaikki pitävät häntä pelkkänä lapsellisena mitättömyytenä...


      • jees....
        mielessä... kirjoitti:

        se kirjoittaja kyllä onnistui että varmaan nyt kaikki pitävät häntä pelkkänä lapsellisena mitättömyytenä...

        siinä hän kyllä onnistui :D


    • se sun

      vaimon pitänyt olla Mervi eikä Mia? Ainakin tuossa edellisessä tarinassa se on sen niminen? siinä on ainakin just saman laisia yhdys sana virheitä ja muitakin vihreitä kuin tässä. Oot sää kyllä sekasin kun tämä on tosi tarina etkä edes vaimos nimeä tiedä...

      • oli..

        saman kaltainen kirjoitus tyyli :)


    • lugija

      Jo Jukolan veljessarjan hitainkin oppi lukkarin opissa paremmin suomenkieltä kirjoittamaan.
      Miten ihmeessä koululaitos voi tuottaa näin avuttomia...?

    • Jos rakastat vaimoasi niin sovit, et Janne käy jatkossaki.
      Meillä on oma janne. Sudanista kotoisin. Mä opetan hänelle suomenkieltä ja sitten hän panee vaimoani. Yleensä meidän Jannella on kotimaan kaveri mukana.
      Joudun imemään pojat juhlakuntoon ja nainnin jälkeen puhtaiksi.

      Sellaista se rakkaustettää.
      Rohkeutta ja imua vaan.

      • aisankannattaja1

        siitä ja laittakaa nettiin...


      • aisankannattaja1 kirjoitti:

        siitä ja laittakaa nettiin...

        Kyllä kerran kameraa vilautin mutta en edes päälle saannut kun pojat otti herneen nenään. Ei ne kuulema halua filmi tähdiksi. Tulee lisäksi ramppi kuume eikä tässä tapauksessä ainakaan jäykistä esitystä...
        Joten sovittiin vaimon kanssa että jatketaan tätä kotouttamis työtä näin harrastuksena muistikuviin perustuen ei digikuviin.


    • Graavilohi

      Tollanen Mia lähtis meidän kämpästä niska-perse-otteella menemään. Vain idiootti sietää tollasta.

      • joka luulee että

        kaikki se mitä nettiin kirjoitetaan TÄYTYY olla TOTTA!

        Kuitenkaan teidän kämpästä yksikään Mia ei lähtisi niska-perse-otteella yhtään mihinkään. Sinäkin alistuisit kun muijaasi nussittaisiin niin että mehut vain roiskuu.


      • kaappihomon kanssa
        joka luulee että kirjoitti:

        kaikki se mitä nettiin kirjoitetaan TÄYTYY olla TOTTA!

        Kuitenkaan teidän kämpästä yksikään Mia ei lähtisi niska-perse-otteella yhtään mihinkään. Sinäkin alistuisit kun muijaasi nussittaisiin niin että mehut vain roiskuu.

        paljastuipa sitten kaappihomppelille itselleenkin totuus.


      • voi hoh
        kaappihomon kanssa kirjoitti:

        paljastuipa sitten kaappihomppelille itselleenkin totuus.

        Ja kaappihölmöille tiedoksi että tämä juttu on otsikon seksiNOVELLIT alla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe